Nije problem u snazi Johnny. 461 ima 5100kw koje isporucuju 6 vucnih motora,za svaku osovinu po jedan. Potrebno je samo promeniti reduktore umesto sadasnjih za brzine do 120 sa reduktorima za sasvim zadovoljavajucih 160km/h.JohnnyLee":93upempn je napisao(la):не знам да ли је изводљиво да се у 461 стави јачи мотор да она извуче до 160? ако јесте, онда би тако нешто требало радити
Igor":1sxls679 je napisao(la):Za koju prugu dzoni pritom ne mislim na ove sada trase vec ove sto se rekonstruisu do 120. Da je srece da nam te lokomotive sluze uglavnom samo za teretne kompozicije a ostalo EMVi DMV plus po koja medjunarodna kompozicija sa nekim novim putnickim vagonima.
Igor":39jetkvi je napisao(la):Sto kaze Dzoni za putnicke potrebe mozda stvarno osposobiti rumunke do 160 neki optimalan broj.
То је исти онај воз који већ две године вози у потпуности ишаран :kafa:NA PRUZI U RIPNJU Voz iskočio iz šina, za "Železnice" stanje redovno
Putnički voz iz Ralje za Beograd iskočio je juče iz šina na stanici Klenje u Ripnju. Za "Železnice Srbije" stanje je redovno, sudeći po tome da ovu informaciju nisu ni objavili na svom sajtu.
- Bilo je 200-250 putnika u njemu, uglavnom radnika "Železnica" jer je to smenski radnički voz. Niko nije povređen, premda je bilo malo ugruvanih i uplašenih putnika purtnika - priča B. Š. koji se našao u ovom vozu.
Voz je ozbiljno oštećen, a ova garnitura je radnim danima korišćena u sistemu gradske železnice.
Kako saznajemo, još uvek je zatvoren deo pruge na kojem se dogodilo iskliznuće.
Iz "Železnica" tokom večeri nismo dobili zvaničan komentar na ovaj događaj.
Za razliku od ovog incidenta, na sajtu Železnica stoji detaljan izveštaj o još jednom iskakanju iz šina koji se dogodio samo pet dana ranije na pruzi Pirot-Dimitrovgrad.
Tada je iskliznulo sedam teretnih vagona tovarenih olovnim koncentratom.
Блиц
mvbg1":2flc1yie je napisao(la):Prevozu putnika ce pripasti 20 lokomotiva serije 441 i to podserije 600 i 700,i pet lokomotiva serije 461.