Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Као Ер Србија што је одрадила. Али корен свему је у трапавој подели фирме.
 
Као Ер Србија што је одрадила. Али корен свему је у трапавој подели фирме.
Da Er Srbija je odličan kontra primer, kod AS je očigledna ta doslednost u dizajnu počevši od flajera pa sve do dizajna aviona. SV ni dan danas nije sigurna gde tačno da smesti logo ili koje kolor šeme da iskoristi jednostavno zato što nemaju jasnu politiku vizuelnog identiteta.
 
Pretpostavljam da je SV izradio brand book koji odredjuje vizuelni identitet svega, od voznih sredstava do brošura i karata, logotipi u različitim verzijama i kombinacijama boja, evo jednostavnog primera logo Coca Cole ima iste konture ali u koli sa šećerom je bele boje a u onima bez je crne boje. Tako i ovde postoje različite kolor kombinacije logotipa za različite formate i boje pozadina.
Naravno da nije. Logo im je kao da sam ga ja pravio. Moraće kad-tad da zaposle nekog ko se zapravo bavi time, a ne da vide švajcarske vagone i kažu: „E, aj i mi ovako”.

Mislim, pozdravljam trud, ali to ipak treba profesionalac da radi.
 
Нажалост. Оно што нама сада треба је доведемо све пруге на брзине минималмо 80 кмч и да имамо довољно исправних возних средстава.
 
Barski vozovi..
"Lovćen" 433 Zemun-Bar sa 441-316 (koja izgleda da je zadnja lok u saobraćaju, a da nije remontovana u ŽOS-u) u tandemu sa 441-706.
20230906_201309.jpg

20230906_201313.jpg

20230906_201249.jpg

20230906_201234.jpg


Klasičan Gošin vagon je bio pocrneo od nečistoće spolja, te ga nisam slikao, Z1 standarno no comment, a kola sa ležajevima su od skora dobili grafite.
Naravno i ona legendarna greška "Ligewagen" na modernizovanim Bc(M) kolima.
20230906_201137.jpg


Od svih vagona ovaj vagon Plavog voza izgleda najreprezntativnije.
20230906_201102.jpg


Crnogorski vagoni od kojih tuce njih je skoro izašlo iz "Želvoza" polako dobijaju grafite, to ste možda najbolji mogli da primetite na "Tari" gde su krenuli manje više čisti, a sada su već dobro ižvrljani.
No, pronađe se po neki čist primerak, spavaći vagon.
20230906_201016.jpg


Zanimljivo i ono što ja nisam primetio do sada jeste da se "Tara" i "Lovćen" ukrštavaju u Prokopu, u ovom slučaju Tara je kasnila nekoliko minuta te su jedno vreme dva voza bila zajedno, uz nekoliko minuta kašnjenja Tara je i optpremljena sa stanice dok je "Lovćen nastavio na vreme dalje, kasne i BG:VOZ-ovi.
Nažalost, sastav sa "no comennt" Z1 vagonima & 441-701.
20230906_202201.jpg

20230906_202209.jpg


U oba voza nije bila neka preterana gužva, ali su dva autovagona bila popunjena do poslednjeg mesta.
Zanimljivo, u noćnom vozu su se ukrcale neke starlete (hahah), izgleda da je gorivo poskupelo dosta do mora.. :p ;)
 
Da li je istina da pruga NS-BG nema upotrebnu dozvolu za 200km/h i da nemci nisu dali zeleno svetlo za brzinu?
 


Vlada Srbije uputila je u Skupštinu predlog Zakona o davanju garancije u korist Banke Poštanska štedionica, a po zaduženju državnog akcionarskog društva za železnički prevoz robe Srbija Kargo.

Srbija Kargo je, inače, potpisala ugovor sa Bankom Poštanska štedionica o zajmu vrednom 15 mil EUR za unapređenje Programa obnove voznih sredstava.

U obrazloženju predloga Zakona stoji da je Srbija Kargo najveći prevoznik železničkog tereta u Srbiji i da poseduje najveći vozni park, ali da je starosna struktura tih prevoznih sredstava izuzetno nepovoljna i da se kreće od 40 do 50 godina za lokomotive kao i teretne vagone.

- Sredstva komercijalnog kredita biće iskorišćena za osposobljavanje lokomotiva i vagona kako bi se obezbedio povratak u saobraćaj šest voznih lokomotiva (dizel i elektro), pet dizel lokomotiva za manevrisanje, 300 teretnih kola i vraćanje u saobraćaj svih lokomotiva serije 193 koje čekaju zamenu točkova - navedeno je u obrazloženju.
 


Vlada Srbije uputila je u Skupštinu predlog Zakona o davanju garancije u korist Banke Poštanska štedionica, a po zaduženju državnog akcionarskog društva za železnički prevoz robe Srbija Kargo.

Srbija Kargo je, inače, potpisala ugovor sa Bankom Poštanska štedionica o zajmu vrednom 15 mil EUR za unapređenje Programa obnove voznih sredstava.

U obrazloženju predloga Zakona stoji da je Srbija Kargo najveći prevoznik železničkog tereta u Srbiji i da poseduje najveći vozni park, ali da je starosna struktura tih prevoznih sredstava izuzetno nepovoljna i da se kreće od 40 do 50 godina za lokomotive kao i teretne vagone.

- Sredstva komercijalnog kredita biće iskorišćena za osposobljavanje lokomotiva i vagona kako bi se obezbedio povratak u saobraćaj šest voznih lokomotiva (dizel i elektro), pet dizel lokomotiva za manevrisanje, 300 teretnih kola i vraćanje u saobraćaj svih lokomotiva serije 193 koje čekaju zamenu točkova - navedeno je u obrazloženju.

Izašla su neki Faccs-ovi sa revizije iz Želvoza, ali mislim da je to obnova koja se finansira od strane EBRD-a.
Imaju dve novčane injekcije, ova od Poštanske štedionice i kredit od EBRD-a, no džaba su krečili ako ne promene rukovodstvo.

Screenshot_20230916_131845_Facebook.jpg

Screenshot_20230916_131837_Facebook.jpg
 
U obrazloženju predloga Zakona stoji da je Srbija Kargo najveći prevoznik železničkog tereta u Srbiji i da poseduje najveći vozni park, ali da je starosna struktura tih prevoznih sredstava izuzetno nepovoljna i da se kreće od 40 do 50 godina za lokomotive kao i teretne vagone.

Џабе њима и нове локомотиве, с обзиром шта се десило са најновијим које су купили.
 
Jel ima negde neka vest za ove vagone sto se farbaju, pretpostavljam da je u pitanju renoviranje celog vagona. Ako se ne varam posle mnogo godina neki novi vagon da dolazi?

Vagoni kuseta za bar su mozda i najgadniji ikad za biti u njima. Ne znam koriste li se jos neki vagoni u Srbiji , rade flirtovi, i koja im je prespektiva...
 
Jel ima negde neka vest za ove vagone sto se farbaju, pretpostavljam da je u pitanju renoviranje celog vagona. Ako se ne varam posle mnogo godina neki novi vagon da dolazi?

Vagoni kuseta za bar su mozda i najgadniji ikad za biti u njima. Ne znam koriste li se jos neki vagoni u Srbiji , rade flirtovi, i koja im je prespektiva...
Ovde se samo farbaju vagoni spolja, unutrašnjost se ne dira. U pitanju su Z1 vagoni.
U planu je nabavka novih vagona i lokomotiva ali tender za to još nije raspisan.
Unutrašnji saobraćaj su 100% DMV i EMV. Be postoji voz u unutrašnjem saobraćaju koji je klasična kompozicija. Po svemu sudeći, tako će i ostati. Lok+vagoni će se koristiti isključivo na međunarodnim vozovima
 
Kakva nam je situacija sa prugom Novi Sad - Subotica?
Ima li kakvih insajderskih informacija o rokovima :)
 
Ovde se samo farbaju vagoni spolja, unutrašnjost se ne dira. U pitanju su Z1 vagoni.
U planu je nabavka novih vagona i lokomotiva ali tender za to još nije raspisan.
Unutrašnji saobraćaj su 100% DMV i EMV. Be postoji voz u unutrašnjem saobraćaju koji je klasična kompozicija. Po svemu sudeći, tako će i ostati. Lok+vagoni će se koristiti isključivo na međunarodnim vozovima

Ja sam blago rečeno šokiran.
Da li je moguće da u celoj Srbiji u unutrašnjem saobraćaju ne postoji više nijedan voz sa lokomotivom i vagonima?
 
Ja sam blago rečeno šokiran.
Da li je moguće da u celoj Srbiji u unutrašnjem saobraćaju ne postoji više nijedan voz sa lokomotivom i vagonima?
Mi železnički putnički saobraćaj imamo praktično na prugama BG - NS,BG - VŠ,BG - VA,a svi ostali pravci na kojima idu vozovi su praktično ili na izdisaju ili u stanju mirovanja.
 
Vrh