Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ваљда сваки СТОП значи да прво треба да се заустави па онда да крене.
 

Pomislio sam da je neko revolucionarno rešenje kad ono međutim.....
Apsolutno je dobro rešenje, s obzirom da ljudi u Srbiji nemaju nikakvo znanje saobraćajnih propisa. Crveno, stani. Vrlo jednostavno
 
Poslednja izmena:
Откуд такав закључак?
Jasnije je, viđa se svaki dan. Generalno se ceveno svetlo najviše ispoštuje. Ovde će se javiti problem treptućeg žutog gde se ljudi neće zaustavljati (kao i do sad).
Ali generalno smatram da je dobra promena. Mnogi ne znaju šta trenutna signalizacija na putnom prelazu znači, pa prolaze i onda lome rampe itd
 
Ne boj se, znaju dobro nego bi da prodju, da se provuku, promuvaju, šmugnu...k'o puvanjak, neko prodje a neko završi spresovan. Vrhunac su ovi što udare u prolazeći voz. Rekoh već, za produženje dozvole uz lekarsko uverenje potvrda da su položili PSP. Nisi prošao, ćao Ćirko.
 
Vanredni događaj između stanica Zemun i NBG, kažu da je uviđaj u toku. Zna li neko šta se desilo?
 
Današnja signalizacija na prelazima postoji pola veka i uči sa na polaganju vožnje, sumnjam da neko ne zna šta znači. Sada se dolazi do izmena koje postojeći vozači nisu pre videli i može doći do zabune. Prvi ja kao aktivni vozač ne bih znao kako da odreagujem na trepćiće žuto na pružnom prelazu.
Ako se baš bavimo logikom, najlogičnije bi bilo da pružni prelaz ima klasični semafor sa crvenim i zelenim.
 
Наравно, нама никад ништа не ваља. Реагујеш на трепћуће жуто исто као што би реаговао на било које трепћуће жуто на било ком другом месту. Настављаш вожњу са опрезом. Ако би било зелено, људи би прелазили као помахнитали. Не може се пруга прелазити на зелено као да је обична семафорисана раскрсница. Апсолутно подржавам трепћуће жуто! Црвено је ваљда јасно шта значи. Треба ставити и камере, па нек стиже казна на кућну адресу за пролазак на црвено...
 
Vanredni događaj između stanica Zemun i NBG, kažu da je uviđaj u toku. Zna li neko šta se desilo?
Navodno zbegnut sudar vozova kako javljaju u vestima. Dva voza na istom koloseku u kontra smerovima.... Kako je ovo uopšte moglo da se dogodi pri svoj automatici koja postoji na novoj deonici
 
Не видим потребу за овом новотаријом. Уместо да се новац троши да се повећа прегледност пруга и да сва сигнализација буде у беспрекорном стању, сад ћемо да трошимо паре за сваку лудост коју измисле у Европи. Власт у есто што се шлихта треба да појача контролу у саобраћају и да се чешће људи бију по џепу. Ја возим (пре)брзо и од тога ме је одвикла трострука казна у два дана за исту ствар. Нисам се променио, али сам далеко пажљивији. И та "вакцина" делује већ 20 година.
 
Не видим потребу за овом новотаријом. Уместо да се новац троши да се повећа прегледност пруга и да сва сигнализација буде у беспрекорном стању, сад ћемо да трошимо паре за сваку лудост коју измисле у Европи. Власт у есто што се шлихта треба да појача контролу у саобраћају и да се чешће људи бију по џепу. Ја возим (пре)брзо и од тога ме је одвикла трострука казна у два дана за исту ствар. Нисам се променио, али сам далеко пажљивији. И та "вакцина" делује већ 20 година.
Ova stranica je dovoljan dokaz da i da je signalizacija u perfektnom stanju ljudi ne gledaju. Njima je treptuce crveno na prelazu znak da se uskoro spustaju rampe i moraju proći brzo. Tako se godišnje polomi hiljade rampi
 
Već sada imamo paljenje trepćućeg crvenog pre nego što počne da se spušta rampa koje se i dalje ignoriše, da li će crveno koje ne trepće nešto promeniti? Sumnjam, mislim da prvo treba da se promeni svest i sistem kažnjavanja.
 
Brzom reakcijom dispečera izbegnut sudar vozova u stanici Zemun, saobraćaj u prekidu
BEOGRAD, 19. septembra 2023. (Beta) - Zahvaljujući brzoj, prisebnoj i profesionalnoj reakciji dispečera telekomande u stanici Beograd Centar danas u 9.15 izbegnut je sudar dva putnička voza u železničkoj stanici Zemun, a železnički saobraćaj je u prekidu, saopštila je Infrastruktura železnice Srbije.Dispečer u novom Telekomandnom centru u železničkoj stanici Beograd Centar, iz koga se prati saobraćaj vozova na pruzi Beograd Centar – Novi Sad, reagovao je odgovorno i pravovremeno, nakon što je na monitorima za praćenje saobraćaja odmah registrovan položaj vozova.

On je naložio da se u Centru za daljinsko upravljanje isključi napon u kontaktnoj mreži na tom delu pruge, što je odmah i učinjeno i na taj način su se vozovi zaustavili, navodi se u saopštenju.

Putnički voz koji je iz Bara saobraćao za Beograd Centar ulazio je na deveti kolosek u železničkoj stanici Zemun. U isto vreme, prema prvim informacijama sa lica mesta, Regio voz koji je iz Novog Sada saobraćao ka Beograd Centru krenuo je sa osmog koloseka i bez odobrenja prošao izlazni signal koji je zabranjivao dalju vožnju.

Oba voza su blagovremeno zaustavljena, sudar je izbegnut, nema povređenih i nema nikakve materijalne štete.

Na licu mesta je železnička komisija za isleđenje vanrednih događaja, koja treba da istraži sve detalje ovog događaja.
 
Prosto rešenje, staviti šiljke koji će se podizati kad rampa krene da se spušta pa kad izbuše četiri gume i moraju da plate 20000 pa naviše da bih ih zamenili, za mesec dana niko ne bi prelazio prugu kad vidi da se rampa spušta. A ako se bude žalio da mu opština/država plati štetu na autu onda nek ga oderu sa kaznama.
 
Prosto rešenje, staviti šiljke koji će se podizati kad rampa krene da se spušta pa kad izbuše četiri gume i moraju da plate 20000 pa naviše da bih ih zamenili, za mesec dana niko ne bi prelazio prugu kad vidi da se rampa spušta. A ako se bude žalio da mu opština/država plati štetu na autu onda nek ga oderu sa kaznama.
divno rešenje, probuši se guma i vozilo ostaje zaglavnljeno na sred koloseka. Taman da se pričini potpuna šteta kao kazna
 
divno rešenje, probuši se guma i vozilo ostaje zaglavnljeno na sred koloseka. Taman da se pričini potpuna šteta kao kazna
Neće guma odmah da ispusti ..., stinger koji koristi policija ispušta gume za minut, dva. Samo se stave bodlje istih dimenzija kao na stingeru i problem ispuštanja na koloseku je rešen.
 
Руси беше имају на левом коловозу подизање попут покретног моста? Али то ми делује скупо. Ја бих додао оне траке за успоравање уз знакове за удаљеност од прелаза.
 
Ne trebaju siljci, vec oni stubici. Nista drugo nece spreciti prelaske, crveno se ne postuje ni po gradskim raskrsnicama, sto bi po pruzi, gde i rampe obilaze i lome. Kamera moze malo da pomogne, smanji broj prelazaka i dokumentuje nesrece ali ne i da spreci
 
Brzom reakcijom dispečera izbegnut sudar vozova u stanici Zemun, saobraćaj u prekidu

Da se mi bolje vratimo na stanični razmak i likovne signale, jer nam ovo baš i ne ide...

Šalu na stranu, strašan incident i dobro je da niko glavu nije izgubio, ali ovo je dno dna.
Vidim da i dalje nema izjava nadležnih, odnosno direktora Infrastrukture i Resornog ministra koji su izgleda zaboravili na odgovornost koju nosi njihova funkcija.

Ako je ovo istinit podatak za mašinovođu Regio voza iz Novog Sada, stvarno neverovatna doza (ne)koncetracije..
 
Vrh