Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da, zaboravih da je taj tender već raspisan i da je zaključen što se tiče firmi koje su se javile.

mekbejn":4p2ab75t je napisao(la):
Ma kakvih 100 km/h Pančevo - Vršac, to je smešno, voz putuje dva i po sata...
Inače, mislim da bi pruga Beograd - Bar trebalo da bude apsolutni prioritet, nismo ni svesni koliko bi kvalitet te pruge mogao da rastereti taj putni pravac...

Pančevo - Vršac jeste 100 km/h a putovanje traje 2,5 h računajući od Beograda. Vozu od Beograda do Pančeva treba oko 1h pa i više.
 
Bas videh da ce jedan novi vozic da zvicnu u Vrsac bas zbog te linije koja ce ici od Vrsca do stanice Beograd Dunav.Samo ne znam kako onda sa Beograd dunav da se ide na gradski prevoz?
 
Moze pre Beograd-Dunav da stane na novom peronu na stanici Pancevacki Most, presedanje na BG:voz.

Za autobuse je skoro svejedno, i BG-Dunav i P. Most su na 200m od 29. novembra. , ipak P.Most je bliza samim autobuskim stanicama.
 
U Srbiju je stigao prvi Dizel - motorni voz iz Rusije :kk:
Trenutno bi trebalo da je u Beogradu.
 
Snimio sam prvi novi ruski voz.
Stanica Novi Beograd



sam2730.jpg




sam2732.jpg





sam2731.jpg
 
Uh, da su nam stigli takvi električni sa klimom za BGVoz :kk:
 
Kako bedno izgleda Beovoz pored njega,ipak je 30 godina noviji ovaj :)
 
Meni i ne izgleda toliko bedno stari u odnosu na nvoi. A u Politici piše da će se isporučivati do kraja 2012. Zar to nije prevelik rok za 12 vozića
 
Bice mrtva trka jer je stanje takvo da se svi dizel vozovi raspadaju,koliko razumeh icice u NIS jer je tamo najuzasnija situacija.za 2 meseca posle testiranja ga pustaju u saobracaj.
 
ja sam čuo da idu u vojvodinu....


skoro je bilo na tv skupljanje potpisa u nišu da bi se jedan od ovih dmv-a prebacio na timočku prugu pošto tamo saobraćaj uopšte ne saobraća od kada je šinobus imao sudar.
 
Гага":2n3qb4ki je napisao(la):
Углавном по северу Србије где је и највише садашњих шинобуса, који ће бити замењени.

Nadam se da neće sve da ih rashoduju. Ipak su dugo služili. Red bi bio da dobiju mesto u muzejskoj postavci koja će, nadam se, nekad biti napravljena na sadašnjoj ŽS.
 
Gde će vozovi saobraćati to se još ne zna. Pričalo se da je uslov kreditora bio da se svi rasporede u Vojvodini ali to niko više ne spominje. Izgleda da će dati svima po malo, umesto gde je najpotrebnije. Svakako da bi trebalo da se dodele Niškom čvoru i Vojvodini gde su potrebni jer ka Dimitrovgradu i Kuršumliji nema lokalnog saobraćaja dok šinobusi u Vojvodini pretrčavaju poslednje kilometre.
 
To i jeste prica.Prvi ce u Nis drugi u Vojvodinu i verovatno tako cik cak.

Pominju kupovinu jos 30tak vozila od dela od 100 miliona ruskog kredita.
 
Kada bi kupili još trideset komada i sa ovih dvanaest, rešio bih se saobraćaj na lokalnim neelektrificiranim prugama. Daj Bože da bude nešto od tog Ruskog kredita ali kako stvari stoje, možda od njega ne bude ništa.
 
ја никада нисам ни полагао много наде у тај кредит. све ми се чини да они са тим само мажу очи људима
 
tako je ... potrebno je 40 kompozicija da se pokrije saobracaj na neelektrificiranim prugama

znaci za preostalih da kazemo 28 do 40 komada ce pregovarati sa Rusima za kredit od 100 miliona

to je tacno koliko je placeno po jedinici 12 kompozicija - 43 miliona
 
Za 43 miliona švajcarskih franaka je kupljeno 12 garnitura sa rezervnim delovima i dokumentacijom a jedna garnitura košta oko 3,4 miliona CHF.
Ako bi se i od Ruskog kredita kupile garniture po istoj ceni kao i od Eurofime, onda bi se za 100 milona $ moglo kupiti 22 garniture. S`obzirom da je pri većim narudžbinama cena manja može se doći do kupovine od 30-tak komada za 100 miliona $ a možda i koja garnitura više.
Bilo bi i više nego korisno da se deo kredita utroši na ovaj način.
 
Pod uslovom da se naruči još 20 ak komada za Gradsku železnicu u Beogradu,tako bi svi dobili po nešto dakle naručuj 50ak vozova,ima Rusi da kažu "e sada ste ga preterali" :kafa:
 
To je medjunarodni kredit koji ide zeleznicama srbije a ne gradu Beogradu.

Dakle zaboravi na to.
 
Grad je dobio poseban kredit za EMV-e kao i Železnice Srbije dva kredita, jedan za EMV i drugi za DMV. Osim toga, ovo su DMV-i a gradu Beogradu trebaju EMV-i.
Železnice Srbije su raspisale tender za EMV-e ali se čeka nastavak restrukturiranja da bi tender mogao da se realizuje i izabere najpovoljniji ponuđač od četiri prijavljena.

DMV - Dizel - motorni voz
EMV - Elektro - motorni voz
 
Vrh