Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Uz duzno postovanje
Izucavanje, ucenje, obrazovanje, kao i analizu postojeceg stanja, smatras li da postoji neki nacin da se izmestanje zeleznicke stanice oz Savskog Amfiteatra spreci???
Dal ti vidis sa kime mi imamo posla???
Mene cak ne bi cudilo da na neki volseban nacin i sama zgrada zeleznicke stanice, (kao i poste tik do nje) postanu vlasnistvo firme BelgradeWaterfront!!!

I sta sad da radimo?
Da oplakuemo sudbinu sto nam prvi put spomenuse total.o ukidanje stanice pre manje od 2 godine, ali eto vec zapecatise njenu sudbinu, da nema nazad???

Dobro, ajd da kukamo.
Mada bi po meni bilo mnogo pametnije preduprediti neke buduce pogresne poteze i losa resenja, no dobro, sta ja znam....


("Nesam se skolovala"...)
 
Сама идеја "Удружења љубитеља железнице" је да се средствима грађанских политика утиче на оживљавање свести о важности железница, и да се утиче на доношење одлука. Добра вест је да доста добијамо на времену тиме што ће се "Београд на води" знатно спорије развијати него што је на почетку предвиђано. У важећим плановима је и даље остављена могућност градње плитког тунела за градске железнице од Сајма до Бетонхале, што је једно од решења, не и једино.

Још пре 47 година смо имали укидање Ћире за Обреновац, а као накнаду је добијено обећање пруге широког колосека. Оно је до данас неиспуњено. Погледајмо Нови Београд, Земун и Раковицу, које одавно постоје, које су под утицајем лобија ГСП и Ласте даље прилично лоше повезане са јавним превозом, а околина тих станица лишена озбиљних планова детаљне регулације. Да смо имали професионално и непристрасно планирање, те локације би постајале нови пословни, здравствени, културни, образовни или спортски центри, али нису! Креаторе "нове мреже линија градског превоза" знам као трн у оку, и заобилажење Прокопа је било сасвим очекивано од њих. Померање терминуса Савски трг би било много логичније испред Прокопа него испод Газеле, али то није урађено, нити ће бити урађено, ако та аутобуска секта не наиђе на отпор. Да не говоримо о неком развијенијем систему.

Сама Делиградска улица има врло мало шансе да постане аутобуско-аутомобилска магистрала. Такво планирање ће наићи на озбиљан отпор, нећу набрајати све моћне играче у тој игри. У најбољем случају, веза Славија-Прокоп може опстати као тролејбуско-пешачко-бициклистичка улица, са могућношћу пролаза возилима под ротацијом. Ако се не буде ишло на то, довешће се у питање успостављање икакве везе Славија-Прокоп пре градње метро-а.
 
Moj predlog. Boje nisu najbolje sve sam na brzaka.
screenshot1.png
 
Izvini al meni ovaj tvoj logo izgleda kao spermatozoid koji prolazi kroz neki obruc
 
Logo je previše 'brz' i bio bi doživljen kao sprdnja s putnicima, a u poređenju s realnošću. Znači, antireklama. Valjalo bi izostaviti slike iz logoa, nije to praksa.
 
Нови Штадлер ускоро на редовној линији Београд- Ниш
Танјуг | 13. октобар 2015. 23:51 | Коментара: 0

Србија воз организује у среду у Нишу промоцију и пробну вожњу новог електромоторног воза Штадлер, који ће у наредних десетак дана почети редовно да саобраћа

БЕОГРАД - Железничко предузеће Србија воз организује у среду у Нишу промоцију и пробну вожњу новог електромоторног воза Штадлер, који ће у наредних десетак дана почети редовно да саобраћа на релацији Београд - Ниш.

То ће омогућити да се након две године поново врати у редован путнички саобраћај воз "Интер Сити Србија", који полази из Ниша у 6.45 сати и у Београд долази по реду вожње у 11.45 сати, као и воз који полази из главног града у 15.20 сати и у Ниш стиже у 19.32 сати, саопштиле су Железнице Србије.

Ови возови у претходном периоду нису саобраћали, јер за њих није било довољно возних средстава.

Произвођач нових електромоторних возова је швајцарска компанија Штадлер.

Српске железнице су након пуних 30 година купиле укупно 21 нови Штадлеров електромоторни воз, који су сви већ стигли у нашу земљу.

Њихова укупна вредност је 99 милиона евра, а купљени су из кредита Европске банке за обнову и развој.

Нови возови сукцесивно се укључују у саобраћај на свим електрифицираним пругама у Србији.

Реч је о возовима произведеним у складу са свим европским стандардима и најсавременијом опремом, који могу да развију брзину до 160 км на сат.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... ograd--Nis
 
Ide za ns odavno za tacne polaske ne znam mozda ima na sajtu zs
 
preporucujem intersiti, sigurno je stedler i mesta su numerisana, da se vozis kao covek, uz to i stize 20ak minuta brze ako se ne varam :)
 
belgrey":1zvaikbd je napisao(la):
Da li Štadler ide za Novi Sad i na kojim linijama? Sutra idem tamo, pa bih voleo da ga probam.

иде на свим поласцима за Нови Сад (осим међународним и путничким за Суботицу)

arapski investitor":1zvaikbd je napisao(la):
preporucujem intersiti, sigurno je stedler i mesta su numerisana, da se vozis kao covek, uz to i stize 20ak minuta brze ako se ne varam :)

15, али је неповољан повратак, јер онда мора назад са међународним. овако, боље је путничким, има доста полазака и лако се искомбинује
 
Remont 30 kilometara pruge na deonici između Male Krsne i Velike Plane, na međunarodnom železničkom Koridoru 10, započeo je danas, 12. oktobra.
Reč je o radovima na modernizaciji treće deonice na Koridoru 10, čija je vrednost 15 miliona dolara, koji se finansiraju iz ruskog državnog kredita. Glavni izvođač radova je ruska kompanija RDŽ Internešnl.
Železnički saobraćaj između Male Krsne i Velike Plane je obustavljen do završetka radova na remontu. Putnički saobraćaj biće organizovan prevoznim putem Resnik – Mladenovac - Velika Plana.

izvor: zeleznicesrbije.com
 
Jedan kolosek.Do pre desetak godina fotovo na citavoj deonici redovna brzina bila je 100 km/h.U poslednje vreme brzina je bila 50 km/h,sa izuzetkom par laganih voznji.
 
moze li neko da mi objasni zasto ce flirt putovati do nisa 5 sati kada po onoj karti brzine pruga koja je kruzila na forumu prosecna brzina lagano 100km/h (pogotovo posle nedavnih remonta)
 
JS 026":11cra5aa je napisao(la):
Jedan kolosek.Do pre desetak godina fotovo na citavoj deonici redovna brzina bila je 100 km/h.U poslednje vreme brzina je bila 50 km/h,sa izuzetkom par laganih voznji.

Nema potrebe za drugim? To je deo koridora X?
 
Vrh