Ovo neko namerno podmetnuo?Umalo belaj na Soko pruzi.
Kako kaže mašinovođa u "Trećoj Sreći": "Šta sve neće se sete steram im majke seljačke".
Pogledajte prilog 203229
Ovo neko namerno podmetnuo?Umalo belaj na Soko pruzi.
Kako kaže mašinovođa u "Trećoj Sreći": "Šta sve neće se sete steram im majke seljačke".
Pogledajte prilog 203229
Znači ipak ostaje stara železnička stanica?To je neka stara slika, nadam se da cemo videti na ceremoniji otvaranja, ali nesto tako bi trebalo da bude.
Da li je ovo improvizovani prelaz ili su pragove ostavili tu izvođači/ infražs?Umalo belaj na Soko pruzi.
Kako kaže mašinovođa u "Trećoj Sreći": "Šta sve neće se sete steram im majke seljačke".
Pogledajte prilog 203229
Prošle godine su ravnjali zemlju između brze i teretne pruge u blizini galerije(tobogana) pa su napravili ovaj privremeni prelaz kako bi tešku mehanizaciju prebacili preko.Da li je ovo improvizovani prelaz ili su pragove ostavili tu izvođači/ infražs?
A da li znaš zašto je izliven beton uz kolosek, vidi se levo na slici...Prošle godine su ravnjali zemlju između brze i teretne pruge u blizini galerije(tobogana) pa su napravili ovaj privremeni prelaz kako bi tešku mehanizaciju prebacili preko.
Zemljani radovi završeni, mašine odvežene a ovaj divlji prelaz i dalje egzistira.
Jos se nista ne zna.Znači ipak ostaje stara železnička stanica?
To su stari drveni pragovi koje su koristili da zaštite zastornu prizmu od teških mašina.A da li znaš zašto je izliven beton uz kolosek, vidi se levo na slici...
To za pragove mi je jasno, ali ovo mi izgleda kao beton kada se izlije.To su stari drveni pragovi koje su koristili da zaštite zastornu prizmu od teških mašina.
Pretpostavljam da si na to mislio.
Pa to što ste ti i drugi tako, ne moraju ni oni niti bilo ko drugi. Vremena se menjaju i treba se ići u stopu sa civilizacijskim dostignućima, a ovo je nešto osnovno - omogućiti ljudima korišćenje javnog prevoza za odlazak u školu, posao, kod lekara ili neke druge stvari. Ovo je čist primer bezobrazluka što neće da uvedu normalan prevoz iz okolnih mesta (Beška i Čortanovci, a može i Slankamen) do stanice, kao da je to ne znam ni ja kakav ljudski napor, a pritom i ne srede normalan pristup istoj. Iz moje struke mogu reći da takvo razmišljanje samo kanali ljude i tera iste od nje.Ono što mene više zabrinjava jeste odgovor vozača Laste da ga mrzi da vozi za Čortanovce.
Zar je moguće da toliko ne možemo da lepo uskladimo Autobuski i Železnički saobraćaj, mentalitetno smo daleko od normalnosti.
Mada i ja sam redovno tabančio i redovno tabančim do stanice u Brusniku koja je na 4 km od sela, jbg.
Znači ZGOP će raditi prugu, zanimljivo, do sada su većinom bili podizvođači na velikim projektima i većinom radili rekonstrukcije gornjeg stroja na regionalnim/magistralnim prugama.
Mada njihova grupa firmi ima iskustva u gradnji i ostalih objekata poput nadvožnjaka itd..
Uvek tako razumne i ljudske poruke od tebe, hvala.Незамисливо је да ће добити некакву квалитетну или чак било какву трајну аутобуску шатл линију до железничке станице; ако и подсећа на Швајцарску, Фрушка гора то ипак није. Једина смислена стратегија им је "имали смо воз - хоћемо воз", значајно и за остатак Србије. Стечена права су мајка, и за много озбиљније државе од ове.
A zašto bi moralo da bude ispod terminala a ne ispred? U svetu je mnogo više primera čeonih aerodromskih stanica, bilo železnice, bilo metro, bilo LRT nego prolaznih. Razlog je skrajnutost aerodroma u odnosu na glabne tokove, i što malo aerodroma ima kritično ogromnu tražnju koja pravda prolaznu infrastrukturu ispod pista. Najčešće su nadzemne na estakadi, po nekad plitki iskop, površinske ili podzemne. U slučaju Beograda optimalno rešenje je plitki iskop, pri čemu bi morao da se izlupa tek napravljeni parking. Plitki iskop omogućava da se jednog lepog dana sagradi prolazna stanica ispod terminala. Dolazi ti aerodromski voz na svakih 20-60 minuta (u zavisnosti od neravnomernosti opterećenja), sa po 200-500 putnika (udarna opterećenja), a ti to rešavaš šatlom? @alexjack Sasvim logično razmišlja, vidi da je car go.@alexjack
Ko ti brani da kažeš mišljenje, zato forum i služi, samo šta si ti uz mišljenje potkačio i projektante pa ti zato i pišem.
Niko normalan ti neće reći da železnička/metro stanica ispod ili odmah uz terminal nije bolje rešenje. U pravu si potpuno, ali kritika nekog rešenja ti je relevantnija kad u obzir uzmeš faktore koji utječu na odabir tog rešenja. Ako ti kao projektant te železnice imaš rok od 2g za izgradnju i budžet kakav imaš, pa ne možeš isprojektirati stanicu ispod je*******enog terminala da se okreneš na glavu. U građevini sve je stvar novca i vremena, sve ostalo se nadovezuje na to. Nastavno na to razmisli i u kojoj državi živiš i s kolikim budžetom ona barata.
Šta se tiče šatla, treba biti besplatan i da se vrti svakih par minuta, samo tad će imati svrhu.
1) Pruga u krug pogoršava pokrivenost grada stanicama za gradska, prigradska i regionalna kretanja,Izvinite što padobranišem, ali iz kog razloga se ukida ova pruga iz Niša ka Dimitrovgradu i pravi nova uz autoput?
Koja je konkretna prednost