Dalmatinac
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 01.06.2016.
- Poruke
- 737
- Pohvaljen
- 1.625
Izlivena ploca na prva dva segmenta, ceka se prebacivanje saobraćaja na novi deo i rusenje poslednjeg segmenta
И ја мислим да је то посреди. Тако до недавно нисмо могли да се избавимо од Словенаца јер се неко лично тамо знао. Колико нас коље та шабанска логика, али заправо и интерес, јер што би се дружио и договарао за кулисама ако је важна добробит свих а не само одређених џепова или чега већZato sto neko iz politickog vrha ima dobre veze sa direktorom Stadlera.
Samo da BMC ne pravi vozove i dobri smoZato sto neko iz politickog vrha ima dobre veze sa direktorom Stadlera
Sta ima lose u tome sto nas izlazu? Bili smo na spisku referenci ali nismo bili dobri (ne secam se detalja) pa smo nestali.Ово је ако се не варам већ други пут да се возови за српске жељезнице излажу на сајму. И још увек нема Србије у порфолију. Не могу да схватим
А не могу да схватим ни апсолутну доминацију Штадлера у нашим главама ( и понекад Сименс) а да други произвођачи се чак и не помињу:
Шкода, Каф, Талго, Бомбардје/Алстом, ТМХ, ЧЧ
Naravno da to nije istina.Ово је ако се не варам већ други пут да се возови за српске жељезнице излажу на сајму. И још увек нема Србије у порфолију. Не могу да схватим
А не могу да схватим ни апсолутну доминацију Штадлера у нашим главама ( и понекад Сименс) а да други произвођачи се чак и не помињу:
Шкода, Каф, Талго, Бомбардје/Алстом, ТМХ, ЧЧ
Zato sto neko iz politickog vrha ima dobre veze sa direktorom Stadlera.
Pa što onda ne kupe opet od njih vozove za 200km/h već od kineza...?Moguće i to, svakako postoji neka veza Stadler - Vlada Srbije.
Ko je bio na vlasti kada je Stadler pobedio na tenderu za 21 Flirt?Moguće i to, svakako postoji neka veza Stadler - Vlada Srbije.
Mislim da se na taj tender javilo više proizvođača, a štadler je ponudio najbolje uslove. nabavka 3 voza za 200 km/h je bila čista nameštaljka za Štadlera, a oni su jedini mogli da ih naprave u tako kratkom roku. Sad ovih 18 Flirtova je isto nabavljeno preko tendera, mislim da je bilo 5 ponuda, opet je štadler bio najbolji (verovatno jer već imaju održavanje u BG pa su mogli da ponude nižu cenu)Sad nađoh da je u martu 2013. potpisan ugovor sa Stadlerom o kupovini. E sad ne znam kada je tender završen i donešena odluka o proizvođaču i modelu voza.
Naravno da to nije istina.
Sve opravke Flirta se rade u TPS Zemun.Осим прања и мазања и замене фарова и на9рслр маске, 0та још може да се ради, какви алати и сертификати постоје? И то тако, да Штадлеру даје супер предност?
Da, nije u nekom stanju pa su hteli da je ruse. Medjutim raja se pobuni na lokalnoj mrezi pa se predomislise. Ostade, a hoce li je ikad obnoviti veliko je pitanjeДа ли ја добро видим да у десном делу фотографије постоји кула као она у Београду, а у подножију полукружна гаража за локомотиве?