Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

stf":hmg42ybv je napisao(la):
@Belgrey Mislim da niko ovde nije branio doticni voz, niti je napao tvoj stav o njemu, vec je napadnuta tvoja bukvalizacija misljenja, da sve istocno od Beca je sljam i neukus, kao i da svi istocni narodi nemaju gram ukusa.

Ovo nije jedina tema gde si to izneo, a to, pre svega nema veze sa istino. Samo to.

Nisam rekao da svi istočni narodi nemaju ukusa, već sam rekao da rusi/sovjeti nisu po mom ukusu. Meni se to ništa ne dopada. Ja volim skandinavsku jednostavnost i funkcionalnost i nemačku preciznost. A Ruski dizajn i krajnja izvedba su mi opasno sumnjive stvari. Prvo ne postoji a drugo je trapavo.
 
belgrey":k3s639d0 je napisao(la):
vucko":k3s639d0 je napisao(la):
Drugovi,da mi lepo streljamo belgreya,vidim da svi branite dostignuca sovjetskog saveza i njegovu ostavstinu.Dok je on pljuje i ponasa se kao burzoaz,klasicni petokolonas i izdajnik radnicke klase. :p

Još bolje, proterajte me u Sibir :)
I to te bacimo iz ovog voza u pokretu za kaznu? :lol:
 
vucko":2lon2evt je napisao(la):
belgrey":2lon2evt je napisao(la):
vucko":2lon2evt je napisao(la):
Drugovi,da mi lepo streljamo belgreya,vidim da svi branite dostignuca sovjetskog saveza i njegovu ostavstinu.Dok je on pljuje i ponasa se kao burzoaz,klasicni petokolonas i izdajnik radnicke klase. :p

Još bolje, proterajte me u Sibir :)
I to te bacimo iz ovog voza u pokretu za kaznu? :lol:

Zgrešio sam i prihavatam kaznu. Uvredio sam drugarice i drugove a to je neoprostivo.
 
Dobro,prihvatamo pokajanje.Dobices samo dozivotno izgnanstvo u Sibiru.Nego reci za koga radis. :dil:

Salu na stranu,nama i trebaju ovako robusni vozovi pogotovu za dizelke.

Koliko razumeh EMV ce nam biti neki simens,caf ili stedler.
 
sta mislite o ovome?

soviet-jet-train.jpg
 
To votka radi,jeftinije je,a i podrzavas domacu privredu :D
 
Onda tresni i ti jednu - podrži ... fali ti E u temi :p
 
Isao je 250 na sat 1960tih godina,pa se vi samo sprdajte...To sto rus napravi ne moze niko drugi :dil:
 
Opa :) jel imas neke informacije kada bi mogao da se nadje na domacim prugama?
 
Uh još je i klimatizovan.. :kafa: a i da su nam ovakvi,malo duži za BGVoz...
 
Otprilike ovaki,al ko sto kazes duzi,emv i da su niskopodni
 
па отрприлике дугачки као две ове композиције, а? толико има отрпилике РВР. мада би било боље да буде за БГВ три дужине овога, наравно нископодан (али за коју платформу?)
 
belgrey":2rsn2ayi je napisao(la):
stf":2rsn2ayi je napisao(la):
@Belgrey Mislim da niko ovde nije branio doticni voz, niti je napao tvoj stav o njemu, vec je napadnuta tvoja bukvalizacija misljenja, da sve istocno od Beca je sljam i neukus, kao i da svi istocni narodi nemaju gram ukusa.

Ovo nije jedina tema gde si to izneo, a to, pre svega nema veze sa istino. Samo to.

Nisam rekao da svi istočni narodi nemaju ukusa, već sam rekao da rusi/sovjeti nisu po mom ukusu. Meni se to ništa ne dopada. Ja volim skandinavsku jednostavnost i funkcionalnost i nemačku preciznost. A Ruski dizajn i krajnja izvedba su mi opasno sumnjive stvari. Prvo ne postoji a drugo je trapavo.

Ni za mene Rusi nisu imali preterano ukusa, ali za razliku od Engleza bolji su. No, Rusima je bitno da funkcioniše a kako izgleda to je verovatno poslednja rupa na svirali. Ali kada se pogledaju proizvodi koje Transmaš holding proizvodi ovaj voz je tri koraka ispred onoga. A što je još najbitnije u njemu ima nemačke preciznosti jer poseduje Mercedesov motor.
 
incidente":2l9mrptq je napisao(la):
Opa :) jel imas neke informacije kada bi mogao da se nadje na domacim prugama?

Prvi bi trebalo da stigne u Srbiju u septembru mesecu posle čega sledi testiranje i uključivanje u saobraćaj. Nakon toga, do kraja 2012. godine, treba da stigne ostalih 11. Otprilike svakog meseca po jedan.
ŽS planira da deo Ruskog kredita, 100 miliona $, iskoristi za kupovinu još ovakvih DMV-a. To bi bio odličan potez i rešio bi problem putničkog saobraćaja na neelektrificiranim prugama na duži period.
 
Iz teksta Zeleznica Srbije zele da imaju 40 ovakvih vozova. Dalje, pise kako ce biti rasporedjeni vozovi po Zajecaru, Kursumliji, Krusevcu i dr.
Sta je sa Vojvodinom?? Oni do sada nisu dobili nista, pruge su im u katastrofalnom stanju, a Vojvodina je nekada bila poznata po gustoj mrezi i razvijenom zeleznickom saobracaju. Danas je to sve jadno i tuzno zbog nebrige i delovanja autobuskog lobija. Neka prvo obnove pruge.
 
vucko":21n9drbb je napisao(la):
Koji projekat onda otpada od tog kredita jer nije planirano od tih 800 miliona da se kupuju vozila???

Bg cvor se mora zavrsiti od tog kredita,ako se tad ne zavrsi,nece nikad!!!

Evo jos slicica i dugog teksta o tom rusu

http://www.zeleznicesrbije.com/syst...iewsingle/_params/newsplus_news_id/30361.html

Kako čujem, od kredita će se realizovati BG čvor sa Prokopom, rekonstrukcija pruge Beograd - Bar i završetak pruge Valjevo - Loznica. Ovakvom raspodelom bi ostalo za kupovinu još ovih DMV. Ovo još ništa nije definitivno jer možda od kredita ne bude ništa!!!
Inače, prema uslovima kreditora tj. EUROFIME, svi vozovi bi trebalo da idu u Vojvodinu. Da li je tako i da li će biti tako, videćemo. Po meni bi trebalo dai du u Vojvodinu i u Niš jer su Kraljevo i Zaječar dobili svoje sa "Šveđanima".
 
Siniša":3pactz51 je napisao(la):
Iz teksta Zeleznica Srbije zele da imaju 40 ovakvih vozova. Dalje, pise kako ce biti rasporedjeni vozovi po Zajecaru, Kursumliji, Krusevcu i dr.
Sta je sa Vojvodinom?? Oni do sada nisu dobili nista, pruge su im u katastrofalnom stanju, a Vojvodina je nekada bila poznata po gustoj mrezi i razvijenom zeleznickom saobracaju. Danas je to sve jadno i tuzno zbog nebrige i delovanja autobuskog lobija. Neka prvo obnove pruge.

U Vojvodini i nisu toliko loše brzine kao recimo prema Merdaru. Pančevo - Vršac je 100 km/h a i prema Kikindi je solidna brzina na nekim delovima.

Koga zanima, evo karte dozvoljenih brzina po knjižici Reda vožnje autora Dukai Davida, www.railserbia.net. Napominjem da su ovo brzine po Knjižici Reda vožnje i da su na mnogim deonicama brzine manje zbog Laganih vožnji a koje se ne uvode u Red vožnje!

karta-dozvoljenih-brzina.jpg
 
Vrh