Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Vagon "Srbija voza" prvi put u saobraćaju večeras, nakon "revizije" na vozu 433 "Lovćen".
21.9.2015. Beograd.
120331618078181293163459.jpg

izvor:vozovi i zeleznička infrastruktura
 
direktor":1sod2cle je napisao(la):
20150911134824.jpg



http://www.dodaj.rs/f/8/p****/3sNtGsYe/ ... 134824.jpg

OTKAZUJU LINIJE Ruski vozovi više u garaži nego na prugama
Nenad Božović | 21. 09. 2015. - 20:46h | Foto: Lj. Mitić, N. Božović | Komentara: 0

Železnice Srbije“ najavile su nedavno kupovinu još 27 ruskih vozova iako se prethodna kupovina istih dizel vozova pokazala promašajem.

http://www.blic.rs/Vesti/Srbija/5924...ego-na-prugama


DMV 711 RailSerbia forum

http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... start=2420
 
RioBL":pgeklgs8 je napisao(la):
Interesantan dokument ali ja tu nigdje ne vidim Srbiju. Dokument zapravo govori o teretnom željezničkom saobraćaju UNUTAR Evropske Unije. Naravno da se Srbija ne spominje.

Цела бивша СФРЈ изузев Словеније је изузета.
 
RioBL":ej5k7g50 je napisao(la):
Interesantan dokument ali ja tu nigdje ne vidim Srbiju. Dokument zapravo govori o teretnom željezničkom saobraćaju UNUTAR Evropske Unije. Naravno da se Srbija ne spominje.

Švajcarska nije u EU ali je ipak na mapi :)
 
Švacarska je Švajcarska.

Paralela:
Izrael je u Maloj Aziji, deo kontinenta Azija, pa je ipak Evropa u mnogim sferama. ;)
 
B92, 22.09.2015.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1042369

Rusi nam obnovili prugu, sad može i 120 km/h

Saobraćaj na obnovljenom desnom železničkom koloseku na deonici Golubinci-Ruma pušten je u rad, čime su stvoreni uslovi da vozovi na toj deonici idu i 120 km/h.

Od februara do septembra 2015. godine "Ruske železnice" su izvele čitav kompleks radova na rekonstrukciji železničke infrastrukture desnog koloseka na deonici Golubinci - Ruma, koja je deo Panevropskog saobraćajnog Koridora H.

U potpunosti su obnovljeni donji i gornji stroj železničkog koloseka u dužini od 19,7 kilometara, zamenjeno je 7 skretnica, renovirano 5 putnih prelaza, izgrađeno 10,8 kilometara odvodnih kanala, 1,3 kilometara drenažnih sistema i stajalište Kraljevci.

Rekonstrukcija železničkog koloseka na deonici Golubinci - Ruma stvoriće mogućnost za bezbedno savladanje ove deonice pri brzini do 120 kilometara na čas, piše u saopštenju Ruske železnice.

Posle puštanja u rad desnog železničkog koloseka, kompanija "RŽD Internešnl" izvešće radove na levom koloseku te deonice, uključujući i rekonstrukciju putnih prelaza i izgradnju stajališta Kraljevci.

Rekonstruisanu deonicu, na kojoj je dosadašnje ograničenje iznosilo 30 kilometara na sat, danas su obišli dizel-motornim vozom ruske proizvodnje potpredsednica Vlade Srbije i ministar gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Čepurin, predsednik Ruske železnice Oleg Valentinović Belozjorov, čime je i označeno puštanje saobraćaja.
 
srbija-voz.jpg



Novi logo Srbija voz-a je po meni izveden iz logoa SNS-a.
Osnova je crvena i plava uspravna linija.


logo.png
 
B92, 22.09.2015.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1042428

S Rusima obnavljamo pruge kao nikad do sad

Železnice Srbije potpisale su ugovor o rekonstrukciji još tri deonice pruge na Koridoru 10, ukupne vrednosti 26,4 miliona dolara.

Direktor preduzeća Infrastruktura Železnica Srbije Goran Maksić i ruske kompanija RŽD internešnel Sergej Pavlov potpisali su danas ugovor o rekonstrukciji tri deonice pruge na Koridoru 10 u dužini od 46 kilometara.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović rekla je novinarima nakon potpisivanja ugovora da taj projekat predstavlja nastavak modernizacije u okviru koje će ove godine biti obnovljeno 130 kilometara pruga, a ukupno 500 kilometara u naredne tri godine.

Ona je rekla da je danas otvorena za saobraćaj obnovljena deonica pruge Ruma-Golubinci kojom će vozovi moći da se kreću 120 kilometara na sat, umesto sadašnjih 30 kilometara na sat, što govori šta su srpske Železnice danas.

Ministarka je dodala i da je u toku realizacija projekata obnove železničke infrastrukture vredne 1,5 milijardi evra.

Direktor Ruskih železnica Oleg Belozjorov rekao je da je ovo važan projekat za rusku kompaniju i da je zato odabrao da dođe u u Srbiji na jedno od prvih službenih putovanja na novoj funkciji.

Belozjorov je rekao da očekuje da će realizovati i nove projekte na srpskim železnicama.

Ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Čepurin rekao je da su železnice impuls razvoja ekonomije i da će predstojeća poseta premijera Srbije Aleksandra Vučića Moskvi dodatno razviti ekonomsku saradnju dve zemlje.

Planirani početak radova na deonicama Vranjska Banja-Ristovac (17,7 kilometara) i Bujanovac-Bukarevac (13,7 kilometara) je prvi kvartal 2016. godine, dok će radovi na deonici Vinarci-Đorđevo (15 kilometara) početi u trećem kvartalu 2016. godine.

U potpunosti će biti zamenjeni donji i gornji stroj pruge, i modernizovani sistemi signalizacije i telekomunikacija i kontaktna mreža.

Zahvaljujući sredstvima iz ruskog kredit u Srbiji će biti modernizovano ukupno šest deonica pruga na Koridoru 10 dugih 112 kilometara, a vrednost radova je oko 75 miliona dolara.
 
Bungalow Bill":33ud8922 je napisao(la):
EKSKLUZIVNO: Pronađen autor logotipa Srbija voz a.d:

dizzzajn.jpg
:mrgreen:

Bravo za autora, svi smo prepoznali njegov stil rada! :D

laki72":33ud8922 je napisao(la):
Švacarska je Švajcarska.

Paralela:
Izrael je u Maloj Aziji, deo kontinenta Azija, pa je ipak Evropa u mnogim sferama. ;)

Švica je Švica, a Izreal, naravno, nije u maloj aziji! :mrgreen:
 
Pa naravno, čim je Hrvatska ušla dobila je koridore. Tako ćete i vi. TEN-T je koridorska mreža Europske Unije, naravno da nema Srbije unutra.
 
Urke":1yv4k0q3 je napisao(la):
Švica je Švica, a Izreal, naravno, nije u maloj aziji! :mrgreen:

tako je, moja greska i pitanju je tzv Prednja Azija/Zapadna Azija... al Ok, shvatio si poentu
 
Гишко са ССЦ-а (овде је ваљда још активнији) је одрадио добар посао са логоом. У поређењу са овиме што је усвојено ради се о дизајнерском ремек делу.

7c73e629715309.56008f200e126.jpg


12042231_10205015521372607_1342760812_n.jpg


https://www.behance.net/gallery/2971530 ... Rebranding



Мислим да би ово требао да пошаље железницама. Шансе су минималне али опет, ништа не може да изгуби.
 
Mislim da je engleski visak mozda i prodje posto su prefarbali svega par vagona
 
Озбиљан предлог, а не ова играрија. Све се плашим да ће почети та прелепљују лого ЖС и на локомотивама и гарнитурама са белом фолијом на којој је оштампан нови "лого" као што је урадио Монтекарго што мени јако ружно изгледа :(
 
milos.tro":20jg9jez je napisao(la):
Vagon "Srbija voza" prvi put u saobraćaju večeras, nakon "revizije" na vozu 433 "Lovćen".
21.9.2015. Beograd.
120331618078181293163459.jpg

izvor:vozovi i zeleznička infrastruktura

Odvratno!
 
Енглески је сувишан, али дизајн је одличан. А о СНС Возу није потребно коментарисати. Јадно.
 
Delija":2h6irwoi je napisao(la):
Гишко са ССЦ-а (овде је ваљда још активнији) је одрадио добар посао са логоом. У поређењу са овиме што је усвојено ради се о дизајнерском ремек делу.

ово што је усвојено се не може ни сматрати дизајном

Delija":2h6irwoi je napisao(la):
Мислим да би ово требао да пошаље железницама. Шансе су минималне али опет, ништа не може да изгуби.

да, треба им послати. финансијски их ништа не кошта, али их кошта нерава
 
Itekako ih gfinansijski košta ta vaša ideja, jer je logotip verovatno produkt nekog tendera sprovedenog po principu " tetkin mali je grafički dizajner, zna da šara u Paintu a i fotošoT može naučiti" a vrednost nabavke je ko zna kolika.
 
Izaso clanak oko kako kazu sns loga u kuriru oa stavite ckanak ovdje okacen na ssc
 
Kurir, 22.09.2015.
http://www.kurir.rs/vesti/drustvo/pokaz ... ak-1944843

POKAZUJU LOJALNOST: Novi logo preduzeća Srbija voz skoro isti kao partijski znak SNS

Logo novoformiranog preduzeća "Srbija voz" neverovatno podseća na partijski znak Srpske napredne stranke.

Izvor iz "Železnica Srbije" tvrdi da je ovakvo idejno rešenje proizašlo iz kuhinje novopostavljenih rukovodilaca nove kompanije, koja želi da pokaže odanost partiji.

Logo ili zaštitni znak treba da predstavlja vizuelni identitet firme na tržištu, nešto po čemu će ona biti prepoznatljiva. Umesto da se primene ovi principi, novopostavljeni direktori "Srbija voza", s direktorom Jugoslavom Jovićem na čelu, postupili su suprotno, tražeći od stručnih lica u kompanoiji da se dizajnom stavi do znanja njihova odanost SNS-u.

To je i urađeno - tvrdi izvor iz "Srbija voza", prenose mediji.

On dodaje da su mnogi radnici "Železnica" već izrazili nezadovoljstvo novim logom firme. Kako prenose mediji iz "Srbija voza" nije stigao odgovor na pitanje ko je radio novi logo kompanije.
 
Voz 2100 (Vrbnica - Beograd),
Most Ribnica I,
20.8.2015.
120033144798718655267495.jpg

Voz 2100 (Vrbnica - Beograd),
Most nad rekom Uvac,
22.8.2015.
109849864780966690376023.jpg

Dulevoz Railway Photography
 
tragac":1xgu5oq5 je napisao(la):
Itekako ih gfinansijski košta ta vaša ideja, jer je logotip verovatno produkt nekog tendera sprovedenog po principu " tetkin mali je grafički dizajner, zna da šara u Paintu a i fotošoT može naučiti" a vrednost nabavke je ko zna kolika.

мислио сам на Гишку и друга, не на ове из ЖС
 
Vrh