Da Er Srbija je odličan kontra primer, kod AS je očigledna ta doslednost u dizajnu počevši od flajera pa sve do dizajna aviona. SV ni dan danas nije sigurna gde tačno da smesti logo ili koje kolor šeme da iskoristi jednostavno zato što nemaju jasnu politiku vizuelnog identiteta.Као Ер Србија што је одрадила. Али корен свему је у трапавој подели фирме.
Naravno da nije. Logo im je kao da sam ga ja pravio. Moraće kad-tad da zaposle nekog ko se zapravo bavi time, a ne da vide švajcarske vagone i kažu: „E, aj i mi ovako”.Pretpostavljam da je SV izradio brand book koji odredjuje vizuelni identitet svega, od voznih sredstava do brošura i karata, logotipi u različitim verzijama i kombinacijama boja, evo jednostavnog primera logo Coca Cole ima iste konture ali u koli sa šećerom je bele boje a u onima bez je crne boje. Tako i ovde postoje različite kolor kombinacije logotipa za različite formate i boje pozadina.
Pa je l' bilo nešto?Zanimljivo, u noćnom vozu su se ukrcale neke starlete (hahah), izgleda da je gorivo poskupelo dosta do mora..
Netačno.Da li je istina da pruga NS-BG nema upotrebnu dozvolu za 200km/h i da nemci nisu dali zeleno svetlo za brzinu?
Pa je l' bilo nešto?
Država garantuje za Srbija Kargo - 15 mil EUR za remont lokomotiva i vagona
Država garantuje za Srbija Kargo - 15 mil EUR za remont lokomotiva i vagonawww.ekapija.com
Vlada Srbije uputila je u Skupštinu predlog Zakona o davanju garancije u korist Banke Poštanska štedionica, a po zaduženju državnog akcionarskog društva za železnički prevoz robe Srbija Kargo.
Srbija Kargo je, inače, potpisala ugovor sa Bankom Poštanska štedionica o zajmu vrednom 15 mil EUR za unapređenje Programa obnove voznih sredstava.
U obrazloženju predloga Zakona stoji da je Srbija Kargo najveći prevoznik železničkog tereta u Srbiji i da poseduje najveći vozni park, ali da je starosna struktura tih prevoznih sredstava izuzetno nepovoljna i da se kreće od 40 do 50 godina za lokomotive kao i teretne vagone.
- Sredstva komercijalnog kredita biće iskorišćena za osposobljavanje lokomotiva i vagona kako bi se obezbedio povratak u saobraćaj šest voznih lokomotiva (dizel i elektro), pet dizel lokomotiva za manevrisanje, 300 teretnih kola i vraćanje u saobraćaj svih lokomotiva serije 193 koje čekaju zamenu točkova - navedeno je u obrazloženju.
U obrazloženju predloga Zakona stoji da je Srbija Kargo najveći prevoznik železničkog tereta u Srbiji i da poseduje najveći vozni park, ali da je starosna struktura tih prevoznih sredstava izuzetno nepovoljna i da se kreće od 40 do 50 godina za lokomotive kao i teretne vagone.
U redu, hvala ti.Netačno.
Ovde se samo farbaju vagoni spolja, unutrašnjost se ne dira. U pitanju su Z1 vagoni.Jel ima negde neka vest za ove vagone sto se farbaju, pretpostavljam da je u pitanju renoviranje celog vagona. Ako se ne varam posle mnogo godina neki novi vagon da dolazi?
Vagoni kuseta za bar su mozda i najgadniji ikad za biti u njima. Ne znam koriste li se jos neki vagoni u Srbiji , rade flirtovi, i koja im je prespektiva...
Lok+vagoni će se koristiti isključivo na međunarodnim vozovima
Ovde se samo farbaju vagoni spolja, unutrašnjost se ne dira. U pitanju su Z1 vagoni.
U planu je nabavka novih vagona i lokomotiva ali tender za to još nije raspisan.
Unutrašnji saobraćaj su 100% DMV i EMV. Be postoji voz u unutrašnjem saobraćaju koji je klasična kompozicija. Po svemu sudeći, tako će i ostati. Lok+vagoni će se koristiti isključivo na međunarodnim vozovima
Mi železnički putnički saobraćaj imamo praktično na prugama BG - NS,BG - VŠ,BG - VA,a svi ostali pravci na kojima idu vozovi su praktično ili na izdisaju ili u stanju mirovanja.Ja sam blago rečeno šokiran.
Da li je moguće da u celoj Srbiji u unutrašnjem saobraćaju ne postoji više nijedan voz sa lokomotivom i vagonima?