Dzangrizalo
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.10.2018.
- Poruke
- 375
- Pohvaljen
- 657
Parižanke su ona kičerica kao na uglu Koče Kapetana i Krunske gde se ranije nalazila poslastičarnica Tintolino https://www.google.com/maps/@44.8024157 ... 312!8i6656
Nije se odustalo nego se po srpskoj logici radi poslednje umesto prvo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832727#p832727:15mwvkea je napisao(la):srdjanprpa » 19 Mar 2021 09:18 am[/url]":15mwvkea]Jel se odustalo od ovog? Ovo bi bilo super odraditi.
to su tzv polugole parizanke[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832739#p832739:3cnp8gie je napisao(la):Дошљак » Pet Mar 19, 2021 9:50 am[/url]":3cnp8gie]Та је још и како тако ок, погледај нпр. зграду у Гајевој 2, скоро 9 спратова са веома украшеном фасадом, наравно, калкански зид који се види са Булевара го.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832706#p832706:9s54sfzb je napisao(la):
Pa baš i ne, zato što dosta ljudi koristi 41 baš na tom potezu koji bi se ukinuo. Ako bi se već radilo to, onda bolje 40.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832832#p832832:2jp6a6sm je napisao(la):lukander01 » 19 Mar 2021 14:51[/url]":2jp6a6sm]Ka da se napravi nadvoznjak, da li bi imalo smisla da se 40 spusti do prokopa kao sto je planirano, a 41 preko nadvoznjaka, Slavije, Nemanjine i dalje starom trasom?
Da, kad razmislim, 40 ima vise smisla.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832988#p832988:2xxtoaev je napisao(la):solecar » Pet Mar 19, 2021 11:47 pm[/url]":2xxtoaev]Pa baš i ne, zato što dosta ljudi koristi 41 baš na tom potezu koji bi se ukinuo. Ako bi se već radilo to, onda bolje 40.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832832#p832832:2xxtoaev je napisao(la):lukander01 » 19 Mar 2021 14:51[/url]":2xxtoaev]Ka da se napravi nadvoznjak, da li bi imalo smisla da se 40 spusti do prokopa kao sto je planirano, a 41 preko nadvoznjaka, Slavije, Nemanjine i dalje starom trasom?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793780#p793780:3l59i371 je napisao(la):Дошљак » 16 Nov 2020 06:33 pm[/url]":3l59i371]Колико би се исплатила та инвестиција и шта би смо тачно добили? Ту би 80% морало да буде у тунелима испод земље и тек после Кумодража би пруга изашла на површину, а неко стајалиште на Вождовцу би се теже направило. Значи имали би смо око 10 километара нове двоколосечне пруге, од које неких 8 километара у тунелу. Плус што би се још више запетљале скретнице код Прокопа.