За конструкцију хола станице и нових пословних зграда експертизу је одрадио професор са Грађевинског факса и ту не би требало да буде проблема.
Иначе, занимљиво је што се Грађевински Факс као можда и једини факултет који је за време овог режима очиувао интегритет још није огласио.
Ценим да прикупљају податке или су можда изопштени из истраге јер се нису продали вучићевој мафији.
Sa druge strane postoje hiljade i desetine hiljada visecih i konzolnih gradjevina koje stoje i nista im ne fali, tako da zaista ne bih nazvao ovo losom idejom i projektom, pa i ona sama je stojala tu tako 60 godina.
Nije to bilo ni skupo ni opasno, a odrzavanje se podrazumeva. Zemljotrese je isto uspesno prezivela.
Ko kaze da je nastresnica bila teska 150t?Ako šine i staklo teže 50t onda...
Ista ta Infrastruktura železnica Srbije nije u stanju obične klonje da održava na glavnom železničkom čvorištu u državi.Sve će se srušiti ako se ne održava. Održavanje upravo zato postoji i to je jedan od zadataka Infrastruktura Železnice.
Šta je problem zameniti jednu po jednu sajlu (utegu, zategu)?
To im je posao!
Računali smo ovde.Ko kaze da je nastresnica bila teska 150t?
За конструкцију хола станице и нових пословних зграда експертизу је одрадио професор са Грађевинског факса и ту не би требало да буде проблема.
Иначе, занимљиво је што се Грађевински Факс као можда и једини факултет који је за време овог режима очиувао интегритет још није огласио.
Ценим да прикупљају податке или су можда изопштени из истраге јер се нису продали вучићевој мафији.
Ne mogu zapuseni oluci nikako da ugroze kotve utega na krovu.Конзервативнији приступ у земљи у којој управо коју годину касније од завршетка изградње почиње економска криза, уз стално присутну политичку, која са извесним осцилацијама траје до данас, је свакако пожељан.
Очекивање да ће се редовно контролисати и одржавати нпр. стање затега које држе тешку конструкцију надстрешнице и истовремено осигуравају љускасти кров да не одлети уназад, а који стоји захваљујући цик-цак облику, или стубове који га држе са предње и задње стране објекта, а кроз које су провучени олуци, који кородирају и уколико буду зачепљени задржава се вода на крову и не знам, угрожава котве утега, итд. је утопистичко, а посебно да ће неко приликом реконструкције у таквом друштву водити рачуна о том конструктивно осетљивом и међусобно зависном организму..
Onda u takvom drustvu treba praviti samo stajalista - jedan znak, laka limena nadstresnica i betonska klupa. A i vozovi bi mogli biti stocni vagoni, laksi su i jeftiniji za odrzavanje.Upravo to što Вожд piše, nismo ni Japan ni Švajcarska, ok delom struka i napreduje zbog smelijih poduhvata inovacija itd ali ako imaš izbor i taj izbor je jeftiniji, pa primeni ga nemoj rizikovati bez potrebe. Rizikuj tamo gde nemaš izbora.
Mozda nije 150 ali nije ni 15.Ko kaze da je nastresnica bila teska 150t?
A odatle gde, u kanalizaciju?Претпостављам до олука у стубовима.