Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hvala na upozorenju Warior.
Da, i moj je zakljucak isti. BG - NS malo vjerovatno da bi bila isplativa ali BG - BU moguce. Naravno, za kvalitetniju ocjenu potrebna je i detaljnija analiza. Valjda su ljudi iz zeljeznica to odradili.
 
За возове брзине изнад 160-200 км/ч праве се баснословно скупе посебне пруге и оне служе само за путнички саобраћај. Кинезима треба пре свега брза пруга за теретни саобраћај од Пиреја до Прага. Зато стварно не треба сањарити о некаквим ТЖВ или Сименс композицијама, јер њих нити ко планира, нити постоје потребе и средстава за њих.
 
Debili džaba ste se trudili. Grafit će biti skinut koliko danas. :dil: :notok: :kafa:
 
Добар је овај кики :mrgreen: Али не дајте им Флиртове, одмах брисање да се не наваде :gobb:
 
Stigli novi dizel vozovi iz Rusije

Prva dva nova dizel-motorna voza stigla su iz Rusije u Srbiju, od ukupno 27 vozova koliko je naša zemlja kupila zahvaljujući ruskom kreditu za modernizaciju srpskih železnica.

Nabavka novih dizel-motornih vozova finansirana je sredstvima ruskog kredita u iznosu od 100 miliona dolara.
Novi dizel-motorni vozovi novoformirane železničke kompanije za prevoz putnika "Srbija voz", namenjeni su funkcionisanju lokalnog i regionalnog saobraćaja na neelektrificiranim prugama u Srbiji.
Do sada je na srpskim prugama saobraćalo 12 ovakvih garnitura, koje su nabavljene zahvaljujući kreditu međunarodne železničke banke Eurofime.

http://mondo.rs/a862607/Info/Drustvo/Novi-vozovi-iz-Rusije.html
 
Ево одакле нам овакав лого
Маркетинг ЈП Железница Србије радила је златара, фирма за подне и зидне облоге.

http://dostaje*******ilo.rs/kupovina-medija-k ... nistarkom/
 
Nadam se da će u narednih 20 godina sve pruge u Srbiji biti elektrificirane i da su ovo poslednje dizel kompozicije koje nabavljamo.
 
E ako je Radulović objavio onda mora da je istina. Ali odosmo u off. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365378#p365378:23w10hq7 je napisao(la):
Mair » Нед Јан 03, 2016 5:52 pm[/url]":23w10hq7]Nadam se da će u narednih 20 godina sve pruge u Srbiji biti elektrificirane i da su ovo poslednje dizel kompozicije koje nabavljamo.

Биће добро ако за то време електрификују макар већину магистралних пруга које нису електрификоване (Ниш-Димитровград, Панчево-Вршац, Лапово-Краљево-Косово Поље и Суботица-Ердут), као и пруга Рума-Зворник, па да дизел гарнитуре саобраћају само по регионалним и локалним пругама у Војводини, Тимочкој Крајини и Топличком крају.
 
ok jeste ovo bljuc, ali opet http://www.blic.rs/vesti/drustvo/vo...vise-od-osam-sati-stajaoi-kod-valjeva/eywsdn4
Mene zanima ko je odgovoran za to? Ko je odgovoran sto uvidjan nije zavrsen za sat-dva? Ej 8h, covek moze da ode do Budimpeste i da se vrati sa sve cekanjem na granici. Neverovatno. Verujem da se najvise cekalo na ljude iz zeleznice da dodju. Da li postoji neki okvir za koliko treba da dodju, da se obavi uvidjaj, ili mogu prvo na neku slavu da odu, da ispostuju domacina i popiju po koju pa ce posle na uvidjaj?

Jos jedan primer, drugarica dolazila iz Novog Sada pre neki dan, putovala 2h45min, najvise stajao na Novom Beogradu i pred ulazom u Glavnu. Ko je zato kriv? Da li postoji, bre, neka odgovornost?

Pripadne mi muka kad procitam 'autobuski lobi'. Sve vise verujem da je to ono klasicno prebacivanje odgovornosti na druge kao opravdanje za svoje ne cinjenje. Nije sigurno Lasta kriva sto voz stoji sat vremena na 1km od stanice. Nije sigurno neki autobuski prevoznik kriv sto voz stoji 8h jer su nesposobni brze da obave uvidjaj. Meni prvom ne pada na pamet da idem takvom zeleznicom, dok god stvari prvo kod sebe ne srede pa tek onda mogu da krive druge.
 
Prilikom tog vandrednog dogadjaja je došlo i do obaranja stubova kontaktne mreže pa nije bilo moguće izvršiti sanaciju i sklanjanje svega toga sa i oko voza u bržem vremenskom periodu.
 
Постоји ли нека статистика о кашњењима и губицима проузрокованим ванредним догађајима попут овог? Или подаци о броју несрећа и евентуалним црним тачкама? Предпостављам да би железници било исплативије да уради денивелисање свих укрштања путева и пруге макар на магистралним пругама. Сећам се прошле године крајем новембра, чекао сам другара да дође у из НС у БГ возом, он је чекао неких 10 минута на полазак, па су им рекли да воз неће кренути пошто је воз испред ударио човека, па се врши увиђај. Другар је морао да допутује аутобусом.
 
Казаше иѕ ЦИП-а да пруга БГ - НС неће имати укрштања са друмским саобраћајем у нивоу. Тако се пројектују брзе пруге, али је наравно потпуно нереално да све пруге у земљи буду такве. Несреће се дешавају и дешаваће се.
 
Знам за случајеве када су се такве незгоде решавале у року од 2-3 сата. Сада је тренутно у "Железницама Србије" тотални хаос. Први пут у новијој историји, књиге реда вожње нема у редовној продаји. У овом случају је сигурно постојао неспоразум око надлежности.

Независно од тога, железницама влада друмски лоби, али и доста других партикуларних интереса. Свима њима одговара хаос, кога није било до 1990. када су извештаји били прегледни, и када су управљали ентузијасти.
 
Док не почну железницу да воде људи који се играју возићима... ништа од ње :)
 
Eнтузијазам је оно што нам у Србији фали у свим сферама.
 
И мало више талентованих, кул ликова, креативаца, а мање бирократских умова, бубалица, страшљивих мољаца, медиокритета...
Далеко смо од тога, тј. од напредних друштава.
 
Uh, svima po cokoladu za tako mudre reci i dobru analizu :D

Salu na stranu, potpuno ste u pravu u ovih zadnjih nekoliko postova.
Uvuklo se neko zlo u ljude i sve se svodi samo na otaljavanje.
Na bilo kog pojedinca koji se ista vise potrudi, okolina gleda kao na budalu.
Sto je najgore, taj isti pojedinac sa ovakvim okruzenjem se posle izvesnog perioda i sam oseca tako...
 
Jedna zanimljivost koja mislim da nije bila do sad na forumu. Od novog reda vožnje medjunarodni teretni vozovi imaju(posle ko zna koliko godina) maksimalnu brzinu po knjižici reda vožnje od 100km/h. :kk: :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365435#p365435:dp7j8531 je napisao(la):
mvbg1 » 03 Jan 2016, 22:38[/url]":dp7j8531]Prilikom tog vandrednog dogadjaja je došlo i do obaranja stubova kontaktne mreže pa nije bilo moguće izvršiti sanaciju i sklanjanje svega toga sa i oko voza u bržem vremenskom periodu.
Hvala na dopuni informacije, to nije bilo objavljeno u prvim vestima. U svakom slucaju, mislim da je potrebno naci nego resenje za ovakve snajgore slucajeve, da ljudi ne bi cekali pola dana u vozu.

Jos nesto da pitam, citao sam ranije u novinama, da je ranije praksa bila, kad se ima gazenje, da masinovodja samo nastavi dalje i u prvoj stanici samo operu tockove, a da sad mora uvek da se ceka uvidjaj. Da li je to istina, i kakve su sad procedure, koliko traju i sl? Hvala :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365864#p365864:2mvy8vs5 je napisao(la):
mvbg1 » Чет Јан 07, 2016 5:41 pm[/url]":2mvy8vs5]Jedna zanimljivost koja mislim da nije bila do sad na forumu. Od novog reda vožnje medjunarodni teretni vozovi imaju(posle ko zna koliko godina) maksimalnu brzinu po knjižici reda vožnje od 100km/h. :kk: :kafa:
file.php

Ово је одлична вест :) Зна ли се на којим све пругама ће моћи да се вози до 100 км/ч након свих ових реконструкција?
 
Vrh