Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

na flirtovima stari logo izgleda sjajno, a i minimalizam je ponovo u modi. komplikovaniji logo kakav ima er srbija bi bio previse pretenciozan za vozove, pogotovo uzevsi u obzir stanje zeleznice. pogledaj logo dojce bana na primer koji je svakao jedan od najprepoznatljivijih.
 
Tребали су да задрже ЖС лого а не да измишљају топлу воду. На овој СВ пилули се С ни не назире.
 
Дизајн једноставно није могао да буде лошији. Немогуће је да неко осмисли овакво срање у 21. веку.
 
Dokaz da u Srbiji glavni problem nisu finansije vec nesposobnost nasa da uradimo nesto kreativno (za sta slozicete se nisu potrebne pare)
 
Заправо, из личног искуства са израдом неких логотипа за јавна предузећа могу да вам пренесем да је проблем у одсуству осећаја за важност дизајна и графичког идентитета фирме код руководећих глава, или да их цитирам: "ма то није битно, битно да фирма проради".

Није то проблем само у државним фирмама. Идентично размишљају и власници приватних фирми, предузећа и занатских радњи будући да се дуже време бавим логотипима.

Потпуно одсуство осећаја за важност дизајна. За чињеницу да добар дизајн продаје производ у 50% случајева.
 
Па опет су морали да нађу неког ко ће потписати својим именом и презименом дизајн овог логоа...

Да су направили конкурс у неком вртићу дечица би осмислила нешто боље и лепше од овога... :bash:
 
Trazite na osnovu zakona o dostupmosti informacija od javnog znacaja ko je autor i koliko je to para kostalo
 
milanobelgrade":3r01wfnt je napisao(la):
Па опет су морали да нађу неког ко ће потписати својим именом и презименом дизајн овог логоа...

Да су направили конкурс у неком вртићу дечица би осмислила нешто боље и лепше од овога... :bash:

Да, али конкурс кошта, и изискује време а ни једно ни друго нису вољни да троше. Као што сам написао, логотип је очито био небитна ставка да се око тога било ко цима. Таква је атмосфера.

По квалитету и графици која је употребљена, логотип је радио вероватно неки заборављени кадар из неке канцеларије који је пред пензијом, тј. није ангажован нико са стране и није додатно плаћен. И то говорим из искуства. Урадио сам логотипе за 4 јавна предузећа - ништа није додатно плаћено, већ се рачуна као део радних обавеза на радном месту уз редовну месечну плату. Иако мени лично то није одговарало, опет јесте новчана уштеда за сама јавна предузећа.
 
Висећи над провалијом ручно зауставио воз без кочница тик испред клисуре!

ЗАЈЕЧАР – Зоран Симоновић (62), запослен у ЈП ''Железнице Србије'', спасио је сигурне смрти више од 50 путника у возу ''швеђанка'', коме су отказале кочнице, тако што је изашао кроз прозор воза и, висећи над провалијом, успео да, држећи се за кров, пређе неколико метара и ручно укочи воз, који се кретао брзином од 70 километара на час. Воз се, како се испоставило, зауставио једва два километра од Сврљишке клисуре, дубоке, на појединим местима, и до - 50 метара!

- Кренули смо из Ниша ка Зајечару, возом број 2746 – прича уморним гласом Симоновић, кога смо пронашли у планини више зајечарског села Дубочане, како сече дрва.

Каже, морао је да дође овде да ''радом покуша да се ослободи стреса, који га је тек сада стигао''.

- Прошли смо Громадски тунел и станицу Хаџиће, када ми је колега казао: ''Зоки, бре, почели смо да губимо ваздух, отказују нам кочнице''.

Симоновић, који као железничар ради већ 35 година, одмах је позвао машиновођу, који је зауставио воз.

- Позвали смо мајсторе у депоу у Зајечару и казали шта се догодило – наставља Симоновић. - Док смо чекали даља упутства, приметили смо да

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... ed-klisure
 
Ovaj logo je odvratan.
Predlazem da se ovo posalje u novine.
Sad jos kad krenu da prefarbavaju i prelepljuju nove vozove i od spolja i unutra...
Uzas.
 
Zeljeznicari kazu da ovo u zajecaru nepije bas vodu prica
 
"Романтиком" на бербу грожђа
БЕОГРАД -

Музејско-туристички воз "Романтика" сутра ће саобраћати до Вршца, на традиционалну манифестацију "Берба грожђа", саопштиле су Железнице Србије.

http://www.rtv.rs/sr_ci/zivot/magazin/r ... 39949.html
 
После инцидента код Сврљига: Заказала контрола воза
С. Булатовић | 18. септембар 2015. 08:30 | Коментара: 5

Стручњаци упозоравају да се процедуре не спроводе. Не би било ванредне ситуације да се радило по правилима, каже проф. Мандић. Железничари: За популарне "швеђанке" нема делова

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%B7%D0%B0
 
Svet nas izbegava, gubimo 330 mil. EUR

Srbija, po proceni evropskih eksperata, na tranzitu robe godišnje izgubi više od 330 miliona evra zbog izostanka modernizacije i reformi na železnici.
Izvor: Tanjug

Hiljade kompanija iz Evrope, Turske, Bliskog Istoka i Azije izbegava da robu pošalje preko teritorije naše zemlje, navode u Mreži za poslovnu podršku.

U organizaciji vodećih nemačkih i austrijskih kompanija za sertifikaciju i kontrolu tehnologija i proizvoda na nemačkim i austrijskim železnicama, u Beogradu će 5. novembra biti održana velika konferencija železničkih kompanija i njihovih najvećih podizvođača iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH, Makedonije.

Kompanije članice jednog od vodećih svetskih železničkih klastera - Bavarskog klastera železnice planiraju da, u saradnji sa Mrežom za poslovnu podršku, okupe železničke kompanije iz zemalja regiona i najveće privatne kompanije koje proizvode i pružaju usluge železničkim kompanijama u regionu, ali i vodeće fakultete u oblasti saobraćaja, elektrotehnike i građevinarstva.

Organizatori ove konferencije smatraju da se prepreke u razvoju železnica u regionu mogu prevazići samo zajedničkim radom i saradnjom železničkih kompanija i njihovih dobavljača u regionu, jer sve one zajedno moraju da se uključe u jedinstven sistem evropskih železnica.

Zato će se na skupu, ističu, otvoreno govoriti o problemima u prometu robe i putnika na železnicama jugoistočne Evrope, ali izneti i konkretna rešenja kako da se aktuelne teškoće prevaziđu.

Teme ovog skupa, koji bi trebalo da otvori ministarka za građevinarstvo, infrastrukturu i saobraćaj Zorana Mihajlović, biće formiranje Klastera železnica jugoistočne Evrope (Rail Cluster SEE) i neophodna evropska regulativa koju železničke kompanije i svi oni koji rade za njih moraju usvojiti u procesu pristupanja Evropskoj uniji, što treba da omogući ulazak srpskih, crnogorskih, makedonskih i bosansko-hercegovačkih železnica u zaokruženi sistem evropskih železnica.

Nemačke i austrijske kompanije izneće svoja iskustva o ulozi i funkcionisanju Bavarskog klastera železnice koji je okosnica železničkog sistema Bavarske i Austrije.

Njihova namera je da se ovaj model primeni i u okupljanju železnica i kompanija koje rade za njih u zemljama bivše Jugoslavije, kroz formiranje klastera železnica zemalja regiona.

Ciljevi okupljanja železničkih kompanija i njihovih podizvođača su: zajednički rad na projektima rekonstrukcije i modernizacije železničke infrastrukture, edukacija i usavršavanje zaposlenih na železnici i u kompanijama podizvođačima i povećanje bezbednosti u regionalnom sistemu železničkog saobraćaja.

Ove aktivnosti treba da omoguće da železnička infrastruktura, profesionalno znanje i veštine zaposlenih i bezbednost na železnicama budu podignuti na nivo koji zahtevaju propisi Evropske unije, čime će se omogućiti integracija železnica regiona jugoistočne Evrope u jedinstven sistem železnica EU.
 
Interesantan dokument gde se vidi kakvo mesto nam je Evropa odredila na svojoj mapi mreže železnica.
http://ec.europa.eu/transport/modes/rai ... _06_30.pdf
Tako da sve priče o našoj važnosti ne da padaj u vodu nego je i besmisleno pričati o njima.
Da li postoji ijedan elektronski ili neki drugi medij koji bi ovo smeo da objavi kao odgovor na busanje naše ministarke koliko smo važni u železničkom smislu za Evropu?
 
Заобиђоше нас на карти у том документу. Изгледа смо у железничком смислу у Европи важни за повезивање Албаније :/
 
Svakako da nas zaobilaze.
Ali ne bi mogli da nas zaobilaze da fakticko stanje na nasoj zeleznici nije takvo kakvo je.
Imate primer madjarske sa kraja 80-tih godina. Odmah po padu "celicne zavese" pravac preko Budimpeste se nametnuo kao najkraca veza izmedju BG i Beca.
Stotine nasih drzavljana zaposlenih u ovom delu Austrije je pocelo da koristi taj pravac.
Raog je kraca kilometraza, laksi put i relativno ista brzina kojom se moze voziti.

Dal je neko mogao gumicom izbrisati taj pravac?
Pa mogao je, ali to u praksi ne bi imalo nikakvog efekta.
Isto kao sto danas na toj istoj relaciji ljudi koriste magistralni pravac od Djera preko Sekesfekesvara, dunajvarosa na Kelebiju, jer time ustede 60-70km i jos nema guzve na granicnom prelazu. :)

E isto tako, i mi da imamo brzu, sigurnu i pouzdanu zeleznicu, niko ne bi mogao gumicom da izbrise njen znacaj.
Ovako, posto nam deca na triciklu preticu vozove, a ispred pokradenih putnih prelaza vozovi staju i mile....

Pa mi smo je sami izbrisali...
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e7qQ6_RV4VQ[/youtube]
for the loser now will be later to win, for the times they are a-changin'

slazem se sa lakijem, samo polako. :grand:
 
Bonvivan":1gxwk0px je napisao(la):
Interesantan dokument gde se vidi kakvo mesto nam je Evropa odredila na svojoj mapi mreže železnica.
http://ec.europa.eu/transport/modes/rai ... _06_30.pdf
Tako da sve priče o našoj važnosti ne da padaj u vodu nego je i besmisleno pričati o njima.
Da li postoji ijedan elektronski ili neki drugi medij koji bi ovo smeo da objavi kao odgovor na busanje naše ministarke koliko smo važni u železničkom smislu za Evropu?

Ovaj dokument sto si naveo je iz 2010. godine, kad nije bilo ni Hrvatske u EU, a ni Srbija jos nije bila kandidat, tako da se ne bih vezivao za dokumente starije od 2-3 godine.
 
Interesantan dokument ali ja tu nigdje ne vidim Srbiju. Dokument zapravo govori o teretnom željezničkom saobraćaju UNUTAR Evropske Unije. Naravno da se Srbija ne spominje.
 
Vrh