Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

:bash: Ja necu da zivim u zemlji cije zeleznice imaju ovakav logo necu majke mi...dugo se ovako nisam iznervirao ovako zbog gluposti
 
Шта тек рећи за глупо име предузећа, "Србија воз". Шта је фалило да буде ЖС - превоз путника, ЖС - карго и ЖС - инфраструктура? Само би додали по реч две на постојеће име предузећа и не би било беспотребног преименовавања и лепљења нових очајних логоа.

Лого ЖС, иако немаштовито али веома рационално доцртавање слова С око слова Ж које је било лого ЈЖ од 90'их је ипак 1000 светлосних година испред овог новог политичког логоа који је ван сваке памети. Надам се да неће дирати локомотиве и гарнитуре. Погледајмо како се само ЖС знак лепо уклопио на ФЛИРтовима, 711. Једино ми смета што су мењали бојење електро локомотива, стра, оригинална фабричка шема са брковима изнад "фарова" је много елегантнија. Добро је па на 661 нису мењали шему од 60их.
 
120395969718518095377709.jpg
 
Bulbulderac17":1jxb3vi1 je napisao(la):
:bash: Ja necu da zivim u zemlji cije zeleznice imaju ovakav logo necu majke mi...dugo se ovako nisam iznervirao ovako zbog gluposti

Каква нам је железница такав нам је и лого...
1805953252.gif
:violina:
 
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 8&page=508

Chumlee: "Evo iskopo sam izveštaj sa jučerašnjeg sastančenja
http://www.szs-railsyn.org/vest165.htm
Subvencije su smanjene svugde,a regioni gde se po "varijanti 3"najavljuje ukidanje putničkog saobraćaja su dizel-regioni gde je obavljanje istog sa vrlo malom popunjenošću i neredovnošću vrlo skup sport.

Čak se otstupa od prvobitnog plana da Kargo bude sufinansiran još godinu-dve nego od 2016.se skidaju sa jasala a pritom se dozvoljava ufur privatnih operatera koji će biti opasan konkurent jer nisu opterećeni mamutskom administracijom kao SK.

Sve u svemu,Diznilend je rasturen,pa kom opanci-kom obojci.Krivo mi je što su kojekakvi mrsimudi,prodavci magle i lezilzbovići toliko razyebali sistem da je ovo moralo da se desi ali što će da nagraiše radnička klasa. "
 
Blue Star;127388884 je napisao(la):
Proba opterećenja novog mosta na Tamišu preko kojeg će ići novi (drugi) kolosek pruge Beograd-Pančevo. Opterećenje je vršeno lokomotivom 661-256 plus osam kiper vagona za prevoz tucanika ruskih državnih železnica. Autor prole, railserbia.net






http://www.railserbia.net
 
Вожд":dcczqlls je napisao(la):
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=468408&page=508

Chumlee: "Evo iskopo sam izveštaj sa jučerašnjeg sastančenja
http://www.szs-railsyn.org/vest165.htm
Subvencije su smanjene svugde,a regioni gde se po "varijanti 3"najavljuje ukidanje putničkog saobraćaja su dizel-regioni gde je obavljanje istog sa vrlo malom popunjenošću i neredovnošću vrlo skup sport.

Čak se otstupa od prvobitnog plana da Kargo bude sufinansiran još godinu-dve nego od 2016.se skidaju sa jasala a pritom se dozvoljava ufur privatnih operatera koji će biti opasan konkurent jer nisu opterećeni mamutskom administracijom kao SK.

Sve u svemu,Diznilend je rasturen,pa kom opanci-kom obojci.Krivo mi je što su kojekakvi mrsimudi,prodavci magle i lezilzbovići toliko razyebali sistem da je ovo moralo da se desi ali što će da nagraiše radnička klasa. "

Bilo je neizbežno. Sad je apsolutni prioritet fokusirati se na osposobljavanje infrastrukture da primi bar deo teretnog saobraćaja iz Grčke. Pireus je od 2008. i kineskog preuzimanja dva terminala porastao sa 500k na 4M kontejnera godišnje, plan je da se ide do 7M do 2018. i postane treća najveća luka u Evropi. HP je prebacio distributivni centar za Evropu, severnu Afriku i Bliski Istok iz Roterdama u Pireus, pregovore završavaju ZTE i Huawei, a pregovore su počeli Samsung, Dell, Lenovo, IKEA i LG. Ono što iz Grčke ne ide dalje brodovima se pretovara na vozove i ide u distributivne centre u Budimpešti i Češkoj. I većina ide preko Rumunije i Bugarske, brže je, prvenstveno zbog granica (mada je duže, 1400km naspram 1100km preko koridora X). Trenutno naplaćujemo oko 6000e za tranzit voza kroz našu zemlju, ali pošto EU ulaže u RU i BG železnice oko 4mlrd evra i smanjuje vreme putovanja, moraćemo da smanjujemo već i ovako niske cene da bismo održali bilo kakav udeo. Ne treba zanemariti ni vozove iz Turske koja takođe ulaže u luke, oko Istanbula.

Sve karte baciti na rekonstrukciju kritičnih deonica, prilagođavanja reda vožnje, promenu određenih zakona i dogovora sa Makedoncima i Mađarima o skraćivanju procedure na granicama. Uz implementaciju određenih informacionih tehnologija i prilagođavanje određenih zakona, moguće je postići prolazak vozova bez zaustavljanja. Ne mogu dovoljno da naglasim koliko je sledećih par godina bitno za železnicu i kakvu priliku naša zemlja ima, dok se tokovi ne ustale i dugoročni ugovori između prevoznika i Bugara ne potpišu. Međutim, sa ovakvim stanjem, brojem zaposlenih i birokratijom ne idemo nikud.
 
Cestitam Mostogradnji na sjajnom mostu. Postoji mogucnost da ostanemo bez Mostrogradnje valja obratiti paznju
 
Ruski vozovi pre roka - stiže ih još 27

Ruska kompanija Metrovagonmaš počeće u decembru, tri meseca pre roka, isporuku 27 vozova Železnicama Srbije, za 100 miliona dolara.


Kako se navodi u saopštenju kompanije RŽD internešnel, isporuka tih dizel-motornih vozova deo je ugovora RŽD internešnel i Železnica Srbije, u okviru modernizacije železničke infrastrukture Srbije što se finansira iz ruskog kredita od 800 miliona dolara.

Predviđena je i isporuka rezervnih delova za 2,6 miliona dolara.

Ruski dizel-motorni vozovi mogu da idu brzinom do 120 kilometar na sat i proizvedeni su specijalno za kolosek širine 1.435 milimetara.

Metrovagonmaš je u saglasnosti sa RŽD internešnl - firmom Ruskih železnica, počeo da gradi te vozove pre ugovornih rokova, što će omogućiti raniju isporuku.

U Srbiji se već koristi 12 takvih vozova.

Predstavnici akcionarskog društva za prevoz putnika "Srbija voz" posetili su preduzeće Metrovagonmaš i centar za upravljanje putničkim prevozom FPK, navodi se u saopštenju.

Tu su se detaljno upoznali sa sistemom nadzora saobraćaja putničkih vozova i mogućnostima za osiguranje bezbednosti saobraćaja, i s reagovanjem na vanredne događaje.
ИЗВОР Б92
 
TranspoWarrior":2ot3e9r9 je napisao(la):
...Ne mogu dovoljno da naglasim koliko je sledećih par godina bitno za železnicu i kakvu priliku naša zemlja ima, dok se tokovi ne ustale i dugoročni ugovori između prevoznika i Bugara ne potpišu. Međutim, sa ovakvim stanjem, brojem zaposlenih i birokratijom ne idemo nikud.

:kk:
 
Chumlee;127495485 je napisao(la):
Na moje veliko iznenađenje,26.9. kad sam izašao na peron stanice Zrenjanin za voz 2503 koji je odmah posle stupanja na snagu novog reda vožnje 2014/2015 "uštrojen"do Pančeva iako je trasa do Beograd Dunava,dobio sam putni list do BGD.
S obzirom da Beovoz duže vreme ne saobraća od Pančevačkog mosta do Pančevo glavne st.,sad vršački vozovi(4 para) i naši(2 para) popunjavaju ovu prazninu.
Evo par sličica od tog dana,sa nove "džade",preko novog mosta...
Fotografija1594_zpszjrgacms.jpg

Fotografija1598_zpsmefru1ex.jpg

Fotografija1595_zps5k5tbwp4.jpg

Fotografija1597_zpscfzai7gc.jpg

Fotografija1596_zpsyh9zl5sm.jpg
sa ssc

PROTEST Radnici preduzeća "Zaštitna radionica" blokirali prugu
Tanjug | 01. 10. 2015. - 13:59h | Foto: A. Isaković | Komentara: 0

Radnici preduzeća "Zaštitna radionica" rano jutros, oko jedan čas posle ponoći, protestom su blokirali deo smeštajnih koloseka u glavnoj železničkoj stanici Beograd, saopštilo je preduzeće Infrastruktura železnice Srbije.

Time je onemogućeno redovno izvršenje planiranog železničkog saobraćaja.


Na blokiranim smeštajnim kolosecima nalaze se elektromotorne garniture Štadler namenjene za vozove ka Šidu i Novom Sadu.


Ove elektromotorne garniture zamenjene su putničkim kolima, a preduzimaju se sve neophodne mere da se, u datim okolnostima, saobraćaj odvija po redu vožnje.


Ukoliko se protest što pre ne okonča, mogu se očekivati poteškoće u odvijanju redovnog železničkog saobraćaja, za sve vozove koji polaze iz glavne železničke stanice Beograd.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/594880 ... rali-prugu
 
Izvor: Beobuild.rs

Predlog novog logoa za Železnice Srbije
zeleznicemb.png


Nedavno su Železnice Srbije na mala vrata plasirala novi logo kompanije koji je izazvao burne reakcije javnosti, pre svega zbog izrazitog odsustva dizajnerskog pristupa. U situaciji kada železnice posle decenija propadanja teže da nabavkom novih voznih sredstava i intenzivnom rekonstrukcijom pojedinih deonica ponovo izgrade reputaciju, zakazao je vizuelni momenat. Novi logo nije u skladu sa namerom da se napravi ozbiljniji iskorak na modernizaciji imena kompanije. Koliko je vizuelni identitet pored usluge i voznih sredstava i infrastrukture važan dobar primer je domaći avio prevoznik Air Serbia, koja je tom vizuelnom segmentu ozbiljno pristupila rešena da uskladi vizuelni identitet sa novim načinom poslovanja.

Ne želevši da situacija ostane ovakva kakva je bila pre poslednje promene logoa, a još manje kakva je trenutno, mladi dvojac Igor Mioković i Vukašin Popović rešili su da naprave potpuno nov i vizuelno upečatljiv logo Železnica Srbije sa ciljem da poprave imidž naših železnica i podignu prezentaciju na mnogo viši nivo.

“Razmišljali smo na koji način bismo povezali nešto tradicionalno „srpsko“ sa nečim univerzalnim u svetu. Došli smo do ideje da iskoristimo naše ćirilično pismo, koje je jedno od najsavršenijih pisama u svetu, i da simbol formiramo od slova Ž (kao početnog slova reči „Železnice“) i dve strelice koje inače u svetu imaju konotaciju sa železnicom (simbolizuju kretanje). Takođe, želeli smo da logo koji bismo uradili bude dugovečniji, tj. da ne zastari brzo kao većina logoa danas, stoga smo se posvetili minimalizmu i simbol sveli na jednu boju i prave linije" kažu autori ovog rešenja.

Takođe ističu da dok su radili na logou, železnice su poslovale kao jedno preduzeće (Železnice Srbije), međutim, kako su se stvari u samim Železnicama Srbije menjale, tako su i oni dizajn prilagođavali novonastaloj situaciji. Smatraju da bi železnice trebalo da imaju unificiran vizuelni identitet, kako bi se jasno znalo da je reč o Železnicama Srbije, tj. jednom preduzeću, stoga su zadržali osnovu jednog simbola koju su prilagodili svim novonastalim preduzećima u Železnici.

Važno je istaći da su autori voljni da Železnicama Srbije kompletan rad na vizuelnom identitetu i logou kompanije ustupe bez naknade budući da obojica vole železnicu i kažu "ukoliko smatrate da ste u mogućnosti da nešto promenite na bolje, kao što je u ovom slučaju neka vrsta „osveženja“ za železnice, težite ka tome da projekat zaživi, dok vam je novac u ovom slučaju potpuno nebitan". Preduzeće kao što su Železnice su obično slika jedne zemlje, a autori bi želeli da Srbiju kroz Železnice uzdignu na najviši nivo, u domenu dizajna kojime se bave.

Autori su takođe pripremili nekoliko elemenata u skladu sa logoom, uključujući i informativne panoe, ali su spremni da upotpune projekat ostalim potrebnim elementima, ako bude potrebe za tim.
 
Још да неко има слуха за овај солидан предлог визуелног идентитета ЖС.
 
ali dzabe logo na kome pise zeleznice srbije kad se firma vise ni ne zove tako, kao sto su i sami rekli, cak i da neko "gore ima sluha"
 
И нова имена су тек беспотребна глупост. На место где само треба додати - превоз путника/карго/инфраструктура они су измислили генијалан и веома маштовит назив - Србија воз, и то само за превоз путника, као да је Србија карго има тротинете и хеликоптере. Данас сам прошао поред зграде ЖС, докачене су табле, они логои су бедни и веома непрактични за примену у сваком облику.
 
Danas bila proba opterecenja novog mosta preko Morave.
12107778_10205359323118436_1189974964473239577_n.jpg

Foto by Vojkan Mujkovic.
 
Pocev od pocetka nedelje pa do 4.10.2015. zatvorena je pruga ka Madjarskoj na koridoru X, zbog radova na MAV infrstrukturi na kod Kelebie. Svi teretni medjunarodni vozovi medju kojima svi intermodalni, gartneri, cosco vozovi su prebaceni na prugu Beograd- Beograd Dunav- Pancevo- Vrsac, odakle vozove preuzima CFR i vozi ih dalje preko Temisvara ka Madjarskoj. Razlog zasto se vozovi ne prevlace do MAV iz Subotice drugim pravcima kao sto je granicni prelaz Roszke jeste zbog toga sto su te pruge malog osovinskog pritiska.
Resenje je doneto, i vozovi su prebaceni na Vrsac. Pancevo je vec dva dana krcato, a u Vrscu je zavradala obustava prijema vozova iz Rumunije jer su svi stanicni kapaciteti popunjeni. Masina nema dovoljno, a i saobracaj otezavaju radovi na pruzi Pancevo- Pancevacki most. Danas je pruga ponovo bila zatvorena i to samo zbog postavljanja hekometarskih stubica, koji cak nisu ni obelezni. Obelezavace se tek nakon ugradnje. Pruga je bila zatvrena iz tog razloga 4h sto je dodatno poruzrokovalo kasnjenje teretnih vozova.
Bio sam na potezu Ovca- Tamis iscekujuci COSCO. Medjutim zbog zatvora pruge sam dobio crveni karton, pa sam se vratio u grad. Naravno, nisam odustao, pa sam COSCO-a i fotografisao, samo na Savskom keju, te sam uspeo da zabelezim ovaj fenomen. Verovatno vise nikad nece biti ovoliko vozova na Vrsackoj pruzi, tako da je ovo zlatna nedelja Vrsacke pruge :)
Evo i fotografija:


upload imagem


pic upload


host images


screen capture freeware
 
Pa sto nesalju lokse za vrsac do kad ce trajati zatvor pruge na koridoru X
 
MAV otvara prugu od 4.10. tako je najavljeno. Ni meni nije jasno zasto ne salju lokomotive i zasto intermodalni vozovi cekaju po ceo dan u stanicama tipa Rakovica, Topcider i Bgd spoljna. Justros je Cosco dosao iz pravca Nisa u Rakovicu oko 10h i krenuo je za Vrsac tek u 17:30h. Koliko mi je poznato, u BGD cvoru saobracaju 661-256, 661-247, 661-124, 661-118, 661-116 (koja je dosla iz Kraljeva na ispomoc).
 
данас смо се шетали са ћером по главној ЖС и ушли у један тек пристигли Флирт (баш је стигао из Шида). њеној и мојој срећи није било краја :) баш супер изгледа, једва чекам да се провозам мало
 
Mi smo isto tako pre par dana bili na glavnoj i usli u jedan Flirt, cak smo imali i cast da udjemo u upravljancnicu i prisustvujemo elektro-pneumatskoj probi.
 
Vrh