iz ovog dokumenta izdvajam:Lokacijski uslovi za 1. fazu izgradnje kompleksa Železničke stanice Novi Beograd izdati su 1. februara (PDF u prilogu).
Preleteo sam fajl i "glava me boli"Prva faza je praktično deo ispod perona. Pominje se taj paraking, ali i rekonstrukcija stepeništa i ugradnja liftova. Navode se opet neka privremena rešenja - kao npr. toaleti u kontejnerima i ugostiteljski objekti u kioscima.
Iz lokacijskih uslova se "vidi" da je u nekoj od dve naredne faze planirana izgradnja pravog staničnog objekta ka Milutina Milankovića, pored NCR-a.
Može se zaključiti i da su nadstrešnice na peronima privremene, dok se ne izgradi ceo kompleks sa adekvatnim krovom.
Nemam mnogo vremena da se udubljujem, ali prelistajte pa zaključite sami šta se tačno planira![]()
Партерно уређена површина – веза између објекта Анекса аутобуске станице и платоа испод железничког моста.
У зони повезивања објекта Анекса и железничке станице, у границама дела комплекса ЖС2 предвиђено је партерно уређење простора којим се омогућава неометана пешачка циркулација у оба смера – ка аутобуској и железничкој станици. У оквиру пешачког платоа организована је кафетераса на отвореном. На ободу пешачког платоа – премазалеђу, постављају се монтажни привремени објекти – мушки и женски тоалети. Монтажни привремени објекти су у потпуности инфраструктурно опремљени. Уз батерије тоалета планира се изградња Трафо станице са Дизел агрегатним постројењем, који су намењени искључиво за потребе функционисања садржаја планираних у оквиру дела I фазе изградње железничког комплекса. Партер је наткривен челичном надстрешницом, завршно обложеном алубондом, и у подножју опремљеном клупама за одмор. На овом простору надстрешница својом површином покрива већи део платоа, и тако омогућава да се планиране привремене функције одржавају и независно од временских прилика. Поједине партерне површине у склопу овог простора су озелењене / парковски оплемењене. Такође, ободно уз пешачки правац планиране пешачко колске саобраћајнице, позиционирана је жардињера са високим засадима, којом се уједно усмерава правац кретања, и, на неки начин остварујеаутономност простора платоа у односу на остале пешачкетокове. Плато је позициониран наапсолутној коти 75.55
Континуална надстрешница над главним пешачким токовима
Над правцима главних пешачких токова, и континуално, у правцу пешачке везе са улицом Нова 1, као и над отвореном кафе терасом у зони везе објекта Анекса и железничке станице, поставља се континуална челична надстрешница обложена алубондом, у свом подножју опремљена клупамаза одмор. Максимална оквирна висина венца надстрешницеје + 4,30м1
E ne kritikuj ih sad kad su se zaleteli.Ако ово успеју да заврше до избора то је доказ како се иначе све споро ради, а кад мора онда се све може.
Mislim da niko nije lud da to radi ovim redom, koliko god se kadar železnica smatrao imbecilnim nešto se uopšte ne uklapa.