Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Та је још и како тако ок, погледај нпр. зграду у Гајевој 2, скоро 9 спратова са веома украшеном фасадом, наравно, калкански зид који се види са Булевара го.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832727#p832727:15mwvkea je napisao(la):
srdjanprpa » 19 Mar 2021 09:18 am[/url]":15mwvkea]Jel se odustalo od ovog? Ovo bi bilo super odraditi.
Nije se odustalo nego se po srpskoj logici radi poslednje umesto prvo.

081017-Prokop-03.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832739#p832739:3cnp8gie je napisao(la):
Дошљак » Pet Mar 19, 2021 9:50 am[/url]":3cnp8gie]Та је још и како тако ок, погледај нпр. зграду у Гајевој 2, скоро 9 спратова са веома украшеном фасадом, наравно, калкански зид који се види са Булевара го.
to su tzv polugole parizanke :sesir:
 
Ka da se napravi nadvoznjak, da li bi imalo smisla da se 40 spusti do prokopa kao sto je planirano, a 41 preko nadvoznjaka, Slavije, Nemanjine i dalje starom trasom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832706#p832706:9s54sfzb je napisao(la):
solecar » Fri Mar 19, 2021 1:53 am[/url]":9s54sfzb]Evo nađoh.

link: Vijadukt Deligradska

Ovaj plan nije više aktuelan, nadvožnjak neće izbijati u Deligradsku već će se nadovezivati direktno na ovu saobraćajnicu koja ide ka Bulevaru Oslobođenja. Deligradska ostaje za pristup Tiršovoj 2 i dole ka autoputu. Pretpostavljam da većina forumaša zna da to, ali čisto da napomenem ako neko bude gledao ovaj plan. Po meni je i bolje da se na navlači toliki saobraćaj u Deligradsku već da ostane kakva jeste, plus da joj se doda izlaz na autoput kao alternativa Mostaru i Autokomandi.
 

Prilozi

  • Deligradska.jpg
    Deligradska.jpg
    552,1 KB · Pregleda: 4.745
Чини ми се да су оба плана предвидела надовезивање на десни крак Делиградске.
 
Da napomenem samo. Može doći još do izmena i možda će biti opet dodan i taj krak ka Deligradskoj. Ovo što sam napisao je na osnovu onoga što sam video u dosadašnjim dokumentima. Tek kada izađe PDR celog kraja ćemo znati sigurno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832832#p832832:2jp6a6sm je napisao(la):
lukander01 » 19 Mar 2021 14:51[/url]":2jp6a6sm]Ka da se napravi nadvoznjak, da li bi imalo smisla da se 40 spusti do prokopa kao sto je planirano, a 41 preko nadvoznjaka, Slavije, Nemanjine i dalje starom trasom?
Pa baš i ne, zato što dosta ljudi koristi 41 baš na tom potezu koji bi se ukinuo. Ako bi se već radilo to, onda bolje 40.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832988#p832988:2xxtoaev je napisao(la):
solecar » Pet Mar 19, 2021 11:47 pm[/url]":2xxtoaev]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832832#p832832:2xxtoaev je napisao(la):
lukander01 » 19 Mar 2021 14:51[/url]":2xxtoaev]Ka da se napravi nadvoznjak, da li bi imalo smisla da se 40 spusti do prokopa kao sto je planirano, a 41 preko nadvoznjaka, Slavije, Nemanjine i dalje starom trasom?
Pa baš i ne, zato što dosta ljudi koristi 41 baš na tom potezu koji bi se ukinuo. Ako bi se već radilo to, onda bolje 40.
Da, kad razmislim, 40 ima vise smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793780#p793780:3l59i371 je napisao(la):
Дошљак » 16 Nov 2020 06:33 pm[/url]":3l59i371]Колико би се исплатила та инвестиција и шта би смо тачно добили? Ту би 80% морало да буде у тунелима испод земље и тек после Кумодража би пруга изашла на површину, а неко стајалиште на Вождовцу би се теже направило. Значи имали би смо око 10 километара нове двоколосечне пруге, од које неких 8 километара у тунелу. Плус што би се још више запетљале скретнице код Прокопа.

Tek sad videh taj Tragačev post. Kumodraška varijanta itekako ima potencijal kao koridor za razmatranje pri unapređenju brze pruge kroz Beograd u budućnosti. Na taj način bi brzi vozovi izbegavali "lagane" i kružne vožnje. Vozovi bi na prilazu stanicama Beograd Centar i Novi Beograd sa perifernih terminusa i obrnuto mogli da se kreću većom brzinom kroz urbano područje. Idealno bi bilo duplirati koloseke od Prokopa do Tošinog Bunara, a brzu prugu odvojiti novim tunelom do Zemuna. Prednost bi bila zaista osetna posebno na aerodromskim ekspres itinererima od Niša, Kragujevca i Požarevca, jer se obzirom na sporiju prugu od Zemuna do Aerodroma ne bi gubilo još više vremena pri prolasku kroz sam grad uz stani-kreni kruženje.
 
Evo malo sličica izlivenih ploča,ploča pred izlivanje i iz tunela.Uživajte




























 
Direkcija sprema dokumentaciju za izgradnju saobraćajnica za Prokop, evo izvoda iz plana nabavki :gobb:


Техничка документација за извођење радова на изградњи саобраћајница са инфраструктуром за приступ железничкој станици "Прокоп" - друга фаза

28,333,333.00

Отворени поступак

2. квартал

71300000 - Техничке услуге
 
ruše se upravo privremeni objekti na potezu od zgradice CIP-a do stepeništa ka Prokopu duž ulice Stjepana Filipovića
 
Montažne barake sa obeležjima GP Rad, ali i jedan zidani objekat koji je ranije korišćen kao servis za građevinske mašine i garaža, a poslednjih 15 godina zvrji prazan i zapušten (taj je na vratima imao obeležja energoprojekta koji i izvodi ovo rušenje)
 
Hvala, možeš li da na mapi žvrljneš o kojim objektima se radi? Zanimljivo je da se sada radi urbanistički plan za taj deo gore na tom uzvišenju između prokopa i visokih zgrada. Bilo bi loše da se tu izgrade neke zgradurine. Možda i doživimo da naprave onu pasarelu koja je bila na renderima.
 
Hvala, znači to su ti građevinski kontejneri i sav taj privremeno zauzet prostor od strane Energoprojekta. Barake stoje, znam da je i jedna mesna zajednica u jednoj od njih pored Beogradčvora i ne znam koga još.
 
Vrh