Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Radovi između Sopota i Kovacevca....
110403711020066603328914.jpg

izvor:FCB
 
Zna li neko šta se to dešava sa brzinom Flirt-ova na liniji BG - Novi Sad?

Tokom prvih par nedelja njihovog korišćenja brzina vožnje im se kretala između 80 i 100 km/h, zavisno od deonice, a ponegde i celih 120 km/h.
Međutim, znam iz prve ruke za nekoliko slučajeva poslednjih dana da Flirt-ovi na relaciji NS - Inđija i obrnuto voze konstantno brzinom od samo 40 km/h (ovo važi čak i za neke polaske Flirtova na "Intersiti" liniji!). Na ostalom delu trase od Inđije do BG-a i obrnuto ne idu brže od 70 do 80 km/h.

Znam da su se juče (u subotu) ovako sporo vukla do BG-a najmanje 2 Flirta (putnički sa polaskom u 12.53 iz Novog Sada, a zatim i Intersiti sa poslakom u 14h).

Koliko čujem putnici su vidno razočarani ovakvom sporošću novih vozova... O čemu se radi?
 
@Vožd
Hvala na prenetoj informaciji.

Krajnje je neozbiljno od strane Železnica da nikakvo obaveštenje / najava ne postoji ni prilikom kupovine karte na šalteru, ni na peronu, niti u vozu da će biti tolikog kašnjenja zbog visokih spoljnih temperatura. Izgubiće bez potrebe veliki broj potencijalnih budućih putnika zbog ovoga - one putnike koji su čuli za "novi voz sa klimom" od nekog, probali da putuju sa njim po prvi put, i onda se razočarali zbog te spore vožnje i kašnjenja za koje nisu dobili nikakvo obrazloženje ni od koga... Pretpostaviće da je u pitanju loše stanje pruge u kombinaciji sa (tradicionalnim) nepoštovanjem reda vožnje od strane Železnica, pa ni kada temperature padnu neće se odlučivati za korišćenje voza...
 
Због страха од сунчаних кривина?! Пре ће бити због страха од отимања дела колача сељоберским аутобуским превозницима.
 
Narode,ta sporost vozova u vremenskom periodu od 11 do 19 sati je upravo zbog mogućnosti nastanka tzv.sunčanih krivina. Ne postoji ni jedan drugi razlog zbog kojih vozovi u tom periodu saobracaju tom brzinom. Molio bih pojedine članove foruma da ne iznose neistine povodom ove situacije. Hvala .
 
Да ли се иста процедура при истим температурама спроводи и у целој Европи?
 
Naravno da ne. Već svaka železnička uprava donosi odredjene postupke u zavisnosti od samog stanja infrastrukture. A o stanju železničke infrastrukture u Srbiji smo ovde nebrojano puta diskutovali tako da...
 
Данас је РВР у сред поднева газио до стотке преко новог моста, не видим разлог да то и Штедлер не ради на релацијама где је пруга нова.
Наравно где год постоји ризик, треба предупредити сваку евентуалност.
 
Nije mogao nikako da ide do stotke jer je brzina po knjižici reda vožnje 95km/h. A uvodjenje ograničene brzine kreće od 11 časova i to:Beograd centar-Novi Beograd 70km/h,Novi Beograd-Batajnica 50 km/h. Inače sam i ja vozio danas u tom periodu.
 
Ако ти тако кажеш, онда да верујем.. :)
Али субјективни осећај је био такав. Као да лети. :)

Узгред, штета што железничке станице Бг воза немају своје паркинге.
Мени, а верујем и многим другим корисницима би то одговарало, јер ето ја повремено, када су гужве, одустанем од преласка Саве сопственим аутомобилом, па користим Бг воз, али је паркирање проблематично. Наравно, паркирање би се могло наплаћивати и новац ићи на рачун ЖС.
 
Вожд":gq5d21wi je napisao(la):
користим Бг воз, али је паркирање проблематично. Наравно, паркирање би се могло наплаћивати и новац ићи на рачун ЖС.

Nemoj im davati lose ideje! :D
Jos samo to fali da korisnici plate parkiranje kod stanice pa da se demotivisu putnici.
 
Добро, бар нешто да донирамо, неки самодопринос за чишћење композиција, за Циф, Мер и то.. :)
Мени је непријатно што користим коректну услугу без надокнаде. :p

Зна ли се колико град плаћа ово задовољство?
 
Meni se to bas cini kao dobra ideja. treba ciniti sve da se stimulise koristenje voza. Zasto recimo, ne napraviti parking ispod vijadukta kod stanice NBG i omoguciti besplatno parkiranje putnicima sa kartom? Slicno i na drugim stanicama.
 
Вожд":2ktubdv3 je napisao(la):
Узгред, штета што железничке станице Бг воза немају своје паркинге.
Мени, а верујем и многим другим корисницима би то одговарало, јер ето ја повремено, када су гужве, одустанем од преласка Саве сопственим аутомобилом, па користим Бг воз, али је паркирање проблематично. Наравно, паркирање би се могло наплаћивати и новац ићи на рачун ЖС.

Мислим да је једно време, пре пар година то и било. Део паркинга код бувљака је био издвојен и служио је само за оне који управо дођу колима, а наставе даље БГ возом. Нажалост то није заживело.
 
Гага":3mq68kcj je napisao(la):
Вожд":3mq68kcj je napisao(la):
Узгред, штета што железничке станице Бг воза немају своје паркинге.
Мени, а верујем и многим другим корисницима би то одговарало, јер ето ја повремено, када су гужве, одустанем од преласка Саве сопственим аутомобилом, па користим Бг воз, али је паркирање проблематично. Наравно, паркирање би се могло наплаћивати и новац ићи на рачун ЖС.

Мислим да је једно време, пре пар година то и било. Део паркинга код бувљака је био издвојен и служио је само за оне који управо дођу колима, а наставе даље БГ возом. Нажалост то није заживело.

То је било само због реконструкције Газеле. Није то било у склопу неког П+Р концепта јер просто не желе да се одрекну наплате паркинга код Бувљака.
 
Vrh