Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

114303271015297844060720.jpg

Švajcarac u Petrovaradinu
foto: Begečki
 
То су гарнитуре за регионални (путнички) саобраћај, где је већа брзина од 160, а богами и од 120 км/сат потпуно непотребна. То што га ми (надам се привремено) користимо на интерсити линијама, то је отуд што немамо ЕМВ-ове прилагођене даљинском саобраћају (највидљивија разлика - три седишта у реду, а не четири као код Флирта), као ни довољан број вагона.

И - не, неће се из Београда у НС стизати за пола сата, јер је и по пројекту Брзе пруге Србије (Тежеве, 250 км/сат) предвиђено време путовања било 45 минута. Све до Батајнице је, рецимо, ограничење 100. Није то баш тако - поделиш максималну брзину са раздаљином између градова...
 
Potez od stanice NBG do rasputnice pre Indjije je predvidjen da bude cetvorokolosecan.

Ako znate onaj deo gde ima dva koloseka koji imaju razmak preko 10 metara, tu je predvidjeno da se izgrade jos 2 koloseka za velike brzine.(200km/h)
 
Prelazak na Prokop ce dosta ubrzati celu stvar jer je vreme izlaska iz sadasnje glavne oko 8minuta do mosta
 
To i jeste cilj odavno. Ne ulagati u Glavnu vec u Prokop. Iako bi vise putnika bilo na Glavnoj cilj je da se prisile da idu na Prokop. Tako ce i biti.
 
Неке информације са форумa railserbia.net ...

goran988 Re: Elektro-motorni voz ŽS 413/417

Garnitura je stigla u Suboticu... uredno po redu vožnje...ono što se nikome nije dopalo je to što je voz bio pun sa oko 200 migranata i nešto malo našeg naroda.. pa je garnitura išla na pražnjenje rezervoara i dopunu vodom.. usput je i izribana i u 22:32 otišla kao 4493 za Bačku Topolu
 
Samo treba hitno uvesti da ovi vozovi do ponovnog otvaranja Prokopa ne idu sa Glavne već sa NBG ili Topčidera, ili možda Pančevca (za pravac ka jugu). Tako bi se rešio problem sa imigrantima...
 
Дошљак":8214fbez je napisao(la):
Даме и господо, ФЛИРТ :D

]

и оде први ФЛИРТ пут Новог Сада :sesir: :)

Juce oko 17.30 videh ga u Bataji sa digit. natpisom za Suboticu :kk:
kad ga covek vidi uživo
odmah poželi da je u njemu :sesir: :)
 
Па тај за Суботицу јуче кажу да је био препун азиланата :violina:
 
Nekoliko komada i taktni vozni red izmedju BG i NS bi bili pun pogodak. Tu bi vozovi očas bili popunjeni. I ja sam za to da ovaj voz ne gubi besmisleno 15 min do Glavne stanice u BG, neka terminira na Novom Beogradu, sve dotle je infrastruktura manje vise ok. Kad se završi remont/dogradnja pruge ka Pančevu linija Pančevo - Novi Sad je "viđena" za najpopunjeniju liniju (naravno neće većina putovati od Pančeva ka Novom Sadu, već će biti jako mnogo putnika od Pančeva ka BG, i dalje od BG ka NS). Popravkom pruge kroz Bačku i vraćanjem Subotice na neko normalno vreme vožnje ka BG i tu bi bilo sasvim lepe popunjenosti, jer bi sve tri deonice imale "svoje" putnike, a neki bi putovali i celom dužinom. Dok je pruga u Bačkoj katastrofa jako malo ljudi će koristiti deonicu NS-SU redovno (povremeni putnici znatiželjnici nisu izvor prihoda).
 
miki_ns":tjfh97c2 je napisao(la):
Kad se završi remont/dogradnja pruge ka Pančevu linija Pančevo - Novi Sad je "viđena" za najpopunjeniju liniju (naravno neće većina putovati od Pančeva ka Novom Sadu, već će biti jako mnogo putnika od Pančeva ka BG, i dalje od BG ka NS).

Posle ovakvih komentara se samo ponadam da neko od nadleznih prati ovaj forum.
Za cirka godinu dana Flirtom, 120 na sat, od Panceva do BGa, kroz sredjen Prokop, dalje do NSa. :pob:
 
Snimak 120kmh :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=w-jNCm4Z11k[/youtube]

fb: Udruzenje ljubitelja zeleznice
 
Na koliko stanica staje FLIRT na putu od Beograd glavne do NS?
 
Koliko sam razumeo on je trenutno na IC a oni staju na sledecim stajalistima
BEOGRAD
STARA PAZOVA
INÐIJA
NOVI SAD

Ne znam kako se zvanicno u odnosu na tip vozila dodeljuju klasifikacije ali po meni je imajuci u vidu duzinu voza IC neracionalan tj uz nesto duze vreme zadrzavanja mogao bi da pokrije veci broj stajalista a samim tim i putnika. On treba da odigra i tu dodatnu ulogu a to je da je nova lepa "igracka" za sve ljude na trasi pruge a ne samo za velika mesta tj gradove. Pristojan prevoz je potreban svima kako bi se svi prilagodili i navikli na novi nivo usluge
 
ФЛИРТ би ваљда и требао да буде регионални воз, да стаје на малим стајалиштима и превози што више путника. Зато и јесте нископодан, и сматрам да треба да буде на путничким возовима.
 
Upravo tako tramvajoliki je sa velikim kapacitetom a oni sa njime prave neku ekskluzivu sa par stajalista umesto da ravnopravno svim putnicima ponude isti kvalitet usluge i povecaju naplatu.
 
Koд нас се све изгледа користи погрешно, иде Штадлер до Суботице, Горбачов од Пријепоља, а један вагон до Шида :(
 
Igor":2lyvjfgk je napisao(la):

Koliki deo pruge omogucuje ovu brzinu?

Isao sam vozom do NSa pre recimo godinu dana, stajali smo 20 minuta malo ispred Karlovaca, cekali da se vozovi mimoidju :roll:
 
Deonica Nova Pazova - Stara Pazova ne znam tacno koliko km ima
 
Oтприлике само 7,7 километара, а Нова Пазова је негде тек 25 километар од Главне станице.
 
За једно две године биће 160 км/х од Старе Пазове до Новог Сада, мојне да сте толико нестрпљиви, не ваља за желудац :wink:
 
Bio danas da pogledam voz uživo. Oko 16h, strogo po redu vožnje je došao iz NS, i strogo po redu vožnje krenuo u SU u 17h.
Imigranti nisu ulazili, bar ne masovno, možda po koji. Voz je bio skoro pun po polasku u SU.
Zanimljivo mi je da se karte pregledaju pre ulaska u voz. Da li je tako inače wsa ICS vozovima, i da li se ista praksa primenjuje i na prolaznim stanicama?


Dolazak u stanicu.
img20150625155259.jpg


Prtljažnik ili šta već
img20150625155451.jpg


EDIT da li neko zna postoje li karte za bicikl, pošto Flirt ima i odeljak za bicikle? Nažalost mislim da ne mogu više od dva bajka da stanu. Mislio sam da postoji bar dve platforme, a ne samo jedna.
 
Возови за Нови Сад у принципу иду по реду вожње (јер је пруга добра, осим на три кратке деонице - станице Инђија и Бешка, и код моста) и у принципу су одлично попуњени. Мигранти не сметају никоме, штавише, они нам тренутно подижу туристичке приходе до историјског максимума.
 
Vrh