Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

1642325792225.png


Kako su ovi krenuli, najbolje bi bilo da se ovaj u crvenom uokvireni plac pokloni nekom tajkunu ili lidlu da izgradi tržni centar sa jednim lokalom besplatno ustupljenim ŽS. Em bi ranije završili sve to, te bi dobili i nešto što bi zamaskiralo ovu sramotu zvanu takozvana "železnička" stanica NBG.
 
Мислим да то није проверена информација. Сећам се да је била нека прича да БАС тражи од града још паркинг места за аутобусе а да је град предложио неки део плаца који припада железници.
 
Па и није баш, цела ширина блока, као додатни паркинг поред централног на средини БАС између перона.
 
Stevo, da ne žvrljam stanična zgrada stanice NBG je planirana naslonjena uz NCR pa skoro do ove ulice sa leve strane. Kolik osam video planirana je i neka topla veza sa peronima ili stepenicama ispod ispod ploče.
 
Stevo, da ne žvrljam stanična zgrada stanice NBG je planirana naslonjena uz NCR pa skoro do ove ulice sa leve strane. Kolik osam video planirana je i neka topla veza sa peronima ili stepenicama ispod ispod ploče.

Па што је не изградише онда у оквиру модернизације пруге БГ-СП? И чији је то план уопште и где може да се види?
 
Stevo, da ne žvrljam stanična zgrada stanice NBG je planirana naslonjena uz NCR pa skoro do ove ulice sa leve strane. Kolik osam video planirana je i neka topla veza sa peronima ili stepenicama ispod ispod ploče.
Stanična zgrada je planirana između zgrade NCRa i budućeg solitera u Antifašističke borbe. Dakle, otprilike polovina preostalog prostora između NCRa i Antifašističke borbe, a pružaće se i ispod ploče, zato je ukopana ulica koja ide iza NCRa.
 
To će se raditi kao zajednički kompleks autobuske i železničke stanice, trebalo bi BAS to da radi u nekoj budućnosti. Nema nikakvih rokova.
 
Zašto bi BAS to radio? Oni će oni svojom stanicom podmititi svoje potrebe, a i BAS privatna firma, što bi oni nešto gradili železnici na placu železnice i za potrebe železnice?
 
Сигурно им БАС неће градити зграду ж. ст. Него ће на почетку овај "анекс" да глуми и БАС и ж. ст. истовремено (макар за малу и велику нужду).
 
Evo plana bloka 42 severno od pruge koji je usvojen 2019. godine.

Не верујем да од тога има ишта у некој догледној будућности. Логично би било да се то изградило у оквиру модернизације пруге БГ-СП. Они су то оставили за неки будући комплекс са БАС-ом, али од тога очигледно неће бити ништа.
 
Možda će to raditi u okviru Beogradskih dijametara sa Rusima. S obzirom na vrednost sporazuma od preko milijardu dolara ne bi trebalo da im ovo bude preveliki trošak.
 
Možda će to raditi u okviru Beogradskih dijametara sa Rusima. S obzirom na vrednost sporazuma od preko milijardu dolara ne bi trebalo da im ovo bude preveliki trošak.

Ког споразума? Мислиш меморандума који најављују да ће бити потписан већ годину дана и даље ништа?
 
Овим планом су очајно позиционирали станичну зграду у дубини блока и поприлично удаљено од степеништа за пењање на пероне. Искрено, мени лино боље да задрже овакво стање, нек поставе још два контејнера за продају карата ако порасте број путника, и нек поставе онај аутоматски тоалет какве постављају по парковима и доста.
 
Море нек направе станичну зграду испод плоче, по узору на анекс испод УМП и повежу лифтовима или ескалаторима до перона. Не знам шта компликују...Најпрактичније, најједноставније и најбрже решење које би свака нормална железница урадила. Овако ће станица годинама или деценијама стајати без станичне зграде, док они одлуче како ће градити још један у низу непотребан и непрактичан гига мега објекат.
 
У суштини, треба да зазидају постојеће степениште, поставе шалтере на међуспрат између степеништа за сваки перон, тоалет и трафика у приземље и ето станичне зграде. Пошто се прича да за лифтове нема места, онда уместо степеништа уградити равне ескалаторе без степеника какав постоји у Меркатору, да могу да се пењу и људи у колицима или са децом у колицима и са коферима на точкиће.
 
Ма не може ограђено стубиште да буде железничка стница у Београду... Не, толико сиромашни нисмо, ни близу.
 
Ма не може ограђено стубиште да буде железничка стница у Београду... Не, толико сиромашни нисмо, ни близу.
Нажалост тренутно ни немамо бољу станичну зграду у Београду, можда једино Вук личи на нешто, мада је под земљом а и ту има распада. Ја сам пре за практичност него за неку претерану естетику, станична зграда на локацији која је приказана на плановима ми уопште као путнику железнице не иде у корист.
 
Vrh