Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nije mu lose zeks ova knjiga standarda samo sto treba prebaciti u cirilicu
Sad imamo vec 3 dizajna logoa za zs samo da odabere st***
 
Da ne izgleda uopste lose. Posto su u medjuvremenu otvorene FB stranice za SV i SK tamo sam "gospodi" vec preneo ove nove izvore...stari logo ZS je spram ovih paint avantura za bar 100 klasa iznad !

Inace website i verovatno idejno resenje ovog sramnog "rebrandinga" je radio Сектор за информационо-комуникационе технологије и маркетинг to je ona stara prica - svi sve znaju, a nemaju pojma o zivotu.
 
Tan2015-12-23_143236838_14.jpg



a3.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363037#p363037:1wmfm1lr je napisao(la):
Дошљак » 17 Dec 2015 01:50 am[/url]":1wmfm1lr]Добра вест- 666-001 спремна за употребу :) :kk:


file.php

Ovo me jako raduje :D . Da li sve 4 biti remontovane:
666-001 - Dinara
666-002 - Kozara
666-003 - Sutjeska
666-004 - Neretva

57163_55283099_ergela.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363963#p363963:2upbb1nx je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » 23 Дец 2015, 22:30[/url]":2upbb1nx]

Ovo me jako raduje :D . Da li sve 4 biti remontovane:
666-001 - Dinara
666-002 - Kozara
666-003 - Sutjeska
666-004 - Neretva

по деобном билансу, све су припале С-Возу, а Динара (001) и Сутјеска (003) возе за Карго, а Козара (002) и Неретва (004) чекају инвестициону поправку, тако да би требало да буду ремонтоване
 
Боже драги како сам жалостан због чињенице докле смо догурали - пали.
Људи се фале постигнутим брзинама преко 300, 400, ... километара на сат а ми једва 80.
 
rašo to nema mnogo veze šta si napisao.

nama ne trebaju brzine od 300-400. nama trebaju dobre pruge. brzine od 80 km/h su sasvim zadovoljavajuće na određenim pravcima.
 
rasho62":j48zc0c6 je napisao(la):
Боже драги како сам жалостан због чињенице докле смо догурали - пали.
Људи се фале постигнутим брзинама преко 300, 400, ... километара на сат а ми једва 80.
I sta bi mi Raso sa tolikim brzinama?
Dva najveca grada nam se nalaze na manje od 100km.
Nis?
Pa i on je blizu, za pruge tih brzina i broj potencijalnih putnika.

Sa takvim brzinama, jedino bi izbeglicama mogli da skratimo tranzit, jer oni idu od krajnje do krajnje tacke...
 
Moze 300 km/h ali voz Srbija na relaciji subotica pristina
 
@Milisav

Miliasve tugo moja.....

U Italiji najbudjaviji intercity ide 160km/h
 
Ja bih bio više nego srećan da se oruge u srbiji dovedu u projektovano stanje.


Bojim se da od toga što gledamo zemlje poput italije ne shvatamo šta nama zapravo treba.

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
и ја бих волео да код нас иде воз 300 на сат и имамо просечну плату о 2.000€, али не може. а и реално, нама је 160 на К10 и 140 на барској сасвим довољно
 
Usudjujem se reci da su nam te brzine "vise nego dovoljne" sve i da smo ekonomski duplo jaci...
 
Švajcarska kao mala zemlja ima svega par deonica preko 160, i jedine trase gde se planira više od 160 su u alpskim tunelima, radi veće protočnosti.

Njima je to preskupo u odnosu na ono što se dobije za to.

A šta će nama, Boga pitaj..
 
Mi smo uvjek bili megalomani po svakom pitanju i uvjek smo trosili neracjonalno i vise nego sto mozemo da zaradimo
 
Švajcarci imaju problem sa brdovitim i planinskim terenom, između ostalog, što izgradnju brze željeznice čini skupom. Oni su prije svega praktični. Čak koriste i zamalo 1000km uskotračne željeznice. Nešto što mi "pametni" smatramo simbolom zaostalosti, kod njih je simbol napredka.
 
Ма поента је да се фале са 80, 90.
Ако нам је то циљ онда тако кажи, не треба нам брже, а не да се фале као да су слетели на месец.
Па није Србија тако мала па да јој не требају брзе пруге. Зашто се возити (временски) дупло дуже?
 
Zato raso sto to sto se vozis duplo brze kosta recimo pet ili deset puta vise. Dal si spreman to da platis? Hipoteticki pitam tebe, odnosi se na sve nas, gradjane Srbije i potencijalne korisnike zeleznice.
Jer ako BG - NS takvom prugom bude kostalo 2-3.000din, kome ce u Srbiji ta voznja biti interesantna i dostupna?

Moramo biti krajnje racionalni sa ulaganjima.
Mi smo ljudi moji siromasna zemlja sa siromasnim gradjanima!
Gradjani ove zemlje su medju onim nesrecnicima koji pristaju da do turskih letovalista putuju 20-25h autobusom, nebi li ustedeli koju desetinu EUR.
Gradnja ultra brzih pruga u zemlji sa ovakvim standardom i zemlji ove velicine je bacanje para koje nemamo.
 
Ja sam u kini se vozio od Hangzhou do Shanghai sa železnicom koja ide 200 - 300 na sat
1602423.jpg


razdaljina je oko 200 kilometara, platio sam svega 3 dolara
 
Srbija treba da gradi brze pruge ako zelimo da Beograd bude regionalni centar za ovaj dio Evrope. A siguran sam da zelimo.

Da bi Beograd postao regionalni centar on mora da bude dobro povezan sa drugim centrima u Evropi kao sto su Budimpesta, Zagreb, Sofija, Solun, Istambul, itd...

Mnogi od tih centara su od Beograda udaljeni 200 - 400km a to su razdaljine na kojim zeljeznica moze da bude profitabilna i konkurentna avio saobracaju. Da bi bila takva, potrebne su joj vece brzine. Brzine preko 200km/h obicno nazivamo brzom zeljeznicom. Naravno, izgradnja takve zeljeznice kosta i uvijek je stvar procjene isplativosti ulaganja. Iz tog razloga se brze pruge i grade za povezivanje vecih i udaljenijih centara kao sto je pruga Beograd - Budimpesta. I vjerovatno iz tog istog razloga nece se nikad graditi brza pruga Beograd - Valjevo, Beograd - Kragujevac pa ni Beograd - Novi Sad jer takva ulaganja vjerovatno nebi bila opravdana.

Za najveci dio saobracaja unutar Srbije najracionalnije su brzine 80 - 140, tj nesto sto ne zahtjeva prevelika ulaganja.
 
Platio si 3 dolara jer je kina ima ekonomiju obima i milijardu i kusur stanovnika i sto je KPK rekla da ce to biti cjena karte jer in se moze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364302#p364302:mf7ackgx je napisao(la):
laki72 » 26 Dec 2015 01:05 am[/url]":mf7ackgx]Zato raso sto to sto se vozis duplo brze kosta recimo pet ili deset puta vise. Dal si spreman to da platis? Hipoteticki pitam tebe, odnosi se na sve nas, gradjane Srbije i potencijalne korisnike zeleznice.
Jer ako BG - NS takvom prugom bude kostalo 2-3.000din, kome ce u Srbiji ta voznja biti interesantna i dostupna?

Moramo biti krajnje racionalni sa ulaganjima.
Mi smo ljudi moji siromasna zemlja sa siromasnim gradjanima!
Gradjani ove zemlje su medju onim nesrecnicima koji pristaju da do turskih letovalista putuju 20-25h autobusom, nebi li ustedeli koju desetinu EUR.
Gradnja ultra brzih pruga u zemlji sa ovakvim standardom i zemlji ove velicine je bacanje para koje nemamo.

Zadnjih 25 godina se toliko napljackalo da smo za te pare mogli da imamo space shuttle vozove za mesec a ne brzu zeleznicu, tako da smo mi to vec platili, doduse politicarima al jbg.

Nije tacno da je Srbija siromasna zemlja. To su ti usadili primitivci sa vlasti kako bi ti davali na kasicicu malo crkavice a da se ti osetis sretnim i da verujes kako napredujemo. Samo se seti: Srbija u EU do 2008, Nas kriza nece pogoditi to je nasa sansa, bice bolje 2012, 2015, 2017, 3849.......
 
Sta pricas prijatelju?
Meni usadili?
Manite se gluposti, pogledajte malo oko sebe.
Ja ne mogu da verujem da neko jos veruje u bajke tipa "mi smo bogati" ili "nismo siromasni" ?!

Siromasni smo po zapadnim standardima koje uvek i uzimamo kao poredjenje.
I bili smo siromasni po tim merilima i pre 25 godina!
Ne ovoliko kao danas, ali bili smo.
Jer da nismo bili, ne bi se konzerviralo gradiliste prokopa, odustalo od metroa, ne bi KCS posle 30 godina i dalje bio nezavrsen, nebi nam se kanalizacija izlivala direktno u reke, nebi pola juznog beograda pola leta gledalo u suve cesme, ulice nebi bile pune udarnih rupa, vodovodne cevi bi bile zamenjene po celom gradu, sto zbog dotrajalosti, sto zbog izbacivanja azbestnih...

Nas dug svakodnevno vrtoglavo raste. U narednoj godini ce rasti jos brze!

Kakve gluposti o "usadjivanju" pricas covece?
Pa ja sam generacija koja je upravo "ucena" suprotno!!! :D
"Nasa zemlja je izuzetno bogata. Pored obilja prirodnih bogatstava, i uspesne industrijalizacije zemlje, ogromno bogatstvo je u nasoj omladini, radnicima, poljoprivrednicima... (bla, bla, bla)...""

To je meni 'sinko' usadjivano od strane tadasnjih vladara!
;)

I na kraju krajevA, je*******o parole i price.
Pusti "samoupravni socijalizam-vladavina naroda" , pusti "u kapitalizmu svako ima sansu za uspeh" , pusti "za xyz smo u EU i tece nam med i mleko"...

Ako (neki) MilisaV proizvodi jabuke, a placa skuplje gorivo, pesticide, djubrivo, od nekog tamo Hansa, koji jos dobije subvenciju od 30Eurcenti, normalno je da ce manje zaraditi. A kad on manje zaradi, manje ce zaraditi i njegov berac. A kad berac manje zaradi, manje ce i potrositi, pa ce drzava uzeti manje poreza. A posledica toga ce biti lose placen profesor na faksu.
A taj profa onda nece 'predavati', vec otaljavati. A onda student nece nikada postati strucnjak...
I tako u krug... :(

I svi u lancu su sve siromasniji, kako koji ciklus prolazi.

U ovoj zemlji vaspitacica koja nam cuva dete 9 sati od svoje plate ne moze da prehrani svoju!

U ovoj zemlji su fabrike pretvorene u magacine strane robe ili zarastaju u korov.

U ovoj zemlji se razbijeno staklo na prozoru 'krpi' kartonom!

U ovoj zemlji desetine hiljada ljudi radi za platu manju od minimalca, a najniza satnica je manja od 1EUR !!!

I sad ti uz sve ove cinjenice meni kazes kako mi nismo siromasni, vec mi je neko 'usadio' taj osecaj?

E moj druze...
 
Samo ovo oko brzine pruge, jer vidim da su se mnogi nalupali, pa da to nepreraste u zarazu. Danas 2015 godina kada se pravi pruga cena izgradnje samog koloseka za 200km/h je ista kao i za 120km/h, a razlika je u kontaktnoj mreži i u ukrštanju pruge sa lokalnim putevima u nivou rampe. Na primer nova pruga za Pančevo može 160km/h, ali zbog kontaktne mreže je 120km/h.

Podrazumeva se da ako pravite novu prugu ili remontujete, gledate da izbegnete ukrštanje sa drumskim putevima u nivou rampe tj. pružnog prelaza.
 
Vrh