Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Не разумем, јел се купују нове или се постојеће ремонтују као ова са слике?
 
Od ideje za kupovinu visesistemskih lokomotiva se odustalo. Izgleda da ce se izvrsiti prenamena odobrenog kredita,pa ce se lokomotive slati u SOFTRONIK na modernizaciju. Prica se da ce za pocetak otici 10 lokomotiva serije 461.
 
Sta ukljucuje modernizacija .Kakve bi osobinske sklopove imale itd
 
не знам да ли је изводљиво да се у 461 стави јачи мотор да она извуче до 160? ако јесте, онда би тако нешто требало радити
 
Za koju prugu dzoni pritom ne mislim na ove sada trase vec ove sto se rekonstruisu do 120. Da je srece da nam te lokomotive sluze uglavnom samo za teretne kompozicije a ostalo EMVi DMV plus po koja medjunarodna kompozicija sa nekim novim putnickim vagonima.
 
U batajnici zaustavljen voz za ns sa jednim vagonom jer je bilo preko 200 ljudi nisu dali da krene dok st*** sa zeljeznice nije poslala jos vagona ima clanak u blicu
 
JohnnyLee":93upempn je napisao(la):
не знам да ли је изводљиво да се у 461 стави јачи мотор да она извуче до 160? ако јесте, онда би тако нешто требало радити
Nije problem u snazi Johnny. 461 ima 5100kw koje isporucuju 6 vucnih motora,za svaku osovinu po jedan. Potrebno je samo promeniti reduktore umesto sadasnjih za brzine do 120 sa reduktorima za sasvim zadovoljavajucih 160km/h.
Inace,"Rumunke" mogu i do 200km/h sa odgovarajucim reduktorima. Naravno sto su reduktori za vece brzine time se i smanjuje snaga same lokomotive.
Evo primera sa testiranja Rumunske lokomotive serije 42 koja je u ogromnoj meri identicna nasim.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OTwQ0w_Xg6Q[/youtube]
 
аха. видео сам да су они њихове 461 (тј. 4Х) модернизовали и дигли до 160, а неке и до 200

Igor":1sxls679 je napisao(la):
Za koju prugu dzoni pritom ne mislim na ove sada trase vec ove sto se rekonstruisu do 120. Da je srece da nam te lokomotive sluze uglavnom samo za teretne kompozicije a ostalo EMVi DMV plus po koja medjunarodna kompozicija sa nekim novim putnickim vagonima.

знаш како, делу 461 може да се уради нова електроника и да остану 120 за теретни саобраћај, а делу да се дигне до 160 (нрп. 462) које ће се користити за путнички саобраћај. а и неће све трасе да се реконструишу до 120, неке ће и 160, а за Суботицу и 200. слажем се да треба да се путнички саобраћај преорјентише на ЕМВ и ДМВ, али локомотиве нам и даље требају за међународне возове, а за Бар иду искључиво 461
 
Bilo bi lepo znati kakva nam je situacija sa putnickim vagonima neki popis da se uradi ima li smisla sta sacuvati reparaciju uraditi i sl. Ili ici na nabavku potpuno novih ili dobrih polovnih kao sto su jedno vreme pominjali mislim bas pred proslu letnju sezonu. Uostalom sada kada pristignu svi Stedleri i preostali Rusi pitanje je koliki broj putnickih vagona i u kojim konfiguracijama nam je potreban za medjunarodne i duze unutrasnje destinacije.

Sto kaze Dzoni za putnicke potrebe mozda stvarno osposobiti rumunke do 160 neki optimalan broj.
 
мислим да би 100 до 150 нових вагона било довољно за дужи домаћи и међународни саобраћај. од постојећих ваља видети шта је добро, да се одради ремонт, остало на продају и у старо гвожђе

Igor":39jetkvi je napisao(la):
Sto kaze Dzoni za putnicke potrebe mozda stvarno osposobiti rumunke do 160 neki optimalan broj.

10. осталих 19 за теретњаке
 
Kakve su cene novih vagona posto smo se sa garniturama fino opremili.
 
Prevozu putnika ce pripasti 20 lokomotiva serije 441 i to podserije 600 i 700,i pet lokomotiva serije 461.
 
Mislim da ni odgovorni u ZS ne raspolazu podacima koliko trenutno imaju ispravnih vagona.Ubedjen sam da trenutno broj vagona u saobracaju na citavoj mrezi ZS nije veci od 20,maksimum 25.Naravno ni oni ne ispunjavaju sve uslove za bezbedan saobracaj,jednostavno,neki od njih su remontovani i ozbiljno pregledani jos pre 5-6 godina.Ove tragicne remonte i kontrolne preglede unutar ZS smesno je i komentarisati.Nazalost,Crnogorci su doziveli Bioce 2006 i to ih je malo osvestilo po pitanju bezbednosti saobracaja.Na srecu,kod nas se jos uvek nije desilo nista tako tragicno,ali ako se nastavi sa ovakvom neodgovornoscu i bahatoscu... I da,imamo nove garniture,uzalud...
 
мвбг?
5a8dd139aedf98053ec23f7594c83686.jpg
 
Kao da je skretnica pobacila okrpice za pat dana mogli bi i grafite oprati .Inace jos niko od novina nije nista objavio
 
NA PRUZI U RIPNJU Voz iskočio iz šina, za "Železnice" stanje redovno

Putnički voz iz Ralje za Beograd iskočio je juče iz šina na stanici Klenje u Ripnju. Za "Železnice Srbije" stanje je redovno, sudeći po tome da ovu informaciju nisu ni objavili na svom sajtu.

628265_voz-iskocio-iz-sina-foto2-b-dj_f.jpg


- Bilo je 200-250 putnika u njemu, uglavnom radnika "Železnica" jer je to smenski radnički voz. Niko nije povređen, premda je bilo malo ugruvanih i uplašenih putnika purtnika - priča B. Š. koji se našao u ovom vozu.

Voz je ozbiljno oštećen, a ova garnitura je radnim danima korišćena u sistemu gradske železnice.


628264_voz-iskocio-iz-sina-foto1-b-dj_ff.jpg


Kako saznajemo, još uvek je zatvoren deo pruge na kojem se dogodilo iskliznuće.

Iz "Železnica" tokom večeri nismo dobili zvaničan komentar na ovaj događaj.


628266_voz-iskocio-iz-sina-foto3-b-dj_ff.jpg


Za razliku od ovog incidenta, na sajtu Železnica stoji detaljan izveštaj o još jednom iskakanju iz šina koji se dogodio samo pet dana ranije na pruzi Pirot-Dimitrovgrad.

Tada je iskliznulo sedam teretnih vagona tovarenih olovnim koncentratom.


Блиц
То је исти онај воз који већ две године вози у потпуности ишаран :kafa:
BG:Voz Wholetrain (2 years later) by Somi303, on Flickr
STU did it again by Somi303, on Flickr
 
Кина пустила у промет најдужи пут за превоз терета у свету
Танјуг | 15. јун 2015. 22:20 | Коментара: 0
Кина је пустила у промет најдужу маршруту за превоз терета на свету, која спаја град Харбин на североистоку земље са немачким Хамбургом

ПЕКИНГ - Кина је пустила у промет најдужу маршруту за превоз терета на свету, дугу 9. 800 километара, која спаја град Харбин на североистоку земље са немачким Хамбургом.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%82%D1%83
 
Ови су нешта побркали километражу. План је спојити Кину и Шпанију тзв. Новим путем свиле, дужина 9 977км, пролази кроз 8 земаља, путовање траје 21дан, претовар робе 3 пута.
Вест поставио Директор, на СЦЦ, Српски форум/железница/железнице у иностранству, страна 45.
 
Ovaj voz je toliko odvratno isaran da nije za gledati. Zar nije bio neki ugovor, kad je uspostavljan BG:Voz, da garniture moraju biti one za koje je BG platio remont i održavanje, i da moraju biti čišćene, održavane i sa onim logom BG:Voza. Kad je to održavanje propalo?
 
mvbg1":2flc1yie je napisao(la):
Prevozu putnika ce pripasti 20 lokomotiva serije 441 i to podserije 600 i 700,i pet lokomotiva serije 461.

Да ли се зна како ће бити подељена остала возна средства? Предпостављам да сва радна возила (901, 915 и сл.) иду Инфраструктури, гарнитуре нормално превозу путника, али како ће поделити 444, 661 и маневарке?
 
Vrh