Predpostavljam da SV nema kapacitete da uposli čistače
Pa čistači postoje u svakom većem čvorištu, doduše samo ometlaju ili zaribaju pod i ništa više, slabo se radi nešto detaljnije, jer nju niko ni ne provera pa što bi da čisti nešto više kada je niko ne tera (nije svuda, ali u većini sekcija je tako)..
U ovom slučaju treba da se zameni presvalaka što je nakon skoro 10 godina svakodnevne eksploatacije vozova serije 413 sasvim normalno i očekivano, samo što očigledno neko to treba da primeti..
A taj ko treba da primeti je verovatno neki Mile ili već ko zna ko, koji dolazi na posao Mečkom i ne koristi voz nikada, usput se čudi što ga danas smaraju sa tim prljavim sedištima i stalno mu ti putnici prave posao, pa zar nemaju dušu?!
Sada će on da se žali jednom od 30 železničkih sindikata da reaguju na ovu grubost poslodavstva što ga "teraju da nešto uradi u životu, bruka i sramota ovo nema nigde".
Šalu na stranu, ali dok god se ne uvede mladi i ambiciozni kadar tako će i biti, ovo je sitnica koja prikazuje ceo zakržljali sistem.
Putnici koji su ostali da koriste železnicu su po meni kulturni, ne sećam se da sam video markere u remontovanom 710, Ruskinji, Flirtu ili Kissu, iza 95% ništa ne ostane.
Takoreći, nikada nije bilo lakše održavati vozove, a pogotovo iz razloga što sada imaju više plastičnih i metalnih elemenata nego pre, te se sve to lako oriba i počisti, ali mi smo primer kontra logike..