Slažem se sa tobom, uzeo bih KISS.Ja bi uzeo KISS, ali očigledno mora da se ovo sad odradi sa Kinezima.
Лепо, али онда ми она унификација колор шеме свих осталих возних средстава (вагони, 441, 461, Швеђанин, ФЛИРТ) нема смисла.Ova kolor šema je izabrana, vozovi će se koristiti za REx i IR linije. Biće aparat za grickalice, par mesta više i koji metar duži. Sedišta neće biti nešto puno bolja od ovih sadašnjih.
Pogledajte prilog 163197
Što se depoa tiče, gradiće se i TPS Kijevo.
Po meni nije tu nešto nužno loše, samo treba jasno da se definiše šta je šta i da se to iskomunicira.Чему толико различитих рангова возова? Имамо Regio, Regio Express, Inter Regio, Inter City.
Za Cargo većinom da, koliko znam izuzetak je Canadian National Railway.Тамо су беше све компаније приватне?
Siemens Vectron i svi sistemi u lokomotivi su patent Siemens-a, i naravno pošto je to patent ne može svako da čačka oko lokomotive. Kada je lokomotiva kupovana sigurno su potpisali i dokument u kojem kaže ko sme da održava lokomotivu, ali pošto su naši navikli da kada crkne nešto sve krpe sa kineskim delovima ili delovima jugića kao tramvaje. Pokušali su da prođu jeftinije i Siemens naravno neće to dozvoliti zato što ugrožava sam Siemens i njegovu svojinu (patente tehnologije).Чекај, шта значи незаконите радње? Па да ли су локомотиве под гараницијом? Ако нису, шта има Сименс да се штреца. нека скину називе сименс, нека скину називе вектрон и ћао
Nabavka novih lokomotiva za SV se itekako spominje, planirana je nabavka za ovu godinu 6-8 komada. Time će se zameniti stare 441 i 461 koje su nepouzdane. Voziće na međunarodnim linijama. Pored ovoga će modernizovati 20 Z1 kola (nešto konvertovati u spavaća) za međunarodni saobraćaj (i 3 vagon restorana) kako bi sve bilo spremno za Budimpeštu i Beč u 2025tojNigde se ne spominje kupovina novih lokomotiva za SV.
Cargo ima 16 Vectrona od kojih 60 % stoji u Makišu pokvareno, i ne planira da ih popravlja u skorije vreme.
Moje pitanje: Zašto država koja je vlasnik oba preduzeća ne uzme 8 Vectrona od Carga plati popravku i prebaci ih u SV gde će zapravo služiti nečemu. Cargo neće ništa izgubiti osim "ograde" koju ovi Vectroni prave u Makiš-u, a SV će dobiti 8 lokomotiva za Vmax 160 km/h i još MS. U zadnjem kvartalu godine bi ponovo trebao da krene voz Beograd-Ljubljana.
Ovim SV dobija nove lokomotive, eliminiše se potreba za podizanjem još kredita za lokomotive i ostaje nabavka samo vagona za međunarodni saobraćaj. SV bi u ovom slučaju mogao da obavlja prevoz od Beograda do Beča bez ikakvih dodatnih troškova i gubljenja vremena (promena lokomotiva na svakoj granici).
Mislio sam u poslednje vreme …Nabavka novih lokomotiva za SV se itekako spominje, planirana je nabavka za ovu godinu 6-8 komada. Time će se zameniti stare 441 i 461 koje su nepouzdane. Voziće na međunarodnim linijama. Pored ovoga će modernizovati 20 Z1 kola (nešto konvertovati u spavaća) za međunarodni saobraćaj (i 3 vagon restorana) kako bi sve bilo spremno za Budimpeštu i Beč u 2025toj
Zar nije bilo planirano da se kupe 20 spavacih Z1?Nabavka novih lokomotiva za SV se itekako spominje, planirana je nabavka za ovu godinu 6-8 komada. Time će se zameniti stare 441 i 461 koje su nepouzdane. Voziće na međunarodnim linijama. Pored ovoga će modernizovati 20 Z1 kola (nešto konvertovati u spavaća) za međunarodni saobraćaj (i 3 vagon restorana) kako bi sve bilo spremno za Budimpeštu i Beč u 2025toj
Ne znam koja je fora sa tim. Nije li „regio” u stvari putnički, a „regio express” ubrzani ili brzi?Чему толико различитих рангова возова? Имамо Regio, Regio Express, Inter Regio, Inter City.
Pored ovoga će modernizovati 20 Z1 kola (nešto konvertovati u spavaća) za međunarodni saobraćaj (i 3 vagon restorana) kako bi sve bilo spremno za Budimpeštu i Beč u 2025toj