Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kako pa gdje pocinje zeljeznica tu prestaje sva logika sta se cudis
 
Železnički Koridor 10 obnovio ruski kredit

Radovi na rekonstrukciji pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac na železničkom Koridoru 10, koja je finansirana ruskim kreditom, biće završeni sutra.

42328457655ddcc72e9e6a106971096_w640.jpg

Radovi su finansirani ruskim kreditom za modernizaciju srpskih železnica ukupne vrednosti 800 miliona dolara.

Vrednost radova na rekonstrukciji 18,4 km dugoj deonici Sopot Kosmajski - Kovačevac iznosi oko 11,8 miliona dolara.

Izvođač radova je "RŽD Internešnl", a podizvođači ZGOP iz Novog Sada i Energoprojekt-niskogradnja iz Beograd, dok su deo radova izvele i stručne službe srpskih železnica sopstvenim materijalima.

Rekonstrukcija pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac je započeta 6. aprila ove godine, a modernizacijom je bila obuhvaćena kompletna građevinska i elektrotehnička infrastruktura na toj deonici.

Radovima su bili obuhvaćeni i prolazni koloseci i pripadajuće skretnice u stanicama Sopot Kosmajski, Vlaško Polje i Mladenovac, kao i rekonstrukcija devet putnih prelaza i celokupna revitalizacija postojećih elektrotehničkih postrojenja na ovoj deonici.

Saobraćaj na deonici između stanica Sopot Kosmajski i Kovačevac pre remonta se odvijao brzinom od 30 kilometara na sat, a projektovana brzina vozova nakon izvedenih radova je 100 do 120 kilometara na sat.

Kraj radova će biti obeležen u železničkoj stanici Sopot Kosmajski, u prisustvu ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović, ambasadora Rusije u Srbiji Aleksandra Vasiljeviča Čepurina, generalnog direktora Infrastrukture železnice Srbije Gorana Maksića i prvog zamenika direktora kompanije ruskih železnica u Srbiji "RŽD Internešnl" Mansurbeka Bahtijaroviča Sultanova, navedeno je u saopštenju Železnica Srbije.
IZVOR B92
 
majku im nenormalnu zar su toliko operisani od bilo kakvog smisla za estetiku izneverovao sam
 
Вожд":373yhbsi je napisao(la):
Završen most Beograd - Pančevo »
10. Septembar. 2015 | (20:44 -> 20:46), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari :: video prilog

Novi železnički most na Tamišu, koji povezuje Beograd i Pančevo, završen je prema planu i dogovoru sa srpskim železnicama, rekao je zamenik direktora Ruskih železnica Internešenel, Mansurbek Sultanov.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=125833

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WALx8ql9mwM[/youtube]

Covek iz RZD je lepo rekao - kradja kablova vrednih nekoliko hiljada evra moze da prouzrokuje daleko vecu stetu. I sto pruga bude brza veci je rizik. Drzava mora da nadje nacin da to spreci
 
JohnnyLee":i15s1y4a je napisao(la):
овде није било:

srbija-cargo.jpg

srbija-voz.jpg


(копирајт наш другар mvbg1, слика је са ССЦ)

Крик дизајна и графичког идентитета веселе 1964. године.
 
Jel ovo neka sala ili je zvanicno?
 
Dao sam sebi par sati oduska, pogledao sam ovo djubre ponovo i opet se iznervirao.

Onaj "ЖС" logo koji je bio u upotrebi do sad je bio sasvim korektan, minimalisticki upecatljiv. Ako budu krenuli da prefarbavaju i prelepljuju stari logo novim, pogotovo na Flirtovima, leci cu na prugu u savsko-amfiteatarskoj dzungli, citacete o meni u novinama :bash: :violina:
 
JohnnyLee":3bbgr6g5 je napisao(la):

Mislim da ispod ovog češlja fali PIB, ovako je jasna pravna forma preduzeća, ali ne i poreski registar kom preduzeće pripada.

Mogli bismo mi ovde na forumu da organizujemo akciju dizajniranja logoa, finalna tri Igor stavi kao naslovnu vest sajta, možda i neko od medija prenese.
 
Jel mogu i Hrvati da učestvuju? :D

Makar, mislim da je uzaludan trud svirači
 
Потпуно беспотребно измишљање нових имена за "новонастале фирме" (још глупље него покушај превода Air Serbia на српски) и логоа, могли су једноставно да назову Железнице Србије - карго, Железнице Србије - превоз путника и Железнице Србије - инфраструктура, као што су урадили Хрвати.
 
Sto bi moglo jednostavno kad moze komplikovano gdje pocinje zelheznica tu prestaje sva logika
Inace logoe je radio zikin mali a posao dogovoren u restoranu
 
Ja сам пре у возу за Шид виђао кондуктера у исто некој кошуљи на пруге са грбом ЖС.
 
Naravno da ovo nije uniforma. A i vidi se da su majice totalno različitog dizajna.
 
Otvorena pruga na deonici Sopot- Kosmajski- Kovačevac »
15. Septembar. 2015 | (13:02 -> 20:15), Izvor : Beogradski mediji, Komentari: 0 komentari :: video prilog

U Srbiji će u naredne tri godine biti modernizovano 500 kilometara pruga, a ukupna vrednost investicija je milijardu evra, rekla je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

Konačno srpske železnice staju na noge i posle 20 godina, možemo da kažemo da ćemo u naredne tri godine modernizovati 500 kilometara pruga u Srbiji. Treba zajedno da se borimo za svakog putnika i svaku tonu robe", rekla je ministarka otvarajući deonicu Sopot Kosmajski-Kovačevac na železničkom Koridoru 10 i istakla da je vlada u prethodnih godinu i po postavila modernizacije železnice kao jedan od prioriteta, prenela je Beta.

Ministarka je čestitala predstavnicima železnica Dan železničara Srbije - 15. septembar, na svečanosti kojoj su prisustvovali ambasador Rusije Aleksandar Čepurin, predstavnici poslovodstva preduzeća "Infrastrukture železnice Srbije" i ruske kompanije "RŽD internešnel", koja je zadužena za modernizaciju srpskih pruga novcem iz ruskog državnog kredita.

Kako je saopšteno, Mihajlovićeva je podsetila da je prva pruga u Srbiji, od Beograda do Niša, otvorena pre 131 godinu i da je tada povezivala Srbiju sa Solunom, Peštom i Carigradom, kao i da sada železnica na tom pravcu, na kome je deonica Sopot Kosmajski-Kovačevac, spaja istok, zapad, sever i jug.

Pruga Sopot Kosmajski-Kovačevac je otvorena na tradicionalan železnički način tako što je otpravnik poslova železničke stanice u Sopotu Kosmajskom dao signal nakon čega je prošao voz.

Deonica Sopot Kosmajski-Kovačevac je duga 18,4 kilometra, a brzina saobraćaja je nakon remonta povećana sa 30 na 120 kilometara na sat.

Vrednost radova je 11,8 miliona dolara, a finansirani su sredstvima ruskog kredita za železnicu ukupne vrednosti 800 miliona dolara.


Zakon o legalizaciji do kraja oktobra



Zorana Mihajlović je istakla da će novi zakon o legalizaciji objekata, koji predviđa da je za legalizaciju porodične kuće do 100 metara kvadratnih potrebno prosečno oko 100 evra, biće donet do kraja oktobra.

Zakon predviđa 238 puta niže troškove i tri puta manje dokumenata.

"Želimo da uvedemo red u građevinarstvo i stavimo tačku na problem legalizacije. Hoćemo na brz i jeftin način da sprovedemo legalizaciju", rekla je Mihajlović na konferenciji za novinare u Vladi Srbije.

Ministarka je rekla da će zakon odmah po usvajanju u skupštini stupiti na snagu i da će obuhvatiti oko 1,4 miliona nelegalnih objkekata, od čega je polovina već od ranije u postupku legalizacije.

Mihajlovićeva je podsetila da će to biti šesti zakon o legalizaciji u prethodnih 18 godina i poručila da više neće biti novih zakona i produžavanja rokova i pozvala građane da legalizuju svoje objekte.

Ministarka je rekla da će postojati samo dve mogućnosti - da se objekti legaliziju ili sruše, kao i da će svima koji počnu sada da grade objekte kako bi iskoristili vreme do primene novog zakona, da neće moći da se legalizuju jer je će stanje biti provereno na terenu ortofoto snimcima.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7EqEkpppb2M[/youtube]

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=126056
 
moze li objasnjenje zasto je pruga na koridoru 10 od nisa do velike plane dvokolosecna, da bi se zatim razdvojila (?), i od velike plane do beograda postoji samo jedan kolosek (!?)
 
можда ти ова карта Србије из 1894. године помогне
%D0%82%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%88%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0_%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B5-%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8_%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82.jpg


а и има други колосек преко Мале Крсне, тако да вероватно и због тога
 
Izgleda da se nisu zezali za nov logo, vec su poceli da menjaju.








Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ја сам мислио да од додавања слова С око Ж (или JIr, грб ЈЖ након распада СФРЈ) не може бити ништа немаштовитије, али ова полутка пилуле ме је разуверила. Беднан дизајн.
 
Vrh