@Pantograf
Izvini, al ja jasno napisah "pola linija"
Naravno da nisu sve linije u pitanju, pa nije Savski trg negde izmedju Barajeva i Ripnja.
Dal je isti slucaj sa 46, 511, 601(...) ima ih jos?
@Tragac
Klinicki centar nece biti u nista vecoj guzvi nego sto je danas. Izgradnjom veze izmedju Topciderskog brda, Maleskog brda i Deligradske ce samo biti dostupniji gradjanima.
@loyola
Recimo tako sto ce se minimalno modifikovati trasa autobusa 55?
Ako i to nije dovoljno (pretpostavljam da nije jer ukljucuje presedanje)
Linija 51 se preusmeri preko prokopa, maleskog brda, i dalje kroz deligradsku na slaviju.
Vuala
@RioBl
Molim te da me postedis sematskih crteza, jer su pogresni.
Niti je prokop centar, niti je sadasnja zeleznicka stanica. Razlike nigde.
Da postavimo stanicu na Trg Republike?
(Nemoj odgovarati na ovo , vise je retoricki postavljeno)
Topografija beograda je razlog nemanja takvog centra.
Ima li sadasnja stanica direktnu vezu javnim prevozom sa trgom republike? Nema a?
A sa klinickim centrom?
Ne?!
A sa Dedinjem, Kanarevim brdom, Cerakom, Borcom?
Naravno da ne!
I nikada i ni jedna, ma gdw pozicionirana stanica nece imati direktnu vezu sa svim delovima grada.
Pricamo o lovi koja je potrebna za izgradnju prokopa i svega onoga sto je potrebno da bi on bio dobro saobracajno povezan.
Jel neko stavio na papir sta je sve potrebno od ulaganja za 'staru' z.stanicu, pod pretpostavkom da 'Arapin' podvije rep i odustane se od iseljavanja?
Ajd, za pocetak stavite jedno monimum 100m za izgradnju novog zeleznickog mosta, pa onda nastavite...