Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Voz prima vise ljudi od satla, satl ce verovatno da se placa, automatski gubi smisao kao transport, dodatno neki ljudi nece moci da udju u satl, zato sto vec vidim da nece biti optimiozvan broj satlova i kad izadjes iz voza, ljudi ce trcati ka satlu da bi zauzeli mesto. Posto ce postojati takva zavrzlama, ljudi ce se vratiti starim dobrim putovanjem automobilom i nista onda nisi postigao. Ne razumem se u procese, u ljude koji putuju se sigurno razumem.
U pravu si, zato je bolje rešenje nekakav pipl-muver, ili travelator najbolje. Zašto se ne bi napravila pokretna traka izdignuta na stubove?

Međutim, to je 500 metara - malo više od 5 minuta hoda - i meni sigurno neće biti problem da prošetam, kad je lepo vreme.
 
Motam sad po glavi gde sam viđao žel.stanice po aerodromima. U Rimu na Fjumićinu ima ali treba da se pešači prilično delom ima i travelatora i sve je povezano toplim vezama. Hanover ima bliže ispod terminala samo se spusti liftom u podrum ali je i manji aerodrom. Frankfurt je ogroman i obe stanice i daljinska i regio su baš daleko ali sve vreme povezani toplom vezom. Tako da ovo i nije strašno toliko. Lepo bi bilo odmah u podrum T1 da se izađe iz voza ali to bi koštalo nenormalno da se kopa ispod.
 
Beč ima takođe železničku stanicu ispod aerodroma, pristup direktno na glavnom terminalu. I naravno više vozova, jedan CAT (skupi) i S7 (jeftin) do centra grada, kao i vozove u druge delove Austrije.
 
IMG_8793.jpeg

IMG_8798.jpeg
IMG_8796.jpeg
IMG_8795.jpeg
IMG_8794.jpeg
 
Radni vikend za arhitekte da obrišu stakla u delu pored stepenica. Nikada im više ne bi balo napamet da ih ovako kače. Treba malo razmišljati i održavanju.
 
Aha, dakle ja kao krajnji korisnik, nemam pravo na svoje misljenje, jer moje misljenje je "pametovanje s visoka". Znas, ne vredjam se, nisam po zanimanju ni gradjevinski inzenjer, ni arhitekta, vec sam zavrsio Matematicki fakultet, sto me ne kvalifikuje kao strucnjaka ni u jednoj temi na ovom forumu, osim mozda ako je nesto vezano za softver, automatizaciju, itd... ali hteo bih da te pitam, zasto mislis da je irelevantno to sto sam rekao? Koristim aerodrom izmedju 10-15 puta godisnje, zavisi od kolicine posla koju obavljam u inostranstvu i vrlo sam nezadovoljan ovim resenjem, jer obisao sam mnoge aerodrome i uglavnom svi veci imaju povezanu zeleznicu ili metro sa aerodromom, uz izuzetak kad novog aerodroma u Istanbulu, koji je bio otvoren pre nego sto je bila kompletirana linija metroa do njega, pa si morao da se snalazis. Objasni mi, koja je poenta zeleznicke stanice udaljene od aerodroma, na koji ljudi stizu sa gomilom kofera. Voz prima vise ljudi od satla, satl ce verovatno da se placa, automatski gubi smisao kao transport, dodatno neki ljudi nece moci da udju u satl, zato sto vec vidim da nece biti optimiozvan broj satlova i kad izadjes iz voza, ljudi ce trcati ka satlu da bi zauzeli mesto. Posto ce postojati takva zavrzlama, ljudi ce se vratiti starim dobrim putovanjem automobilom i nista onda nisi postigao. Ne razumem se u procese, u ljude koji putuju se sigurno razumem.
Šatl se nikad nigde nije plaćao, verujem da čak ni mi nećemo biti toliko stručni da to naplaćujemo. Tj. plaća se, ali platio si ga kad platiš voznu kartu.
 
E, ovo nam treba za BG čvor

 
 
Znači ZGOP će raditi prugu, zanimljivo, do sada su većinom bili podizvođači na velikim projektima i većinom radili rekonstrukcije gornjeg stroja na regionalnim/magistralnim prugama.
Mada njihova grupa firmi ima iskustva u gradnji i ostalih objekata poput nadvožnjaka itd..
 
Vrh