Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

20150904112436.jpg


20150904112459.jpg


20150904112632.jpg
 
Швајцарски возови максималном брзином од 160 километара на сат могу да возе само на деоници од десетак километара - Гиље - Параћин.

moze li neko da potvrdi ovo?
 
I mene je to iznenadilo u tekstu posto po nesto starijoj karti brzina su tu brzine oko 70-100
 
"Србиjа после 26 година добиjа нову пругу на Kоридору 10

На Kоридору 10, после 26 година, Србиjа добиjа нове километре пруге, проjектоване за брзине од 167 киломатара на сат, jер градитељи двоколосечне пруге Гиље-Ћуприjа-Параћин, италиjанска компаниjа "Италиана цонструзиони ЦAф", радове приводи краjу.

10 Avgust 2015 12:33 "

http://www.tanjug.rs/full-view1.aspx?izb=193451
 
20150908180243.jpg

gosa kupe vagon ric 160kmh z1 valjda nisam znao da je bilo i kupejaca u seriji ili je ovo z2
 
Zar je moguće da depoi nemaju čuvare? Jasno je da je veći deo vozova van garaže, ali i to je valjda ograđeno i ima nekog ko patrolira? Pa ta mesta su pusta, ne možeš da ne čuješ kad se neko mota oko vozova. Isto tako i na stanicama, postoji otpravnik, tu je uvek i mašinovođa, što ne zovu komunalnu?
 
Kokos":d6b2hkk3 je napisao(la):
Oće Šomi i na ovu da stavim ovaj smajli 8) ???

12002134_838223959609681_5549728098870985149_n.jpg

^^^Kada se bolje razmisli ono sto na prvi pogled izleda strasno zapravo moze biti najbolja stvar koja se desila u proteklih nekoliko decenija.

Ako ih saranje najnovijih kompozicija ne "probudi" nista nece.

Nisu krivi saraci nego nemarni vlasnici. Ja ne bi sarace terao da peru nego zaposlene u ZS koji cesu m i p bez kamera, placenog obezbedjenja i bodljikavih zica na svakom koraku. Prica o nedostatku sredstava nikako ne pije vodu jer istu sumu upravo gube na sopstvenom nemaru. To znaci da su zaposleni prave stetocine od cistacice pa do izvrsnog direktora - cast izuzecima.

Zapravo gradonacelnik treba saracima da daje mesecnu platu za pokusavanje saranja kako bi po broju isaranih vozila odbijao od plate neradnicima iz zeleznica, gsp. Da vidite kako bi ih doveo u red za cas.

Pa covece Amerikanci unajmili hakere da bi ucinili automobile bez vozaca bezbednijim a ovi nasi nece da se dogovore sa saracima kako bi se resili
stvarng legla problema-zaposlenih u javnim preduzecima odgovornim za stanje vozila.

Vozila mogu biti u zatvorenoj hali sa placenim obezbedjenjem ili pak sa ogradom na nivou one namenjene vojnoj instalaciji iz doba hladnog rata sa dodatkom kamera.

Prva varijanta je dobra za metro a druga za sve ostalo.
 
Вожд":4y2uplxu je napisao(la):
Некако им најлепше стоји ЈЖ шема, коју и даље фурају Жељезнице Републике Српске..

oox5.jpg

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ke/page-43

Мени никад није било јасно зашто су промењене шеме на 441/444 и 461 који су уствари оригиналне шеме произвођача, а да се остави на дизелкама 661 оригинална зелена шема. Пo мени су 441 и 461 изгледале много елегантинје него у овим данашњим црвено горе-сиво доле, грб ЖС на челу и са стране и натпис у искошеном правоугаониуку "Железнице Србије". Дизелке и даље изгледају елегантно, као и РВР, док су наше електро локомотиве нажалост некако досадно и немаштовито офарбане од свих ремонтованих електо локомотива на простору бивших ЈЖ.

Rb21004Goteborg1964IG.jpg
 
Дошљак":1j5fsd2z je napisao(la):
Вожд":1j5fsd2z je napisao(la):
Некако им најлепше стоји ЈЖ шема, коју и даље фурају Жељезнице Републике Српске..

oox5.jpg

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ke/page-43

Мени никад није било јасно зашто су промењене шеме на 441/444 и 461 који су уствари оригиналне шеме произвођача, а да се остави на дизелкама 661 оригинална зелена шема. Пo мени су 441 и 461 изгледале много елегантинје него у овим данашњим црвено горе-сиво доле, грб ЖС на челу и са стране и натпис у искошеном правоугаониуку "Железнице Србије". Дизелке и даље изгледају елегантно, као и РВР, док су наше електро локомотиве нажалост некако досадно и немаштовито офарбане од свих ремонтованих електо локомотива на простору бивших ЈЖ.

Rb21004Goteborg1964IG.jpg

____________________________________________________________________________________________

Сад ми је пала једна ствар на памет. Да ли је Железнички интегрални транспорт ћерка-фирма Железница Србије? Зар није било логично да у реструктуирању споје ЖИТ и Србија карго у једно предузеће и учине га веома конкурентним - железнички теретни транспорт - контејнерски терминал - друмски теретни транспорт?
 
Završen most Beograd - Pančevo »
10. Septembar. 2015 | (20:44 -> 20:46), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari :: video prilog

Novi železnički most na Tamišu, koji povezuje Beograd i Pančevo, završen je prema planu i dogovoru sa srpskim železnicama, rekao je zamenik direktora Ruskih železnica Internešenel, Mansurbek Sultanov.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=125833

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WALx8ql9mwM[/youtube]
 
Vrh