Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854869#p854869:3ofpcvwe je napisao(la):
Прле » 01 Jun 2021 05:13 pm[/url]":3ofpcvwe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854855#p854855:3ofpcvwe je napisao(la):
vucko » Уто Јун 01, 2021 6:18 pm[/url]":3ofpcvwe]Sve će ti se kasti za nekoliko dana. Ne menjaj radio stanicu ;)

Укотвио сам се и чекам.
Ko čeka taj i dočeka, izvol'te na temu metro. :gobb:

https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... 03#p856303
 
Skoro pa gotovo (sarkazam)

Što se ploče tiče to je to...

...još ovaj ćoškić.









A ovako će jednom da izgleda






 
Što jes' jes', metro mnogo bolje rešenje. Kad bi samo bila neka kampanja da pritisne vlast za tako nešto..
 
Meni je neverovatno da ovi iz Železnica Srbije ne prave pritisak da prva linija prođe ovuda, to bi ovu stanicu učinilo lako dostupnom iz svake tačke u gradu, a time bi imali neminovno daleko veći broj putnika. Vučko trebalo bi i njih da kontaktirate preko udruženja koju ste pokrenuli, možda nekom iz ŽS dođe iz dupeta u glavu.
 
Железница је капитулирала у Београду кад је олако напустила Савски амфитеатар. А редови вожње нпр. иду у прилог томе да је дигла руке сама од себе.
 
Nema metro veci kapacitet od s-bahn i nije uvek da je metro kicma javnog prevoza. Minhen i Berlin imaju i jedno i drugo - a S-Bahn je u oba grada znacajniji na magistralnim pravcima i u prigradskom tranzitu. Minhenski S-Bahn dvnevno transportuje 840.000 putnika a dobija novi tunel ispod centra sa novom stanicom ispod HBF (2. Stammstrecke). U Minhenu je S-Bahn primarni feader HBF. U-Bahn ga opsluzuje dve linijama (U4 i U5) koji svakako nisu optereceni. S-Bahn ide na svaki 2 min, U-Bahn na 10 min. Berlin HBF je konacno 2020 prikljucen na U-Bahn, glavni feader ostace S-Bahn. U sadasnjim planovima metro Beograd nece postati kicma prevoza. Bg-voz bi inace mogao da bude primarno prevezno sredstvo u Beogradu kao sto je u vecini gradova Nemacke. Takvih slucaje imamo i ostalom jos u Kelnu i Hamburg. Mozda nije ni toliko neophodno graditi ovaj metro koliko se misli - daleko je to od pravih sistema, a manje isplativo od S-Bahn sto su putovanja duze i tarifne cene vece.
 

Prilozi

  • s-bahn münchen.jpg
    s-bahn münchen.jpg
    202,5 KB · Pregleda: 1.483
  • münchen hbf.jpg
    münchen hbf.jpg
    352,1 KB · Pregleda: 1.483
БГ воз маша најужи центар града ком већина становништва путује. Потенцијал БГ воза може да дође до изражаја на НБГ где се станице налазе близу пословне зоне. Али за то је потребно да се остале станице БГ воза максимално повежу са другим видовима јавног превоза који би ту вршио улогу фидера, и да се повећа такт воза како би људи могли да се ослоне на њега.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=857207#p857207:1lzy7vna je napisao(la):
Piccolo » 11 Jun 2021 07:06 pm[/url]":1lzy7vna]Meni je neverovatno da ovi iz Železnica Srbije ne prave pritisak da prva linija prođe ovuda, to bi ovu stanicu učinilo lako dostupnom iz svake tačke u gradu, a time bi imali neminovno daleko veći broj putnika. Vučko trebalo bi i njih da kontaktirate preko udruženja koju ste pokrenuli, možda nekom iz ŽS dođe iz dupeta u glavu.
Hvala na sugestiji, pokušaćemo da ih kontaktiramo. Ono što je činjenica je da su Železnice slabe u pogledu uticaja i da je poverenje u iste u javnosti veoma nisko zbog decenija neulaganja u iste. Pokušaćemo da uradimo nešto sa ŽS a i Beogradčvorom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=857313#p857313:2xk59hkq je napisao(la):
Дошљак » 12 Jun 2021 09:21 am[/url]":2xk59hkq]БГ воз маша најужи центар града ком већина становништва путује. Потенцијал БГ воза може да дође до изражаја на НБГ где се станице налазе близу пословне зоне. Али за то је потребно да се остале станице БГ воза максимално повежу са другим видовима јавног превоза који би ту вршио улогу фидера, и да се повећа такт воза како би људи могли да се ослоне на њега.
Masa, sto je Beograd uklestan u reke. Analogija je Nju Jork, gde je skoro nemoguce voditi zeleznicu na Menhetenu. Postoje terminalne stanice u Pennsylvania i Central stration. Ako je bilo nemoguc na Menhetenu resiti gradsku zeleznicu, onda je Beograd jako dobro prosao sa Dedinjskom tunelom i Vukovom spomenikom, naravno i Prokopom. Centar Beograda ima vise kilometara zeleznice nego Meheten. I to zahvalujuce sto je ukinuta stara zeleznicka lokacija i onom sto su planeri 1970ih smislili. Provera Menhatten pokazuje da nije moguce voditi gradsku zeleznicu na podrucju ukljestano u reke, moguce varijante su paralelno (nezgodno) ili transverzalno (skupo).
 

Prilozi

  • e6f4cd3c-8700-4c6c-a38a-e9f6cff2166f-Penn_Station_access_graphic.jpg
    e6f4cd3c-8700-4c6c-a38a-e9f6cff2166f-Penn_Station_access_graphic.jpg
    31,1 KB · Pregleda: 1.380
  • East+Side+Access+Route+Diagram.jpg
    East+Side+Access+Route+Diagram.jpg
    186,4 KB · Pregleda: 1.363
Теоретски, железница је могла да прође кроз центар подземно, да је усвојена варијанта Цветни трг.
 
To da su druge republike dali novac. Stanica bi licila na Pennsylvenia Station, za koju Njujorksani kazu kad tu sides, onda puzis kao pacov. Penn Station je analogija resenja Cvetnom trgu, samo sto bi bi imao manje platforme. Prokop sem da je na obodu je prostrana i tehnolosko savremena stanica, na Cvetnom trgu su mogli da ukuvaju dimenzije na 250 m duzinu, 50 m sirinu, sa platformama 5 m sirine. Peron sa komforom ima sirnu min 10 m (NBG, Prokop) u Nemackoj vece su samo u Frankfurt Flughafen i Berlin HBF, u Austriji na Wien HBF.
 

Prilozi

  • penn-station,-u-bahn-karte.jpg
    penn-station,-u-bahn-karte.jpg
    284,2 KB · Pregleda: 1.265
  • 6GY3FP4GZPKQJEPAOPXKUIXOD4.jpg
    6GY3FP4GZPKQJEPAOPXKUIXOD4.jpg
    70,5 KB · Pregleda: 1.260
Dobro U1/U8 i U4/U5 koriste delimicno identicne tunele - tako je kod dosta linija MVV - sto putnika i moze da zbunuje. Sve linije S-Bahn proloaze kroz HBF, zato i jeste S-Bahn glavni fider. Stanujem blizu Harras pa imam izbor ili U3/U6 sa jednom presedanjem do stanice ili S-Bahnom. U 90 % takvih putovanja bi koristio S-Bahn, jedino na vrlo ranim satima U-Bahn ima prednost sto i krece i pre 5 ujutro. Mane U-Bahna su ogromni broj stajalista- novi S-Bahn tunel kroz grad imace samo dva stajalista - HBF i Marienhof - najfrekventnije tacke - dovoljno da bude rentabilno. S-Bahn nema dobrih alternativa u gradskom prevozu sto povezuje i oblizja mesta sa centrom. Mnoge U-Bahn linije svrje prazne, a ogromni novac je ulozen. Nije metro Minhena ni blizu popunjenosti.
 
Šteta što nova glavna stanica nije na Cvetnom trgu, ili bar na Autokomandi..a posebno besmislena je ova betonska pločetina na Prokopu. Slupali tolike pare da bi sad na njoj neki privatnik gradio poslovni prostor.. to ni ludak ne bi uradio..
 
A sta to sve zeleznici smetat koji je sadrazaj na ploci, na Penn Station je Madison Square Guarden, tu igraju NY Nicks i NY Rangers. Ne razumem argumente, stanica ima odlicne perone i po sirini i duzini, ima odlicnu propusnu moc, kapacitet za prigradsku zeleznicu, ne zauzima prostor gde treba graditi bolji sadrzaj od pruga. Samo bi majmun gradio na Cvetnom trgu.
 
Цветни трг би био пун погодак. Прокоп је нажалост промашај, лепа замисао али очајна реализација. То што има одличне пероне неће привући путнике. Карађорђев парк има очајне пероне па има доста путника.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=857379#p857379:2bnukhrd je napisao(la):
Дошљак » 12 Jun 2021 02:14 pm[/url]":2bnukhrd]Теоретски, железница је могла да прође кроз центар подземно, да је усвојена варијанта Цветни трг.
Teoretski, i Srbin je mogao da leti u svemir pa nije. Ja sam pre za to da se vratimo u domen realnosti nego da se bavimo omiljenim sportom na ovim prostorima koji se zove ŠBKB.
 
Hteo si da kažeš "Vratimo se temi ;)" :sesir:
 
Vrh