Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Lepo je renovirana stanica
Malo mi 2 stvari bodu oči na zgradi
Krov je kombinacija lima i crepa
Drugo taj prilaz nadstresnica deluje pre masivno nekako tesko nepotrebno
I jarboli zaklanjaju zgradu
I 2 mala kandelabra nisu u nivou sa trotarom
Dok je nadsresnica do perona super slična sa staklenim delovima bila je i u bg
 
Zašo su peroni pomereni i zašto nije pruga spuštena, nego su napravili stari peron potpuno neupotrebljivim?
Sad ljudi prođu stanicu, pa izađu 200 metara od stanične zgrade, a to mi baš nema smisla...
 
U zatvor projektanta perona i koloseka u stanicama NS i SU! Pa je l' taj ikada video ijednu malo veću železničku stanicu na svetu? Odakle mu ideja da stubovi kontaktne mreže štrče iz perona kojima idu putnici i još seku nastrešnicu? Zar nije niko pogledao i pregledao taj projekat i primetio takvu budalaštinu i poslao na doradu? Postoje dve opcije koje se svugde uspešno primenjuju: 1) stubovi su između koloseka gde se ne nalazi peron, 2) stubovi nastrešnice su ujedno stubovi portala koji nose kontaktnu mrežu. Od 2 razumne i širom sveta široko primenjene opcije, izabrali su ili bolje da kažem izumeli su potpuno debilnu treću, kao da ju je smislio Simonovićev prvi komšija iz Grocke...
 
Zbog nove kolosečne situacije.

Subotica je sada zeleznicka stanica koja ima čak 11 koloseka na svom izlazu sa najvećim brojem skretnica od svih putničkih stanica u Srbiji daleko ispred Prokopa i Novog Sada.

Impresivna železnička infrastruktura za grad od 150000 stanovnika koji je tek peti u Srbiji.

Jasno mi je da je povećan broj koloseka, ali ne vidim koje su fizičke prepreke uslovile pomeranje?
 
Novi modernizovani PP u Zaječaru, prelaz 42. Nesaradnja između upravljača puteva & železnice (naručioca radova).

received_1152172982535276.jpeg
 
Mi pričamo o adekvatnoj signalizaciji a lik pošao da pređe prugu autom van prelaza... Samo gvozdene rampe, kao zid.


 
То јесте пропуст што се носачи не постављају између колосека, али не треба ни преувеличавати проблем као да је надстрешница због пар стубова постала неупотребљива.
То се лако може исправити.
 
То јесте пропуст што се носачи не постављају између колосека, али не треба ни преувеличавати проблем као да је надстрешница због пар стубова постала неупотребљива.
То се лако може исправити.

Пар стубова? Лако може исправити? Лепо ме насмеја.
 
Стубови се лако могу уградити између колосека.
Молим те, напиши шта је тешко у том процесу.

Мора се потпуно нови пројекат правити. Можда колосеци нису довољно размакнути да стуб не упада у слободни профил. У том случају иде скидање и поновно постављање колосека и перона. И без тога се мора уклањати контактна мрежа у целој станици, као и мењати настрешнице, пошто ове са рупом за стуб постају бесмислене. Наравно, нико то неће радити. Изградило се наопако, прошао воз...

Untitled.jpg
 
Dajte ljudi kao da su izgradili drugu širinu koloseka. Stvarno nije fatalna greška koja ugrožava odvijanje saobraćaja, ako je greška uopšte.

Врло је озбиљна грешка:

1) стубови који ометају кретање путника,
2) стубови због којих је морала да се засече настрешница, те лошија заштита путника од лоших временских услова,
3) изолатори близу пластичног крова (распитај се шта се дешава у Димитровграду кад је влажно време),
4) естетски квари дојам.

Шта их је спречило да ураде стубове између колосека, ван перона, као што је раније и било?
 
Ludi Nemci, prave fatalne greške
1. slika stanica Stuttgart Rohr
2. slika Berlin HBF

Pravite dramu bez razloga, a ima xy drugih stvari
Nije niko ugrožen životno jer je tako postavljeno i ne treba niko da ide u zatvor zato što se tebi više sviđa drugo rešenje a ne ovo. Projektant je odradio kako je propisima dozvoljeno, a ti bi da ga šalješ u zatvor. Evo predloži nadležnima da se promeni propis ako te to toliko nervira.
1200px-Bahnhof_Rohr_01.jpg
Travel-Cheaply-in-Germany-with-14-Regional-Train-Passes.jpg
 
Vrh