Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Presovana rdja.jpg
Ovi stubići nisu ni za k... Očekujte da sve ovo bude preplavljeno automobilčinama već za nekoliko nedelja.
 
i dalje pokušavam da nađem logiku zašto je lift crven...verujem da ću je naći. Veza sa bici stazom ili su možda crvenu boju imali na stanju?
 
Црвено је ваљда путања благајна-лифт-степениште.
 
Mislim da je Toi Toi samo za radnike. Kontejneri su preradjeni, rekao bih, kao toaleti
WC će biti u onom nizu povezanih kontejnera ka parkingu.

Буквално су требали да ставе зидове од панела од степеништа до лифтова, затворе простор и ту сместе шалтер салу-чекаоницу и тоалете. Ово никакве логике нема да се онолико шета до контејнерске благајне па натраг до лифтова или степеништа. Стари шалтер-контејнер поред степеништа је био неупоредиво боље решење. Простор испод подеста степеништа је могао исто да се искористи за смештање неге просторије, овако ће бити мртав угао у ком ће се гомилати смеће.
Po projektu, blagajna će biti ispod stepeništa. Tu bi trebalo da ceo prostor ozidaju i naprave šaltere.
 
ево данашњих слика.

паркинг обавештење (иначе је цена 100 динара сат и 400 динара дан):
IMG_20220329_115721.jpg

клозети:
IMG_20220329_120041.jpg

остало:
IMG_20220329_115914.jpg IMG_20220329_115921.jpg IMG_20220329_120014.jpg IMG_20220329_120017.jpg IMG_20220329_120036.jpg

саобраћајница која је убачена испод је кратко заустављање, као на аеродрому:
IMG_20220329_120112.jpg

дисплеј се, наравно, ништа не види због боје позадине коју су ставили:
IMG_20220329_120302.jpg

IMG_20220329_120329.jpg

и наравно, српско пројектовање и планирање у свом најбољем светлу:
IMG_20220329_120533.jpg

јер, зашто нешто испланирати и испројектовати како треба, када може накнадно да се калеми?
 
Znači, od 1. maja će i putnici sa kartom plaćati parking? Eto onda više putnika na Prokopu, tamo je (bar za sad) parking besplatan.
А корисници железнице у Београду баш масовно долазе аутомобилом на железничку станицу па да то има неког неког битног утицаја на однос броја путника на НБГ и Прокопу. На НБГ је силазило више путника и кад није постојао никакав паркинг, а Прокоп имао исти број паркинга као и сад.
 
Naplaćivanje celodnevnog parkinga osobama koje koriste voz je kontraproduktivno. Evo, recimo ja sa NBG (Fontana) hoću da idem u NS. Kako da dođem do stanice NBG?

Autom mi je to 5 minuta i umesto da stimulišu ljude da koriste P&R oni rade upravo suprotno.

Tošin bunar barem ima besplatan parking (doduše, do njega imamo mnogo bolji prevoz nego do Buvljaka)
 
Može pomoć. Kako od stanice Tošin bunar do N1 / Airport city peške. Jel treba da se kruži ili ima neki prolaz :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Jeste BMM, ali Tošin bunar nije.

Znate šta je recimo problem sa kojim ćemo da se susrećemo svi mi koji hoćemo na voz da stignemo gradskim prevozom? To što se u autobuse i tramvaje ne možeš pouzdati. Voz polazi tačno u minut, a može se desiti da busa nema pola sata. Zato se meni više isplati da kolima dođem do vozne stanice umesto da rizikujem da propustim voz.

Da voz ide na 10 minuta (kao metro u razvijenim zemljama), to ne bi bio problem, ali pola sata ili sat čekanja na voz obesmišljava pokušaj da se ukomponuje GSP i BGVoz.

Ja sam i dalje pod utiskom prvog boravka u Berlinu (pre 15-ak godina) kada smo u nekoj šetnji napravili pauzu na stanici gradskog prevoza na kojoj je bio red vožnje za tu stanicu i kada je autobus došao u minut tačno. Dok smo sedeli na stanici, prošla je ekipa gradske čistoće u malom pikapu i sastrugala reklame sa stanice i kante za đubre, očistila grafite acetonom, pokupila sastrugano i produžila dalje i sve to za jedan minut.

Eto, zato me stvari koje nam priča i pokazuje naša gradska vlast ne mogu impresionirati.

Sorry za of topik.
 
Može pomoć. Kako od stanice Tošin bunar do N1 / Airport city peške. Jel treba da se kruži ili ima neki prolaz :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Čak i da ima prečica ka BMM, ne postoji pešački prelaz, a ipak je u pitanju bulevar 3+3. Doduše, ako si 100m udaljen od susednog pešačkog prelaza smeš da pređeš, ali i dalje imamo 3+3 ulicu gde se vozi iznad ograničenja.

E to su upravo te neke stvari o kojima loša gradska vlast krene da razmišlja kasno.

Sve u svemu, probaj pa nam izloži svoje iskustvo.
 
Čak i da ima prečica ka BMM, ne postoji pešački prelaz, a ipak je u pitanju bulevar 3+3. Doduše, ako si 100m udaljen od susednog pešačkog prelaza smeš da pređeš, ali i dalje imamo 3+3 ulicu gde se vozi iznad ograničenja.

E to su upravo te neke stvari o kojima loša gradska vlast krene da razmišlja kasno.

Sve u svemu, probaj pa nam izloži svoje iskustvo.
Lapsus - ovde sam mislio na BHSK (Bulevar heroja sa Košara) a ne BMM
 
Има још доста посла око станице Нови Београд, пар месеци сигурно. Ово није коначно решење.
 
Može pomoć. Kako od stanice Tošin bunar do N1 / Airport city peške. Jel treba da se kruži ili ima neki prolaz :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
5 min peške, nije problem. Ideš do ulice Tošin bunar, levo skrenes pa pređeš ulicu i onda Bulevarom heroja sa Košara ideš do N1 (nisam siguran da N1 ima ulaz sa te ulice, ali ima prolaz pre u paralelnu ulicu gde je glavni ulaz.
Prečicu su ogradili juče jer vlasnik parcele ne dozvoljava prelazak. Zbog toga mora preko Tošinog bunara
 
Vrh