Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

A na trasi tog koridora kid sajma uz sami vodu oce da stave trafo za metro
Kako ce taksisti da kukaju kad voz stigne do aerodroma

😄да, то ми је прво пало на памет да ће таксисти да праве неке диверзије на прузи.
 
Sad je bila konferencija šta će se sve raditi do 2027, od železničkih stvari je pomenuto:
1) 18 km pruge Zemun Polje-Aerodrom-Nacionalni stadion-(Obrenovac)
2) 5 novih kompozicija za liniju Beograd Centar-Nacionalni stadion
3) Uvođenje BGvoza do Nacionalnog stadiona, kao i Ekspres voza do Aerodroma.
Vozna vremena:
Aerodrom-Beograd Centar (Ekspres) - 15 min
Aerodrom-Beograd Centar (BGvoz) - 25 minuta
4) BAS + ŽS NBG završen za 2 godine
5) Beograd Centar otvaranje u Oktobru
6) Ništa od ŽS Sajam ali je ostavlljen koridor koji je bio označen kao "zelena površina" bukvalno po trasi pruge.
Hoće li uduplati koloseke onda? Ne verujem da pruga ima toliki kapacitet.
 
IMG-a2fedff9700b4f7fab6912b534de63d5-V.jpg

Prokop ostavljen za 6. liniju metroa.
 
Jel na ovoj temi neko davao ekskluzivne informacije da ce voz do nacionalnog stadiona terminirati na sajmu i ici preko svapskog mosta?
Ne mogu da nadjem sad poruke
 
Terminiraće voz za Batajnicu i za Šid, fjeriniću, voziće ga Nelečeni Degenerik, a ti ćeš da cepaš karte.
 
Presek stanja za aktivni vozni park Srbija Karga, jučerašnji dan:

664 - 4 komada
661 - 12 komada

441 - 2 komada
444 - 5 komada
461 - 7 komada
193 - 2 komada

Dizela sveukupno - 16 komada
Elektro sveukupuno - 16 komada
Ima i za manevarke nekokoliko, ali ih nisam uračunao.
 
Izgleda nam je barska na poslednjem prioritetu za sanaciju, a trenutno jedina ima međunarodni putničku liniju.
I šta ako jedina ima međunarodnu liniju? To treba da joj daje prioritet za remont? Nisu pruge isključivo samo za putnički saobraćaj.
 
Jedina u tom delu Srbije, jedina ka luci Bar, jedina koja nema alternativnu. Pritom se remont najavljuje 10 godina. Valjda će doći na red pre Rudnice, ili je i to bitnija trasa
Moje komentar se odnosio na onaj deo gde si napomenuo da je ona jedina pruga sa međunarodnim vozom za prevoz putnika. I ništa više od toga.
Previše ljudi kapira da su pruge pre svega tu za prevoz putnika,što je potpuni nonsens.
 
I to joj je trenutno dodatni plus međunarodna putnička i teretna linija.
A gledajući naše trenutne nove pruge, mi imamo brzu dvokolosečnu gde je putnički saobraćaj prioritet.
 
Nesposobni su bili da naprave denivelaciju kod Zemuna pa pomerili skoro do Kamendina.
pruga koja kruzi bespotrebno kosta skuplje i produzava vozno vreme. glupa S trasa koja krivuda, nelogicno skroz.

Ovako se to resava:

Pogledajte prilog 169379
Od Prokopa do nacionalnog stadiona vazdunom linijom ima 14km

Ova trasa od Prokopa do Nacionalnog stadiona na karti je dugacka 33 km

Bravo imbecili. Mogli ste jos duzu trasu da projektujete.

Sad sam odgledao prenos. Receno je da je prvobitna ideja bila bas kao sto si ti nacrtao od aranzirne stanice, ali : "da se nije moglo zbog problema" na koje se naislo. Nije precizirano koji su to "problemi", mozda ce isplivati vremnom, ali ne verujem da cu mnogo pogresiti ako predpostavim da je po obicaju neki idiotluk u pitanju.
 
Znaš li kako izgleda TPS Zemun? Dva koloseka idu po obodu, nezgodno bi bilo, i verovatno tražilo predugačak vijadukt a možda i rušenja, da se tu pravi denivelisana petlja. Inače, ovo ipak nije strašno, jer je železnica, za razliku od svih drugih gradskih prevoznih sredstava brza, a kruženje je volja ti da se račva u Zemunu, volja u Zemunskom polju. Stvarno kvalitetna i brža opcija bi bio tunel ispod B.kose, pa preko Ledina, ali to nije ni razmatrano, niti bi se stiglo do 2027.
 
Naravno da znam kako izgleda TPS Zemun, obisao sam ga celog i snimao dronom, ulazio u sve hale u izgradnji.
Nema nikakvog rusenja, bitno je da postoji 450 metara duzine za uspon koloseka sto i postoji na izlazu iz stanice Zemun.
U Novom Sadu na izlazu iz stanice, prvi kolosek se penje, preskace 3 ostala koloseka i spusta se i sve to na duzini od 1050 metara.
Vijadukt jeste dugacak jer preskace skretnicku liru na ulazu u TPS ali je to mnogo jeftinije resenje nego da pruga onoliko zaobilazi. 2 miliona evra je kilometar jednokolosecne pruge, 4 miliona dvokolosecne pa ti vidi koliko je sada skuplje njihovo resenje koje kruzi kao kisa oko Kragujevca
 
Poslednja izmena:
Valjda će doći na red pre Rudnice, ili je i to bitnija trasa

Veruj mi, pre će Rudnica nego vi.
Ovima dole sa Kosova treba izlaz na Evropsku železničku mrežu, EU daje pare, pa će se srediti.
Za Barsku naši nezainteresovani, a niko neće da im donira pare ili da kredit (ah tugo tugo).
A Beograd-Valjevo će polako krenuti da popušta, ne zaboravite da je prilikom remonta preskočeno dosta toga.
Tužno.
 
Sad sam odgledao prenos. Receno je da je prvobitna ideja bila bas kao sto si ti nacrtao od aranzirne stanice, ali : "da se nije moglo zbog problema" na koje se naislo. Nije precizirano koji su to "problemi", mozda ce isplivati vremnom, ali ne verujem da cu mnogo pogresiti ako predpostavim da je po obicaju neki idiotluk u pitanju.
Ugradnja na 14km je mnogo manja od ugradnje na 33km, ne mogu sva gladna usta da se nahrane
 
Veruj mi, pre će Rudnica nego vi.
Ovima dole sa Kosova treba izlaz na Evropsku železničku mrežu, EU daje pare, pa će se srediti.
Za Barsku naši nezainteresovani, a niko neće da im donira pare ili da kredit (ah tugo tugo).
A Beograd-Valjevo će polako krenuti da popušta, ne zaboravite da je prilikom remonta preskočeno dosta toga.
Tužno.
Neće niko osim Rusa koji su tu uplovili još davno. A i jedva čekam šiptarske vozove kroz Srbiju a naši ne mogu ni do Kosovske Mitrovice ♥
 
Poslednja izmena:
Presek stanja za aktivni vozni park Srbija Karga, jučerašnji dan:

664 - 4 komada
661 - 12 komada

441 - 2 komada
444 - 5 komada
461 - 7 komada
193 - 2 komada

Dizela sveukupno - 16 komada
Elektro sveukupuno - 16 komada
Ima i za manevarke nekokoliko, ali ih nisam uračunao.
Нажалост веома бедно. :(
 
Vrh