Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Koliko vidim,bice dva mosta. Ne znam zasto su skrkali stari kad je mogla pruga ka Futogu i Rimskim sancevima preko njega kao i do sada?
 
Koliko vidim,bice dva mosta. Ne znam zasto su skrkali stari kad je mogla pruga ka Futogu i Rimskim sancevima preko njega kao i do sada?
Brza Pruga jedan most (gotov), drugi sto prave je za Rimske sanceve i za teretni saobracaj Novi sad ranzirna - Rumenka...Futoska pruga ne ide preko ovih mostova...
 

POGLEDAJTE PRVI EKSKLUZIVNE FOTOGRAFIJE REKONSTRUISANE ŽELEZNIČKE STANICE Svečano otvaranje u toku, prisustvuje i državni vrh​


photo_2024-07-05_12-11-55.jpg
Foto: nsuzivo.rs

Radovi su uspešno završeni, unapredujući infrastrukturu pred puštanje u saobraćaj nove brze pruge od Novog Sada do Subotice.

Svečanom otvaranju drugog dela rekonstrukcije, u sklopu projekta izgradnje brze pruge ka Subotici, prisustvuju gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, kao i predsednica Pokrajinske vlade Maja Gojković.

photo_2024-07-05_12-11-55-3.jpg
Foto: nsuzivo.rs
Iz Infrastrukture železnice Srbije istakli su ranije da su radovi obuhvatili završetak zamene mermernih površina na kompletnoj staničnoj zgradi, izolatorskih radova na ploči stanične zgrade, kao i završetak svih kolosečnih kapaciteta u stanici Novi Sad.
Druga faza rekonstrukcije takođe je obuhvatila zamenu kompletne stolarije u staničnoj zgradi, uređenje šalterskih prostorija i izgradnju galerije u staničnom vestibulu (zatvoren prostor ispred glavnog ulaza), kao i postavljanje staklene ograde, dok su se izvodili i radovi na zameni mermernih površina.

photo_2024-07-05_12-11-55-4.jpg
Foto: nsuzivo.rs
Nakon završetka radova, započeće i parterno uređenje prostora ispred Železničke stanice Novi Sad, naveo je sajt E kapija.

photo_2024-07-05_12-11-56-2.jpg
Foto: nsuzivo.rs
Podsećamo, uoči puštanja u saobraćaj brze pruge od Beograda do Novog Sada, Železnička stanica u Novom Sadu prošla je delimičnu rekonstrukciju. Instaliran je lift koji povezuje hol i perone stanice, uređeni su i sadržaji za decu i čekaonica na prvom spratu, a obnovljena je fasada prema peronima i prostoru ispred stanične zgrade. Međutim, prva faza sređivanja ove zgrade obuhvatala je samo ove inicijalne radove. Centralni hol sa šalter salom privremeno je zatvoren, putnici su preusmereni u bočni hol gde su otvoreni privremeni šalteri i koridor za protok putnika. Centralni hol služio je kao radna zona za ozbiljnije građevinske radove u drugoj fazi rekonstrukcije.


 

POGLEDAJTE PRVI EKSKLUZIVNE FOTOGRAFIJE REKONSTRUISANE ŽELEZNIČKE STANICE Svečano otvaranje u toku, prisustvuje i državni vrh​


photo_2024-07-05_12-11-55.jpg
Foto: nsuzivo.rs

Radovi su uspešno završeni, unapredujući infrastrukturu pred puštanje u saobraćaj nove brze pruge od Novog Sada do Subotice.

Svečanom otvaranju drugog dela rekonstrukcije, u sklopu projekta izgradnje brze pruge ka Subotici, prisustvuju gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, kao i predsednica Pokrajinske vlade Maja Gojković.

photo_2024-07-05_12-11-55-3.jpg
Foto: nsuzivo.rs
Iz Infrastrukture železnice Srbije istakli su ranije da su radovi obuhvatili završetak zamene mermernih površina na kompletnoj staničnoj zgradi, izolatorskih radova na ploči stanične zgrade, kao i završetak svih kolosečnih kapaciteta u stanici Novi Sad.
Druga faza rekonstrukcije takođe je obuhvatila zamenu kompletne stolarije u staničnoj zgradi, uređenje šalterskih prostorija i izgradnju galerije u staničnom vestibulu (zatvoren prostor ispred glavnog ulaza), kao i postavljanje staklene ograde, dok su se izvodili i radovi na zameni mermernih površina.

photo_2024-07-05_12-11-55-4.jpg
Foto: nsuzivo.rs
Nakon završetka radova, započeće i parterno uređenje prostora ispred Železničke stanice Novi Sad, naveo je sajt E kapija.

photo_2024-07-05_12-11-56-2.jpg
Foto: nsuzivo.rs
Podsećamo, uoči puštanja u saobraćaj brze pruge od Beograda do Novog Sada, Železnička stanica u Novom Sadu prošla je delimičnu rekonstrukciju. Instaliran je lift koji povezuje hol i perone stanice, uređeni su i sadržaji za decu i čekaonica na prvom spratu, a obnovljena je fasada prema peronima i prostoru ispred stanične zgrade. Međutim, prva faza sređivanja ove zgrade obuhvatala je samo ove inicijalne radove. Centralni hol sa šalter salom privremeno je zatvoren, putnici su preusmereni u bočni hol gde su otvoreni privremeni šalteri i koridor za protok putnika. Centralni hol služio je kao radna zona za ozbiljnije građevinske radove u drugoj fazi rekonstrukcije.


Uglancali su je za otvaranje, ali ako joj se desi isto što i Prokopu, slaba je vajda od toga. Hteo sam danas da startujem Vesića i onog iz infre i pitam ih zašto Prokop mora da bude baš toliko prljav. Bukvalno kao da ga nikad nisu ni očistili posle otvaranja.
 
Кад погледам ове две слике, мени није јасно шта су реконструисали. Да буде још горе, пре реконструкције ми изгледа боље, некако све боље и јасније обележено и светлијим бојама. Уосталом, када су пустили саобраћај до Новог Сада мислим да је тада нека мања реконструкција унутрашњости станице већ урађена, с обзиром да су све лепо обележили и средили. Изненадио сам се када је кренула реконструкција "опет". Није ми јасно зашто су табле које су тада постављене сада скинуте. Потпуно ирационално коришћење јавног новца.
 
Ja sam od starta govorio da ne vidim svrhu radova pravljenje terase i ovih stepenica
Da li su dobijeni neki komercjalni prostori
Tipa za prodavnicu kiosk apoteku nesto neki sadržaj
Bolje bilo da su otvorili bioskop
 
Prirdruzujem se kritikama. Cak je i narusen originalni izgled stanice, dobijeno je nista, samo ovi ruzni stubovi i staklene ograde koje se ne uklapaju bas i verovatno nece biti lepo odrzavane…
 
Gde su uslužni lokali, kiosci, pekare, velike informativne table sa redom vožnje, utegnuta signalizacija. To su sve one stvari koje železničke stanice u sređenijim državama imaju decenijama, ali dobro zato imamo 30 šaltera za prodaju karata.
 
U fazonu dobili smo budžet nismo znali kako da ga potrošimo
Znaju oni kako da potroše, nego su morali nešto i stvarno da urade, da se kao vidi.
Ali zaboga, zašto nije završena čitava stanica NS dok je bila zatvorena pruga za BG. I zgrada i peroni i najvažnije, koloseci i signalizacija?

A što se stanice tiče, užasam se staklenih elemenata osim prozora.
Orgada je gvožđe i kraj. Šta će da rade kad napukne neko staklo?
Da čuknu i ostala da bude isto?!
 
Sve gore od goreg. A sa spoljne strane su uklonili natpis "železnička stanica" i nisu ga vratili. Nikakva informacija o tome da je to železnička stanica sa spoljne strane ne postoji. Koja bag** nesposobnjakovića, ja nemam reči. Imam utisak da su sve ove rekonstrukcije i izgradnje železničkih stanica poslednjih godina radili ljudi koji nikad na istu nisu kročili.
 
Vrh