I sad ako već neće biti tržni centar (jer je BW Galerija preblizu), zašto se onda ne bi malo projekat osmislio tako da tu budu upravne kancelarije direkcije Železnice Srbije (ima li logičnijeg mesta?), Infrastrukture i sl., kad se već gradi poslovni prostor, sa svom potrebnom komunikacionom i nadzornom infrastrukturom u skladu sa vremenom, pa bi onu zgradu u Nemanjinoj mogli prodati ili iznajmiti i zaraditi novac - jer i ta zgrada je napravljena suštinski da bude u blizini glavne stanice, sada to više nije: Pa da se u komercijalnom delu napravi ono što treba putnicima - veći supermarket (da putnici mogu odmah po dolasku, ili neposredno pre odlaska, da nabave ponešto što im treba - pogotovo ako će na svoju ciljnu destinaciju stići kasno kada već ništa ne radi), par restorana brze hrane + par nekih specijalizovanih prodavnica. I dovoljno - stanica koja ima osnovne usluge kao i sve stanice po Evropi (u smislu usluge u samoj stanici, još uvek nerešen javni prevoz do nje).
Generalno kad malo bolje razmislim, Železnice Srbije bi mogle da sklope ugovor sa nekim od trgovačkih društava da u svakoj većoj stanici imaju samoposlugu (u skladu sa raspoloživim prostorom - u većim stanicama veći marketi, u manjim manje samoposluge). Naravno preduslov za to je redovan putnički saobraćaj koji bi generisao potražnju u takvim prodavnicama.
U dosta zemalja u Evropi, je recimo zabranjen rad prodavnica nedeljom, ali one u sklopu železničkih stanica, aerodroma i slično mogu da rade, pa bi i to mogao biti pregovarački adut, ako i kada na red dođe ipak vraćanje neradne nedelje.