Возови Сегедин - Будимпешта иду на сваких сат времена, тако чак и да се пропусти, увек има следећи полазак.
Што се тиче броја полазака, некако ми је 3 поласка, где су 2 поласка српском гарнитуром, а 1 полазак мађарском гарнитуром најлогичнија, јер на српском делу има више километара, па се тако лакше међусобно пребију трошкови (Мађари су фрикови што се тога тиче).
Lokalni političari promovišu novu železničku liniju kao sredstvo za rasterećivanje graničnog prelaza na Horgošu. Iako svaki dodatni polazak između Subotice i Segedina može olakšati putnicima, trenutni red vožnje autobusa je neadekvatan za duže jednodnevne posete turističke prirode, osim ako je cilj kratkotrajni šoping u Segedinu. Stari autobusni redovi, kao što su NS - SU - Segedin i Feketić - SU - Segedin, nisu privlačili veliki broj putnika, te su i ukinuti. Pogranični bus koji ide sa Horgoš 2 (Roszke 2) do Segedina sa 11 polazaka dnevno može biti konkurentniji vozu, i trenutno većina putnika tako i prelazi, jedino je period od 19:00 - 07:00 problematičan jer je na Horgoš 1 u poslednje vreme zabranjen prelazak peške, iako postoje autobusi koji takođe dovode do granice.
Po meni bi zasad bilo optimalno imati 4 ravnomerno raspoređena polaska iz Subotice 06:30 - 19:00, iz Segedina 08:00 - 20:30*. (polaske iz Segedina bi trebalo tempirati tako da kreću ~20 min posle vozova iz smera Budimpešte). Segedin - Cegled - Budimpešta je poprilično jaka linija, i ako se iz tog smera osiguraju konekcije ka Subotici, to bi moglo doprineti rastu putnika koji dolaze u Suboticu turistički. Najveća potreba za saobraćajem između Subotice i Segedina trenutno postoji petkom, subotom i nedeljom - stoga bi potencijalno imalo smisla i da radnim danom postoji manji broj polazaka možda čak a vikendom veći barem zasad.
Mislim da je ovako nešto jedini način da ovo zapravo bude rentabilno, da postoji mogućnost da radnici iz Srbije putuju u Segedin, celodnevni izleti do Segedina ili Subotice, mogućnost za građane iz gradova koji su blizu Segedinu da takođe stignu do Subotice i nazad za jedan dan, kao i veza između Subotice (a naknadno NS i BG) sa vozom u smeru Budimpešte i ka aerodromu. S obzirom da trenutno autobusi idu poluprazni, istina delom i zbog očajnog reda vožnje, nezahvalno je preterivati sa brojem polazaka, ali je takođe potrebno da postoji barem neki broj polazaka da sve ovo ima neki smisao, u suprotnom imamo isto što smo i dosada imali sa busevima samo je voz.
Iskreno po pitanju putničkog saobraćaja, smatram da je šteta i što brza železnica nije rađena u smeru Beograd - Subotica - Segedin - Budimpešta, jer trenutna trasa ima smisla pretežno samo za teretni saobraćaj, s obzirom na mali broj ljudi koji kači linija u smeru od Kelebije do Budimpešte.
Svakako, kad jednog dana krene brzi voz u smeru Beograd - Novi Sad - Subotica, Subotica - Segedin može da posluži kao neko premošćavanje dok se ne završi pruga ka Budimpešti, kao i napokon način da se Beograd i Budimpešta povežu.
Pre se spominjalo potencijalno produžavanje jednog dana ove pruge do Baje u Mađarskoj, što bi sa Mađarske strane bilo poprilično veliko s obzirom da jugozapadna i jugoistična mađarska nisu povezani nikako trenutno sem autobusima koji staju pored svake bandere i putuju po 5 sati na 200km, ali je to zasad sa graničnim kontrolama apsolutno nemoguće, čak i da postoji želja za time. Mađarskoj još tu fali kratko da povežu predeo između Baje i Mohacsa, a imaju povezano Pečuj i Segedin preko Subotice, što bi njima bilo svakako mnogo profitabilnije za nekih 20 godina
.