Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

I novinari su debili, ali ništa manje nisu ni iz IŽS koji imaju ovu proceduru za informacije:

"Od Infrastruktura železnica Srbije pokušali smo da saznamo kada će saobraćaj biti normalizovan, ali su nam u telefonskom razgovoru iz njihove PR službe rekli da pošaljemo mejl i da ćemo dobiti odgovore, koje više sati očekujemo."


"Pošaljite mail". 😆🤣
 
Meni se upravo ta ideja već danima vrzma u glavi ali se ne usuđujem da pitam. To objašnjava mnoge stvari, između ostalog i nepostojanje kotvi na krovnoj kinstrukciji.

Pogledajte prilog 220539
I meni, u onom krovnom vencu frontalnom. Plus neka jaka V armatura i cao. Cak i da je bilo toliko korozije na tim mestima, poceo bi vremenom bar zastitni sloj da otpada, ali kao da se ni to nije desilo. Cak su tad zastitni slojevi bili tanji nego sad. Bas sve cudno jako.

nije sigurno zato sto su to zatege od prednapregnutog betona, znaci zatezu se same sajle pre punjenja betonom, a ovaj oblik nema kako da se adekvatno zategne vec samo ako je ravna.

Pored toga i ovako cak da stoje, nesto mora da glumi taj “klin” preko kog su okacene i opet neka vrsta ankera u betonu mora biti i za ovo.

Trece ovakvo kacenje bi sigurno “radilo” na tom mestu gde je prebaceno od opterecenja spoljnih i promena temperature i godinama usecalo sajlu ili taj nosac.

Ja cak koliko znam da i mostovi tipa zeleznicki u bg-u i most slobode na kojima izgledaju sajle kao da ovako izgledaju zapravo su 2 sajle koje se kace unutar stuba na svoju stranu svaka, al nek me neko ispravi.

Imate na par strana ranije originalne kotve i sidrista koje su u to vreme kod nas koriscene . To nije duze od 20-30cm, a koliko sam skontao donji coskovi krova su grede malo deblje koje nose krov i o koje je okacena nadstresnica, a sam krov je znacajno tanji, sto znaci sa ima mesta da se ukopa u beton celo sidriste
Nema ovde prednapregnutog betona. Ovo visi na celicnim uzadima/sajlama.
 
BIlo bi fino da sad lepo zatvore firmu u Srbiji i da nas spase sebe i svog metroa.
Ostali ili ne, PDR za BIP došao kao kec na 11 postao koš jedan razlog za devijaciju preko Prokopa ili bar provlačenje brzog metroa ili S-Bahna od stanice NBG (paralelno trasiranim bez duplikacije mosta) sa paralelnim presedanjem u Ruskoj ili konvencionalnim na Mostaru, tim pre što ga i M3 preko Vuka maši.

Dobro da nije napisao da je otišao vozom u Novi Sad.
Ih, pa nije G.V jedini G.V u zemlji. Mora biti i drugih G.V (pod drugim imenima i prezimenima) koji su radili "svašta nešto" protiv javne bezbednosti dok je G.V samo kao ministar vatao zjale potpisivanjem licenci.

Bože sačuvaj da ministar u ovoj zemlji bude kriv za bilo šta drugo osim korupcije, pa to bi bila svetska sramota.

Zna li neko kada će A.V. da uhapse?
Evo čim otkriju da braća Si i Orban nisu tek tako davali packe svojim firmama za najmanja kašnjenja (znači malo sutra).

Sa druge strane Francuzi jesu poznati skandal-majstori, ali ne verujem da su i ovog puta namerno "izblejali" na vršenju nadzora. Ne bi se iznenadio da su im ovi naši iza zatvorenih vrata rekli: dobićete posao ako ne postavljate previše pitanja.

To je klasična praksa sa naših (još feudalnih) prostora koju bi ova drama trebalo makar malo da oteža. Dugi niz godina su nam životi zavisili od takvih (odnosno njihovih odbrambeno i spoljnopolitičkih do infrastrukturno-razvojnih odluka).
 
Nema ovde prednapregnutog betona. Ovo visi na celicnim uzadima/sajlama.
Sta je onda ovo sivo?
1732294583870.png
 
Verovatno viskocementa smesa za zastitu od spoljasnjih uticaja. Ovaj element je stalno u zatezanju (cak ni vetar ne moze da ga dovede u pritisak jer je tezina veca od moguceg vetra odozdo), a beton uopste ne nosi na zatezanje, tako da je ovde potpuno beskoristan za nosivost, samo sluzi za zastitu od vazduha i vlage.
 
Šta je zahtev Sićvea011? Zašto štrajkuje? Ako mu je zahtev da se vrati ovih 15 života onda razumem i podržavam. Nažalost za te ljude je kasno...za pravdu još ima vremena.
 
Šta mislite o teoriji da je možda nadstrešnica bila okačena ovako? Pogledajte prilog 220536
Nebitno kako je bila okacena, bitno je:
  • nije odrzavano
  • nije pregledano (ni samoinicijativno ni nakon primedbi i zahteva)
  • iznad, u nivou i ispod nadstresnice su vrseni nedozvoljeni radovi bez uvida u originalni projekat i pregleda trenutnog stanja konstrukcije
Puna podrska, izdrzi do kraja Gorane!
 
Nebitno kako je bila okacena, bitno je:
  • nije odrzavano
  • nije pregledano (ni samoinicijativno ni nakon primedbi i zahteva)
  • iznad, u nivou i ispod nadstresnice su vrseni nedozvoljeni radovi bez uvida u originalni projekat i pregleda trenutnog stanja konstrukcije

Puna podrska, izdrzi do kraja Gorane!
Bitno je za razumevanje celog originalnog statičkog sistema, rekonstrukciju događaja, pa samim tim i za otkrivanje onog krajnjeg - kobnog problema, kao i budućih potencijalnih problema, pa zatim za utvrđivanje krivica i odgovornosti, kao i njihovog stepena.

Ostalo napisano svakako stoji.
 
nije sigurno zato sto su to zatege od prednapregnutog betona, znaci zatezu se same sajle pre punjenja betonom, a ovaj oblik nema kako da se adekvatno zategne vec samo ako je ravna.

Pored toga i ovako cak da stoje, nesto mora da glumi taj “klin” preko kog su okacene i opet neka vrsta ankera u betonu mora biti i za ovo.

Trece ovakvo kacenje bi sigurno “radilo” na tom mestu gde je prebaceno od opterecenja spoljnih i promena temperature i godinama usecalo sajlu ili taj nosac.

Ja cak koliko znam da i mostovi tipa zeleznicki u bg-u i most slobode na kojima izgledaju sajle kao da ovako izgledaju zapravo su 2 sajle koje se kace unutar stuba na svoju stranu svaka, al nek me neko ispravi.

Imate na par strana ranije originalne kotve i sidrista koje su u to vreme kod nas koriscene . To nije duze od 20-30cm, a koliko sam skontao donji coskovi krova su grede malo deblje koje nose krov i o koje je okacena nadstresnica, a sam krov je znacajno tanji, sto znaci sa ima mesta da se ukopa u beton celo sidriste
Koliko je sigurno da je u pitanju prednaprezanje?
Možda se upravo to treće i desilo...
Zašto bi donje kotve bile vidljive, a gornje ne?
Da li uopšte fizički ima mesta (ne mislim na dubinu) za po 2 kotve s obzirom na znatno manji razmak elemenata kod spoja sa krovom, za razliku od razmaka na samoj nadstrešnici, koji su pri tom pod uglom?

Krov je najverovatnije sa gredama na linijama sučeljavanja kosih ravni, i gore i dole.
 
Vrh