Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Negde je pisalo da je Stadler kamenovan pa da zato nije mogao da krene juce.
Ali nekako mi taj razlog ne pije vodu.
 
spatiotecte":27ivuhf3 je napisao(la):
Negde je pisalo da je Stadler kamenovan pa da zato nije mogao da krene juce.
Ali nekako mi taj razlog ne pije vodu.
Nije bilo nikakvog kamenovanja voza ali je zaista iz, za sada nepoznatog razloga, naprslo zastitno staklo ceonog reflektora koje se nalazi iznad soferke. Desilo se to prilikom probne voznje garniture 413 007/008 i obuke voznog osoblja.
dsc0001.jpg
 
Pa i nije bas sitnica, ako nije puklo zbog udara moglo je da pukne samo zbog rada karoserije sto nije bas naivna stvar.
 
Данас на главној, нешто су маневрисали са 8. на 9. колосек.

 
Priprema pripreme najave dolazka Stadlera na 8 pa na 9ti kolosek Beograd glavne koji ukljucuje testiranje kocionog sistema pri brzini od 10km na sat kao i utvrdjivanje odgovarajuce visine perona shodno odredbama JUS-a radi dobijanja upotrebne dozvole Zeleznice Srbije i zvanicnog atesta od strane Stadler-a za polazak iz Beograd Glavne nakon utvrdjivanja predlozene trase Beograd-Subotica na liniji sistema ICS odobren posle aktiviranja garantnog roka uslovljen dopremanjem opreme za odrzavanje elektro motornih garnitura u tehnicko putnickoj stanici Zemun.
 
Kako bi ga samo slatko očistio. Caklio bi se više nego onaj iza njega. Jedino ako hoće da plate.
 
tragac":ednkndru je napisao(la):
voleo bih da vidim slike unutrašnjosti ovog CFR Desira

боља је у нашем 711, једино Румуњешку има нископодан улаз

елем, ево свежих слика градилишта пруге ка Панчеву од јуче (све су сликане из правца Панчева)

п.с. слике су смањене на 1024х683

прилаз мосту:




мост:










неки канал после моста:


Овча:










Себеш:




Крњача:






 
Изгледа да креће:


Први Штадлеров воз сутра на прузи Београд-Нови Сад

БЕОГРАД, 22. јуна (Танјуг) - Први нови Сстадлеров воз, који су српске железнице купиле од те швајцарске компаније, сутра ће бити укључен у редован путнички саобраћај на линији Београд - Нови Сад.

Железнице Србије ће тим поводом представити нови електромоторни воз, којим ће до Новог Сада путовати генерални директор Железница Мирослав Стојчић.

Железнице ће на Главној железничкој станици у Београду организовати коференцију за новинаре, након чега ће нови воз бити укључен у редован путнички саобраћај и то као ИЦС (Интер Сити Србија).

Воз ће кренути сутра из Главне железничке станице Београд у 12 сати за Нови Сад и по реду вожње стиже у железничку станицу Нови Сад у 13.33 сати.

Новом електромоторном гарнитуром путоваће и редовни путници на релацији Београд - Нови Сад.

Осим гарнитуре која ће бити укључена у редован саобраћај, на првом левом колосеку железничке станице Београд биће постављена још једна нова гарнитура коју ће посетиоци моћи да обиђу.

Железнице Србије су потписале уговор са швајцарским Штадлером за испоруку 21 електромоторног воза марта 2013, а вредност уговора је 99 милиона евра и реализује се из кредита Европске банке за обнову и развој.

До сада је српским железницама испоручено 17 "Штадлерових возова" и они ће се сукцесивно укључивати у редован путнички железнички саобраћај широм Србије, наведено је у саопштењу.
 
Jbt 480 dinara kosta u jednom smeru, nisu normalni. Al ipak mislim da cu ici :))


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Izvor: Beobuild.rs

Rekonstrukcija pruge kod Mladenovca
150606-SOPKOS2-14b.jpg


Pored radova na pruzi do Pančeva, na teritoriji Beograda radi se obnova još jedne deonice, i to na železničkom koridoru 10 kod Mladenovca. Rekonstrukcija obuhvata deonicu između stanica Sopot Kosmajski i Kovačevac, a dugačka je 18,4 kilometara. Ovi radovi su inače deo ugovora o rekonstrukciji tri deonice na koridoru 10, uključujući deonice Ruma-Golubinci (oko 17,9 km) i Mala Krsna-Velika Plana (oko 29,5 km). Trenutno su u toku radovi na deonicama Ruma-Golubinci i Sopot Kosmajski-Kovačevac, a ukupna vrednost rekonstrukcije na sve tri deonice iznosiće 48,7 miliona dolara.

Celu vest kao i foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/753.html
 
Штадлерови воз између Београда и Новог Сада
НОВИ САД -

Железнице Србије најавиле су да ће данас у редован путнички саобраћај на релацији Београд - Нови Сад бити укључен први електромоторни воз швајцарског произвођача Штадлер.
http://www.rtv.rs/sr_ci/ekonomija/stadl ... 12882.html
 
Da li Stadlerov voz ima mogucnost vracanja elektricne energije u mrezu prilikom kocenja?
Posto nasa elektricna mreza na prugama se napaja izmenicnom strujom tako da ima mogucnost prihvatanja elektricne energije nazad u sistem.
 
Prilično sam siguran da može, svi novi vlakovi imaju takvu mogućnost. Ali mreža vam vjerojatno nije prilaođena za to, pa ništa od vraćanja struje u mrežu sve dok se ne prilagode elektrovučne podstanice (HŽ je u postupku prilagodbe u Hrvatskoj).

No, rekuperativno kočenje i prije prilagodbe ima prednosti, jer se struja dobivena rekuperativnim kočenjem može trošiti za napajanje uređaja u vlaku.
 
Vrh