ne vladam baš sa železničkim terminima i standardima, koliko shvatam i stariji vozovi imaju Autostop ako idu novom prugom?
Autostop važi pa važi gde god bio.
Sva vozna sredstva Srbija Voza imaju opremu "Altpro-a", znači Žosovke, stariji Flirtovi, novi Flirtovi, remontovani 710, kao i većina 711 (završava se taj projekat opremanja polako), u pitanju je model "RAS 8385" koji je baziran na sistemu Indusi 60 što je već napisao mvbg1.
Istraga traje, ali zaista mala je šansa da je taj sistem zakazao, do sada nije bilo problema, a ugrađen je na hiljade komada..
Starije sisteme je ugrađivao "SEL" to možete još videti na nekim starijim lokomotivama, mada svi pokušavaju da ga se otarase i pređu na ovo drugo..
Postoji još jedan tip na principu Indus-a , a to je "RAS 90" (indusi PZB 90), on je značajnije moderniji, ali skuplji te ga retko ko ugrađuje..
Mogu ti poslati fotku privatno RAS-a 90 sa testiranja, njegovog starijeg brata sam već kačio ovde kada se radio projekat na 666.
Barac uvek ide na 9. Kolosek iz koliko sam shvatio saobraćajnih razloga, tog dana je kasnio oko 2 ipo sata tako da prvenstveno ni nije bilo zamišljeno da ima konflikt sa Regio vozom.
Neka istraga pokaže, ali mislim da na polju bezbednosti možemo dosta naučiti iz ovog pređašnjeg događaja, ako ne ništa.