Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

E pa to je sjajna vest :) a kada je grad dobio kredit za EMV? je li to onaj Ebrd koji je bio u opticaju i koji smo pratili,ali taj je nestao sa sajta Ebrd koji inače detalja za svaku zemlju.A kada će tender ili je već raspisan zajedno sa železnicom?
 
Da li si siguran za taj kredit za EMV za grad???Prvi put cujem za njega.

Znam za EMV kredit za Zeleznicu srbije koji ce biti gotov uskoro.
 
Moguće da je to kredit od EBRD-a ali ne znam šta se sa njim dešava. Znamd da su Železnice Srbije i grad Beograd dobili odvojeno kredite za kupovinu EMV-a s/tim što ŽS-e kupuju za regionalni saobraćaj a grad Beograd za prigradski.
Što se tiče kredita za ŽS, tender je raspisan i javile su se četiri firme: Alstom Transport, Stadler Bussang, Siemens, CAF. Sve je zamrznuto dok se ŽS nerestruktuira i ne napravi plan poslovanja za svako preduzeće posebno.
 
Nacuo sam da je propao.Inace bi gradska vlast pominjala njega,a njega nema ni u naznakama.

Mozda ga ponovo dogovaraju pa bude nesto pre izbora,ko ce mu ga znati.
 
све четири фирме имају добре возове. које год да изаберу, неће погрешити
 
Мислим да је још увек актуелан и шпански робни кредит од 40 милиона евра, одобрен пре пар година. Он је такође предвиђао набавку електромоторних возова.
 
Česi grade prugu na Koridoru 10
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Železnice Srbije i češki konzorcijum "Inekon-Eniksus" početkom aprila potpisaće ugovor za izgradnju železničkog Koridora 10 (K-10) od Niša do Pirota.




Prema rečima generalnog direktora železnice Milovana Markovića reč je o radovima na rekonstrukciji i modernizacije pruge od niške stanice Ćele Kula do Staničenja u blizini Pirota u dužini od 60 kilometara (km) i 13 km staničnih koloseka na delu pruge kroz Sićevačku klisuru.

Češki konzorcijum će graditi prugu po ceni od 53 miliona evra bez komercijalnih troškova kredita koji iznose 7,25 odsto ili 3,85 miliona evra, a češke firme će učestvovati u radovima 33,82 odsto, kazali su u Železnicama Srbije.

Za rekonstrukciju i modernizaciju 770 km pruge na trasi K-10 kroz Srbiju potrebno je oko 4,6 milijardi evra.

Vlada Srbije je, prema generalnom direktoru Markoviću, prihvatila izveštaj o pregovorima s predstavnicima češkog konzorcijuma koji će zajedno sa domaćih firmama graditi taj deo Koridora 10.

Pruga od Niša do Dimitrovgrada je jedina na čitavom železničkom K-10 koja nije elektrificirana.

Iz Češke će biti isporučene šine, elastični pribor za pričvršćivanje, betonski pragovi i skretnice na betonskim i drvenim pragovima.

Železnice Srbije su uspele u pregovorima da snize početnu cenu za izvođenje radova za više od osam miliona evra i izbore se za manje učešće čeških firmi.

Taj aranžman će biti sproveden na osnovu međudržavnog sporazuma između Vlade Srbije i Vlade Češke iz 2010, pa se ne realizuje na osnovu Zakona o javnim nabavkama.
 
Stefan1;87882672":384liivy je napisao(la):
prekjuče novi DMV na pruzi ispod Kalemegdana...

Nov-voz-2312012-1.jpg


Nov-voz-2312012-2.jpg
 
Zamislite da ovo nije voz nego tramvaj. Moja više puta spominjana ideja je: ne ukidati prugu oko Kalemegdana, niti provlačiti EMV tuda. To je idealno za neki turistički tramvaj koji bi mogao ići sve do Ade. A pošto bi bio vrlo brz i efikasan linija Pančevački most - Ada možda bi biala i vrslo isplativa. Pošto to pripada Železnicama, one mogu i da razmišljaju da kupe odgovarajuće tramvaje i probaju da pre Grada naprave LRT u Beogradu:D
 
ја сам за то. једино што би ту требало да се уради је да се електрифицира пруга, може да остане и једноколосечна. евентуално да набаве нешто као што је ово (капацитет 50 људи). једина инвестиција би била набавка тог возила и да уреде неколико стајалишта
 
Recimo sledeća stajališta: Pančevački most - Dunav stanica - Dorćol - Kula Nebojša - Pristanište - Žečeznička stanica - Sajam - Ada.
 
A zašto ne elektrificirati i pustiti regularan RVR ili tako nešto?
 
medjutim":1pj38m4x je napisao(la):
A zašto ne elektrificirati i pustiti regularan RVR ili tako nešto?

Mislim da je RVR pretežak i preglomazan. Najbolje i najsigurnije bi bilo da tu ide tramvaj, što po zahtevima za kapacitetom, što po bezbednost šetača i uklapanja u ceo ambijjent. Zamisli bučan EMV kako prolazi u delu koji je namenjen za odmor i rekreaciju. Tramvaj bi zahtevao elektrifikaciju, ali za početak, kako bi se videlo je li uopšte pametno kupovati tramvaj, može ići šinobus
 
^^

slazem se za tramvaj, bilo koji tezi vid sinskog prevoza zahtevao bi ogradjivanje pruge iz bezbednosnih razloga i time bi obala postala totalno odsecena od grada.

Tramvaj je dobro resenje koje omogucava brz, komforan, cist i donekle tih nacin prevoza na postojecem koridoru uz reke.

Moze da se napravi obalna linija kao sto Mateja rece gore ili druge varijante, recimo ukrstanje 2 linije to jest vezivanje obalne trase sa ostatkom tramvajske mreze:

1. P. Most-Dunav Stanica-25. maj-Beko-Kalemegdan(Pariska)-Pristaniste pa dalje Karadjordjevom
2. 27.Marta-Dusanova-Beko-Kula Nebojsa-Pristaniste pa dalje Karadjordjevom
 
jedno pitanje jel ima novi ruski voz wireless posto to po gotovo svi novi vozovi imaju :D?...predpostavljam da nema ali ne kosta me da pitam hehe.. :D
 
Ruski voz je dizelaš, pa uvek ide wireless, za razliku od RVRova :D
 
^^
Bas to!!!

A cuh da ima wireles ali samo na cirilici,pa ce ici svi sajtovi sa njnjnj. :D
 
"Wireless Vrsac 100mb"

(DMV Beograd-Vrsac 100km/h)

Imali smo ICS, "Inter City Srbija"

Upravo smo dobili naziv za nove regionalne linije koje koriste DMV: "RW - regionalni wireless "
 
myback":1dfy345r je napisao(la):
jedno pitanje jel ima novi ruski voz wireless posto to po gotovo svi novi vozovi imaju :D?...predpostavljam da nema ali ne kosta me da pitam hehe.. :D

Verovatno ima, ali niko ne sme da čačka to, ne znaju šta je :D
 
ako bude kako vi kazete onda smo stvarno up-to-date :D

evo nesto interesantno...
"Novi voz na relaciji Bogojevo-Subotica"

NOVI SAD -

Preduzeće Železnice Srbije saopštilo je danas da od 1. februara na pruzi Novi Sad - Subotica uvodi novi voz na relaciji Bogojevo-Subotica.

Kako se navodi u saopštenju, voz iz stanice Bogojevo će polaziti u 16.10.

Dodaje se i da će od 1. februara putnički voz koji iz Subotice za Sombor kreće u 14.27, saobraćati samo do Bogojeva, dok do daljeg neće saobraćati voz koji iz Sombora u 16.50 kreće za Suboticu.

Link: http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/...voz-na-relaciji-bogojevo-subotica_297462.html
 
Bogojevo - Subotica nikako nije deo pruge Novi Sad - Subotica :)
 
Izgleda da 25 elektricnih lokomotiva ce biti Alstom.CAF je otpao,ostali konkurenti su Simens i Stedler.
 
Vrh