Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Taman kada su mnogi krenuli da koriste voz na relaciji Zaječar-Niš, fikusi i nesposbnjakovići iz Zaječara su uspeli i tu poslednju pozitivnu stvar da razj**bu.
Sve što je ova žena izjavila za ovaj medij je istina i nije preuveličano, ali je ogromna sramota i blamaža za Srbija Voz.

Na remontovanim 710 su ugrađene klime, činjenica je da radi grejanje zbog pregrevanja motora, ali sada u kombinaciji otvorenih prozora i klime koja ima zasebni agregat trebalo je da se taj problem prevaziđe.
Naravno, klime poluispravne ili skroz neispravne i rezultat je takav kakav je.
Sramota je da neko iz Zaječara na vodećim mestima ne podnese ostavku, u poslednje 3 godine 3 ukinuta para vozova u čvoru sada i ova blamaža, ali državna služba se osladila..
Nikako da se izbaci iz mozgova da su oni tu zbog putnika, a ne putnici zbog njih, bitka protiv vetrenjača!

Evo i ovog teksta, inače bila je još jedna majka sa detetom iz Bora iste večeri koja se gušila i vraćala u život na česmi žel stanice, ovo je bukvalno ugrožavanje bezbednosti putnika!
(711 je samo ilustracija, išao je remontovani 710)
 
Sve gore od goreg!

Danas je ovaj voz zakasnio 132 minute!!!!
Opet nije radila klima, dok grejanje jeste.

Kolika je ku****** govori da su poslali istu garnituru od juče koja je imala probleme, iako je bilo drugih opcija.
Stvarno neverovatno, kao da namerno žele da rasteraju putnike.🤬
 
Sta dmv 710 radi grejanje na plus 38C u hladu

Da, a radi zbog motora, jer motor na delu pruge između Matejevca i Svrljiga dostiže nenormalnu temperaturu.
Taj problem je nerešiv, jer se vozi 15 promila na 20 km pruge i to na +50 van hlada, nijedan DMV u voznom parku ne može da podnese i za to imam razumevanja.

Ali za ono što ja nemam razumevanja jeste klima u 710 koja ima zaseban agregat, a uporno ili slabo radi ili nikako.
Da radi normalno, razbila bi taj vrući vazduh koliko toliko, još se otvore prozori u klisuri da uđe promaja i taman bude prijatno, ali džaba pišem..
U 711 je još gore, jer nema ni prozora, a krene isto grejanja, pa ga i ne šalju na popodnevni polazak, jer pitanje je da li će se vratiti nazad do Zaječara.
Drugo, mašinovođa je i juče i preključe morao da piše defekt u Nišu za DMV, jer temperarura od preko 50 stepeni u putničkom prostoru nije normalna, ali nije i to treba kazniti, jer nije mislio ni na svoje zdravlje izgleda.


Jedino rešenje za ovo jeste ili da šalju po dve 710 ili da ovaj popodnevni par otkazuju do daljeg.
Pre neko veče jedna žena sa detetom ispred žel stanice se vratila iz Bora i na česmi se umiva samo što joj nije pozlilo.

VD direktora se vozio u Sokolu vanredno, jer je bilo 27 stepeni, dok zbog ovih 50 nigde nikog, jer eto mi smo provincija i st*** izgleda .
Što se mene tiče neka najure Srbija Voz iz Istočne Srbije i nek dovedu privatnu firmu koja će makar da bude odgovorna za ovakve stvari, a ne ovako državni niko nije kriv jbt.

Ovaj komentar sjajno opisuje celo stanje:
Screenshot_20230805_131320_Chrome.jpg
 
Da, a radi zbog motora, jer motor na delu pruge između Matejevca i Svrljiga dostiže nenormalnu temperaturu.
Taj problem je nerešiv, jer se vozi 15 promila na 20 km pruge i to na +50 van hlada, nijedan DMV u voznom parku ne može da podnese i za to imam razumevanja.

Ali za ono što ja nemam razumevanja jeste klima u 710 koja ima zaseban agregat, a uporno ili slabo radi ili nikako.
Da radi normalno, razbila bi taj vrući vazduh koliko toliko, još se otvore prozori u klisuri da uđe promaja i taman bude prijatno, ali džaba pišem..
U 711 je još gore, jer nema ni prozora, a krene isto grejanja, pa ga i ne šalju na popodnevni polazak, jer pitanje je da li će se vratiti nazad do Zaječara.
Drugo, mašinovođa je i juče i preključe morao da piše defekt u Nišu za DMV, jer temperarura od preko 50 stepeni u putničkom prostoru nije normalna, ali nije i to treba kazniti, jer nije mislio ni na svoje zdravlje izgleda.


Jedino rešenje za ovo jeste ili da šalju po dve 710 ili da ovaj popodnevni par otkazuju do daljeg.
Pre neko veče jedna žena sa detetom ispred žel stanice se vratila iz Bora i na česmi se umiva samo što joj nije pozlilo.

VD direktora se vozio u Sokolu vanredno, jer je bilo 27 stepeni, dok zbog ovih 50 nigde nikog, jer eto mi smo provincija i st*** izgleda .
Što se mene tiče neka najure Srbija Voz iz Istočne Srbije i nek dovedu privatnu firmu koja će makar da bude odgovorna za ovakve stvari, a ne ovako državni niko nije kriv jbt.

Ovaj komentar sjajno opisuje celo stanje:
Pogledajte prilog 169128
Zašto motor ide u pregrevanje? Sistem za hlađenje nije ispravan ili voz nije namenjen za toliki uspon pa dolazi do preopterećenja? Ili nešto treće?
 
Zašto motor ide u pregrevanje? Sistem za hlađenje nije ispravan ili voz nije namenjen za toliki uspon pa dolazi do preopterećenja? Ili nešto treće?

Najviše zbog ovog drugog, kažem uspon je između Matejevca i Jasenovika 15 promila, pruga se za 10km popne za 200m više nadmorske visine i ubije taj DMV.
U normalnim uslovima do 30 stepeni to i nije neka frka, ali sada kada je van hlada temperatura preko 40 stepeni i kada 710 krene iz Zaječara sa već dobrom temperaturom motora odmah kreću problemi i to veštačko grejanje kako bi mogao makar da se vuče uz brdo.

Jasno se vidi šta je problem, jer jutarnji par vozova koji polazi iz Zaječara u 7:05 i iz Niša u 11:10, on je već oko 12 u Svrljigu i izbegao je najveću vrućinu na najgoroj deonici te stigne na vreme.
Dok popodnevni par sa polaskom u 12:26 iz Zaječara, odnosno 16:20 iz Niša kasni žestoko i muči ga pregrejavanje, jer ide po najvećoj vrućini.
Meni je najviše sporno zašto ne radi klima, odnosno zašto na spornoj 004 ista nije popravljena, jer bi pesma bila drugačija, ali eto to se toleriše i niko nije odgovoran.
 

Železnica, država, grad


Knjiga Ranke Gašić je neobična istorija izgradnje beogradskog železničkog čvora od 1919. godine do danas. Knjiga Ranke Gašić odlazi i korak dalje u isitoriju, od izgradnje pruge Beograd-Niš 1881. godine.

Knjiga na zanimljiv način razotkriva istorijske, političke, društvene i ekonomske razloge zbog kojih su nastajali i odbacivani planovi za izgradnju beogradskog železničkog čvora, razloge zbog kojih je kasnila izgradnja ovog železničkog čvora i šta nje to značilo za sam Beograd, a šta za neku od država kojoj je Beograd bio glavni grad u poslednjih više od sto godina. Kako je uspostavljana železnička veza između savske i dunavske veze Beograda? Kako su beogradski mostovi preko Save uključivani u železničku mrežu? Da li je beogradski železnički čvor saobraćajni ili urbanistički problem? Zašto je beogradski železnički čvor u proteklih sto godina neprestano bio tačka razdora između grada i države? Istorija izgradnje beogradskog železničkog čvora kao istorija Beograda, Srbije, prve i druge Jugoslavije u proteklom stoleću.

www.delfi.rs

zeleznica drzava i grad.jpg
 
Već neko vreme gledam ovu antenu na Pančevcu.
Jel to GSM-R stanica?
942e3c4241ac13ba5551f0da8163f19b.jpg


Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Koliko plaćamo ove railpool lokomotive tj kakav je to ugovor , kako ih koriste?
Moćna je ta Bombardier Traxxx mašina 💥
Mada koliko sam čitao spec vectron je jača lokomotiva.
 
Koliko plaćamo ove railpool lokomotive tj kakav je to ugovor , kako ih koriste?
Moćna je ta Bombardier Traxxx mašina 💥
Mada koliko sam čitao spec vectron je jača lokomotiva.
Kako misliš koliko plaćamo?
Ništa mi tu ne plaćamo.
A što se tiče funkcionalnosti ovih lokomotiva,Traxx se pokazao daleko bolji od Vectrona na teretnoj vuči.
 
Koliko plaćamo ove railpool lokomotive tj kakav je to ugovor , kako ih koriste?
Moćna je ta Bombardier Traxxx mašina 💥
Mada koliko sam čitao spec vectron je jača lokomotiva.
Ugovor je poslovni lizing, cene su između 1000 i 2000 evra dnevno, davalac lizinga vrši održavanje. Railpool nije jedina lizing kompanija od koje se uzimaju lokomotive, ima ih dosta u zakupu i od MRCE.
Što se tiče Traxx i Vectron, oba brenda dolaze u različitim modelima sa različitim prednostima i manama. Koliko ja znam, Vectroni Srbija karga imaju potpuno iste karakteristike kao Traxx F serija, osim što su projektovani za maksimalnu brzinu do 160 km/h, umesto 140 km/h.
Pritom mislim na eksploataciju na našim prugama, jer SK ima višesistemske Vectrone, a Traksica ima u raznim varijantama.
 
Те локомотиве ваљда изнајмљују приватници а не СК?
 
Онда је то њихов проблем колико плаћају изнајмљицање локомотива :D
 
Ugovor je poslovni lizing, cene su između 1000 i 2000 evra dnevno, davalac lizinga vrši održavanje. Railpool nije jedina lizing kompanija od koje se uzimaju lokomotive, ima ih dosta u zakupu i od MRCE.
Što se tiče Traxx i Vectron, oba brenda dolaze u različitim modelima sa različitim prednostima i manama. Koliko ja znam, Vectroni Srbija karga imaju potpuno iste karakteristike kao Traxx F serija, osim što su projektovani za maksimalnu brzinu do 160 km/h, umesto 140 km/h.
Pritom mislim na eksploataciju na našim prugama, jer SK ima višesistemske Vectrone, a Traksica ima u raznim varijantama.
Po spec , Vectron bi trebao da bude jaci i brzi.

Ali svi imaju 300KN za start.


Vectron 6.4MW

Traxx F140 5.6MW
 
Šta predstavlja ovaj znak S 110 i S iza njega?
Fotografija je sa prvog perona stanice Sremski Karlovci. Na drugom peronu ima na obe strane perona, a na prvom samo kada se gleda ka Novom Sadu, tj. suprotno od smera kretanja voza.

Da se nadovežem, FLIRT koji je sada na 2411 ima plavi donji deo vrata upravljačnice, ali je udubljenje za ručku crveno pa opet kvari dizajn.
Pogledajte prilog 169072
Означава место заустављања возова за превоз путника. Ознака ,,S" са бројем испод означава место на ком се заустављају возови до дужине која је назначена, у овом случају 110 m. Ознака ,,S" без броја, означава место заустављања за остале возове тј. оне дуже од 110 m.
 
Ima i oznaka S160

A ja bu**** pomislio da je to lagana voznja brzina smanjena sa 200 na 160 hahaha.
 
Železnička stanica Ćuprija, uloženo 30 miliona dinara u rekonstrukciju stanice, juče se zapalila razvodna tabla, krov nezavršen.
Zbog prokišnjavanja i pojave buđi ugroženi uslovi rada i putnika!

Vozimo se u vozovima bez klime na +50, padaju nam plafoni stanica na glavu (i to rekonstruisanih), sve više Niškog osoblja napušta Srbija Voz, od Niške stanice napravljena teretna stanica, voziće se 30/40 km/h Vinarci-Brestovac (i kada/ako se reši Brestovac-Međurovac vreme Leskovac-Niš ostaje praktično isto braooo), Lapovci iskasapili sve 711 za Zaječar i Niš, sve manje posednutih PP-a, jer infra ne želi da plaća boktere, modernizacija pruge Dm-Niš se odlaže po 17362517 put, nedostatak kontrole u izvršnoj službi, grad od 30,000 nema više krštenu stanicu itd....

Za to vreme resorni ministar sedi u kafiću i piše članak o istoriji službenih automobila u javnim službama..
Luda država jbt!!!
 
Po spec , Vectron bi trebao da bude jaci i brzi.

Ali svi imaju 300KN za start.

Vectron 6.4MW
Traxx F140 5.6MW
Projektovan je za veće brzine pa ima veću maksimalnu snagu. Većina pruga je za brzine ispod 120 km/h, a ni na "brzoj pruzi" teretnjaci neće ići brže od toga, tako da maksimalna snaga nije relevantna. Eventualno je nešto veća masa Vectrona prednost u odnosu na Traxx.
 
Železnička stanica Ćuprija, uloženo 30 miliona dinara u rekonstrukciju stanice, juče se zapalila razvodna tabla, krov nezavršen.
Zbog prokišnjavanja i pojave buđi ugroženi uslovi rada i putnika!

Vozimo se u vozovima bez klime na +50, padaju nam plafoni stanica na glavu (i to rekonstruisanih), sve više Niškog osoblja napušta Srbija Voz, od Niške stanice napravljena teretna stanica, voziće se 30/40 km/h Vinarci-Brestovac (i kada/ako se reši Brestovac-Međurovac vreme Leskovac-Niš ostaje praktično isto braooo), Lapovci iskasapili sve 711 za Zaječar i Niš, sve manje posednutih PP-a, jer infra ne želi da plaća boktere, modernizacija pruge Dm-Niš se odlaže po 17362517 put, nedostatak kontrole u izvršnoj službi, grad od 30,000 nema više krštenu stanicu itd....

Za to vreme resorni ministar sedi u kafiću i piše članak o istoriji službenih automobila u javnim službama..
Luda država jbt!!!
Kako teretna, zar ne bi trebala da je teretna na Crvenom Krstu?
 
Vrh