iz ovog dokumenta izdvajam:Lokacijski uslovi za 1. fazu izgradnje kompleksa Železničke stanice Novi Beograd izdati su 1. februara (PDF u prilogu).
Preleteo sam fajl i "glava me boli" Prva faza je praktično deo ispod perona. Pominje se taj paraking, ali i rekonstrukcija stepeništa i ugradnja liftova. Navode se opet neka privremena rešenja - kao npr. toaleti u kontejnerima i ugostiteljski objekti u kioscima.
Iz lokacijskih uslova se "vidi" da je u nekoj od dve naredne faze planirana izgradnja pravog staničnog objekta ka Milutina Milankovića, pored NCR-a.
Može se zaključiti i da su nadstrešnice na peronima privremene, dok se ne izgradi ceo kompleks sa adekvatnim krovom.
Nemam mnogo vremena da se udubljujem, ali prelistajte pa zaključite sami šta se tačno planira
Партерно уређена површина – веза између објекта Анекса аутобуске станице и платоа испод железничког моста.
У зони повезивања објекта Анекса и железничке станице, у границама дела комплекса ЖС2 предвиђено је партерно уређење простора којим се омогућава неометана пешачка циркулација у оба смера – ка аутобуској и железничкој станици. У оквиру пешачког платоа организована је кафетераса на отвореном. На ободу пешачког платоа – премазалеђу, постављају се монтажни привремени објекти – мушки и женски тоалети. Монтажни привремени објекти су у потпуности инфраструктурно опремљени. Уз батерије тоалета планира се изградња Трафо станице са Дизел агрегатним постројењем, који су намењени искључиво за потребе функционисања садржаја планираних у оквиру дела I фазе изградње железничког комплекса. Партер је наткривен челичном надстрешницом, завршно обложеном алубондом, и у подножју опремљеном клупама за одмор. На овом простору надстрешница својом површином покрива већи део платоа, и тако омогућава да се планиране привремене функције одржавају и независно од временских прилика. Поједине партерне површине у склопу овог простора су озелењене / парковски оплемењене. Такође, ободно уз пешачки правац планиране пешачко колске саобраћајнице, позиционирана је жардињера са високим засадима, којом се уједно усмерава правац кретања, и, на неки начин остварујеаутономност простора платоа у односу на остале пешачкетокове. Плато је позициониран наапсолутној коти 75.55
Континуална надстрешница над главним пешачким токовима
Над правцима главних пешачких токова, и континуално, у правцу пешачке везе са улицом Нова 1, као и над отвореном кафе терасом у зони везе објекта Анекса и железничке станице, поставља се континуална челична надстрешница обложена алубондом, у свом подножју опремљена клупамаза одмор. Максимална оквирна висина венца надстрешницеје + 4,30м1
E ne kritikuj ih sad kad su se zaleteli.Ако ово успеју да заврше до избора то је доказ како се иначе све споро ради, а кад мора онда се све може.
Mislim da niko nije lud da to radi ovim redom, koliko god se kadar železnica smatrao imbecilnim nešto se uopšte ne uklapa.