Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Evo jedan kratak prilog sa Nova S
Ako je tačno ovo što kaže žena sa početka priloga, to onda totalno menja pogled na ovu tragediju. Samo je pitanje može li se utvrditi sve činjenice.
 
Искрено срамота да град нема пара за рампе, а дају се паре за разне глупости.
 
Iako je očigledno da prelaz nije imao signalizaciju sa jedne strane, nastradali su "lokalci" koji žive u neposrednoj blizini rampe, oni bi prvi trebali da budu pažljivi jer su upućeni u realno stanje. Kad bi se više koristio mozak a manje oslanjalo da će neko drugi da brine ovakvih sra*** bi bilo manje.
Ovo je pogotovu specifičan slučaj, obzirom da je nastradali bio vozač početnik koji je odmah krenuo u kršenje pravila vožnjom noću....
 
Zašto bageri ne stave kosilicu na ruku i krenu da kose duž pruznih suma banda neradnicka
Moze da se bere lišće iz voza

Zato što ne žele da plate gorivo za motorku, a kamoli nešto više.. :D

Konkretno ako je lokomotiva bila bez svetla.

To mi je jako sumnjivo, zaista su male šanse za tako nešto.
Sve ovo će se završiti sa nalogom da se vozovi zaustavljaju ispred putnog prelaza, živi bili pa videli..
 
Pre nekoliko godina, na pružnom prelazu u Priboju, voz koji ide 30kmh je udario auto. Prelaz je inače samo za ulazak u krug samog železničkog kompleksa, nije putni pravac. Ima polubranik, zvono, svetlosni signal i andrejin krst.

Pojedini mediji su pisali da je prelaz "nebezbedan" jer se vozač provukao pored spuštenog polubranika.
 

Zanimljivo da nikakve dublje temelje ili šipove nisu bušili za ove buduće noseće stubove nadvožnjaka u sredini.
 
Nekada je blo više Volgi u Zaječaru, ali su sve isečene.

ево ти вршачке (слике су из 2015.)

DSC-0595.jpg


DSC-0597.jpg


DSC-0602.jpg
 
ček, od onoliko koloseka na Zaječarskoj stanici tolika je muka da se ta Volga dovede u red i izloži? ako ništa drugo ima i dovoljno mesta oko same stanične zgrade

interesantno mi je kako i tako malo broj ljudi iz neke organizacije ne ume da se organizuje oko nečega za šta umeju da kukaju što propada, ljudi su ovde jednostavno operisani od toga da čuvaju neke stvari, na ovom forumu smo na žalost videli mnogo takvih primera i vozila koja su tek tako isečena ili zavučena u neko žbunje da trunu na kiši

i par pitanja vezana za prethodne poruke.. podbijač pragova = mašina koja postavlja pragove? i kojom brzinom sada voze na nezavršenoj pruzi?
 
Poslednja izmena:
ček, od onoliko koloseka na Zaječarskoj stanici tolika je muka da se ta Volga dovede u red i izloži? ako ništa drugo ima i dovoljno mesta oko same stanične zgrade

interesantno mi je kako i tako malo broj ljudi iz neke organizacije ne ume da se organizuje oko nečega za šta umeju da kukaju što propada, ljudi su ovde jednostavno operisani od toga da čuvaju neke stvari, na ovom forumu smo na žalost videli mnogo takvih primera i vozila koja su tek tako isečena ili zavučena u neko žbunje da trunu na kiši

i par pitanja vezana za prethodne poruke.. podbijač pragova = mašina koja postavlja pragove? i kojom brzinom sada voze na nezavršenoj pruzi?

Sam status Volge je nejasan, jer se ona još vodi da radi, a praktično se ne koristi više..
Realno, sada je na ZOP-ovcima da vode računa o njoj što i čine, sredili su je malo nakon udara vandala..
Jednostavno, železnica se sa tekućim vozilima loše brine, a kamoli muzejskim eksponatima, tako da će ona trunuti..
Malo je problem i sam položaj ZOP-ove garaže koja je u blizini parloga i rampe gde se često okupljaju sumnjiva lica, mada i cela ta železnička je noću primamljiva narkomanima itd...

Nezavršenom prugom se vozi isto kao i pre, ne osećaju se puno sastavi, ali preti deformacija koloseka.
Podbijačica je mašina za regulaciju nivaliteta i smera koloseka, ona i podiže prugu, radi zahvaljujući kašikama koje sam okačio gore.
U prevodu, osigurava da kolosek bude prav i da voz ne mrda puno kada se kreće i samim tim da se poništi centrifugalna sila, ali to često zavisi i od samog stanja koloseka.
 
BATAJNICA - NOVI SAD

kupljena u aplikaciji, povratna 440 rsd regio voz
+ uveden regio ekspres polazak u 10 do ponoći iz NS

Ne znam jel to neki letnji popust i letnji kasnovečernji polazak. Ranije je poslednji iz NS bio u 22 30. Ne znam, ali raduje. 🙂
 
Nezavršenom prugom se vozi isto kao i pre, ne osećaju se puno sastavi, ali preti deformacija koloseka.
Podbijačica je mašina za regulaciju nivaliteta i smera koloseka, ona i podiže prugu, radi zahvaljujući kašikama koje sam okačio gore.
U prevodu, osigurava da kolosek bude prav i da voz ne mrda puno kada se kreće i samim tim da se poništi centrifugalna sila, ali to često zavisi i od samog stanja koloseka.
hvala na odgovoru, znači ono kada sam video da je kolosek sav krivudav i sa udubljenjima nakon inicijalnog postavljanja je ustvari nešto što ta mašina izniveliše nakon toga?
 
Upravo tako, to je bio samo postavljen kolosek.
Na njemu se onda nasipa kamen (tucanik) i onda na scenu nastupaju "plug za zastornu prizmu" (ona planira zastornu prizmu/četkanje koloseka) & gore pomenuta "podbijačica.
Pošto se pri remontu sve deli na "pozicije" tako i podbijačica/plug čine jednu zasebnu poziciju u radu.
Proces se može ponoviti više puta ako je potrebno da se kolosek podigne.
To si na primer primetio kod stajališta Timok udubljenje koje je sada rešeno..🙂
 
BATAJNICA - NOVI SAD

kupljena u aplikaciji, povratna 440 rsd regio voz
+ uveden regio ekspres polazak u 10 do ponoći iz NS

Ne znam jel to neki letnji popust i letnji kasnovečernji polazak. Ranije je poslednji iz NS bio u 22 30. Ne znam, ali raduje. 🙂
Polazak je uveden pre mesec dva, SV je tražio i u 1:00 i iz BG i iz NS ali nije uspeo da dobije trase.
 
Nekad je postijala firma "Nega kola" koja ih je čistila, ali su u stečaju. Predpostavljam da SV nema kapacitete da uposli čistače, kao što nema kapacitete ni za vagon bife. Ipak je to nuklearna fizika koja zahteva strana partnerstva
 
Predpostavljam da SV nema kapacitete da uposli čistače

Pa čistači postoje u svakom većem čvorištu, doduše samo ometlaju ili zaribaju pod i ništa više, slabo se radi nešto detaljnije, jer nju niko ni ne provera pa što bi da čisti nešto više kada je niko ne tera (nije svuda, ali u većini sekcija je tako)..
U ovom slučaju treba da se zameni presvalaka što je nakon skoro 10 godina svakodnevne eksploatacije vozova serije 413 sasvim normalno i očekivano, samo što očigledno neko to treba da primeti..

A taj ko treba da primeti je verovatno neki Mile ili već ko zna ko, koji dolazi na posao Mečkom i ne koristi voz nikada, usput se čudi što ga danas smaraju sa tim prljavim sedištima i stalno mu ti putnici prave posao, pa zar nemaju dušu?!
Sada će on da se žali jednom od 30 železničkih sindikata da reaguju na ovu grubost poslodavstva što ga "teraju da nešto uradi u životu, bruka i sramota ovo nema nigde".

Šalu na stranu, ali dok god se ne uvede mladi i ambiciozni kadar tako će i biti, ovo je sitnica koja prikazuje ceo zakržljali sistem.
Putnici koji su ostali da koriste železnicu su po meni kulturni, ne sećam se da sam video markere u remontovanom 710, Ruskinji, Flirtu ili Kissu, iza 95% ništa ne ostane.
Takoreći, nikada nije bilo lakše održavati vozove, a pogotovo iz razloga što sada imaju više plastičnih i metalnih elemenata nego pre, te se sve to lako oriba i počisti, ali mi smo primer kontra logike..
 
Vrh