Šta je novo?

Železnička stanica Vukov Spomenik

Meni opet nije jasno, jel postoji opcija da se aktivira lift za invalide i da se kroz taj ulaz koristi stanica, dok traje zamena eskalatora?
 
Aj da pitam nešto logično.

Da li je moguće da projektanti ove stanice nisu uzeli u obzir ovaj scenario, tj. menjanje eskalatora?

Da li je moguće nekako odraditi ovaj posao za neko normalno vreme ili je zaista nemoguće?
 
Postoje sigurnosni izlazi u slučaju požara koji izlaze na površinu. pitanje je da li bi oni smeli da se koriste u takvu svrhu.
 
А, не, ова "реконструкција" се мора спречити.
Реконструкције које трају унедоглед су код нас већ озбиљан проблем годинама. Булевар патријарха Павла је најбољи пример ал то није кључна инфра иако се стварају велике гужве које се могу донекле решити репрограмирањем семафора. Али обо са Вуком је скандал првог реда. Чак и да је то реално време зашто је тако кратак рок објаве? И зашто се не користи толико време да се паралелно среде ствари на објекту осим два ескалатора? И чему резервни ескалатор?
 
Puno ljudi je besno zbog ove neracionalne odluke. Drago mi je da je počeo narod da se buni jer je nedopustivo da se na 500 dana zatvori Vukov spomenik.
Nije problem 500 dana zatvora, problem je šta će biti urađeno za tih 500 dana. Ako su samo eskalatori, to jeste skandal, ali ako će se raditi radovi koji moraju da se odrade (spuštanje perona, rekonstrukcija celokupne stanice, ugrađivanje novih sistema za informisanje putnika i još mnogo drugih elemenata)
 
Постоји ли негде пројектна документација?
 
Коридорска пруга Јајинци - Мала Крсна је била затворена 3 године да би био одрађен ремонт пруге. После 3 године је пруга отворена, ремонт је урађен непотпуно, тј. без функционалне сигнализације. О чему ми да причамо? Биће све горе и горе јер темпо изградње, поправке, ремоната, модернизације је неупоредиво спорији од темпа пропадања.
 
Možda će zvučati glupo, ali, da li je izvodljivo da se eskalatori rade jedan po jedan, dok su druga dva u funkciji, a da se stanica zatvara samo povremeno na par dana? Drugo, da li je uzeta u obzir visina perona, odnosno visina spuštenih perona?​
 
Da li može u dokumentaciji da se vidi tražena dužina novih eskalatora i da je uporedimo sa sadašnjom, to može da pomogne da saznamo da li će se peroni spuštati.
 
Не мора да буде мерило могу допунски да спуштају још обичним степеницѕма, то је 3-4 степрника, или пандус
 
Јесте изводљиво, али ако мењаш главне моторе и редукторе на другог произвођача и за то ти требају други габарити просторије, онда све старо избацујеш, и све радиш занова. Тако не ради нико. Али ево, ми волимо да будемо пионири у свему
 
Ало бре каква је ово дискусија овде? Па да инсталирају телепорт доле та кључна станица градске железнице мора да ради сваки божији дан!
 
Колико ли ће онда трајати изградња ескалатора метро станица Мостар-КЦС?
 
Ако, у овој депримирајућој ситуацији, може да послужи као макар мали трачак наде, управо сам се сетио да сам, пре неколико дана, излазећи код Вука из воза, на перону угледао групу људи (деловали су ми, рецимо, као инжењери), која је у рукама држала неке планове и другу документацију, како стоје на перону, нешто гледају и о нечему дискутују. Стајали су на средини перона, и нису гледали у правцу ескалатора, већ су били окренути ка колосеку (оном који воз долази из Панчева / Овче, и иде ка Карађорђевом парку; то је, ако се не варам, 1. колосек?), и као да су се у разговору бавили стубовима или тунелским цевима, гледали су и показивали су рукама на ту страну, нешто су загледали стубове изблиза, и сл.

Било би сјајно уколико би неко могао да дође до неких поузданијих инсајдерских информација.
 
Ključna stvar u celoj ovoj zbrci je kao i uvek kod nas nedostatak informacija (najverovatnije namerno). Kada bi se znalo šta se radi i kako onda bi se dalo diskutovati da li je projekt smislen ili ne, da li su troškovi i rokovi realni i opravdani. Van svake pameti je objaviti zatvaranje stanice na godinu ipo dana bez ikakvog objasnjenja a još luđe je da ljudi to prihvataju bez pogovora.
 
Vrh