Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Извињавам се унапред што нисам пазио на часу. Зашто се чисти део где су бараке?
 
Зато што више нису потребне. То су бараке Енергопројекта и Рада.
 
Zbog toga, a i bila je priča, pogledajte par prethodnih strana, da hoće da dignu tu dva solitera veća nego li ovi što gledaju na Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića.
 
То би ваљало проверити, постоји ли ПДР за тај крај? И какво је стање у катастру?
 
Dakle, nema PDR-a i trenutno je u izradi, nikada nije ni bio. Pisao je član koji živi tu pre neku stranu da je vojska na divlje izgradila te solitere.
U svakom slučaju ne smeju van PGR-a da grade ništo dok se ne donese PDR, eventualno bi vlasnici parcela da stave P+6+PK. Ali mislim da nije klasična situacija jer će opteretiti i betonski zid pa sumnjam da će išta biti građeno.
 
Зна ли се ко су власници парцела? Енергопројект и Рад који су учествовали у изградњи?
 
Republika je vlasnik parcele iznad betonskog podzida prema ulici Stjepana Filipovića
 
210506-prokop-01.jpg

210506-prokop-02.jpg

210506-prokop-03.jpg

210506-prokop-04.jpg

210506-prokop-05.jpg

210506-prokop-06.jpg

210506-prokop-07.jpg

210506-prokop-08.jpg

210506-prokop-09.jpg

210506-prokop-10.jpg

210506-prokop-11.jpg

210506-prokop-12.jpg

210506-prokop-13.jpg

210506-prokop-14.jpg

210506-prokop-15.jpg

210506-prokop-16.jpg

210506-prokop-17.jpg

210506-prokop-18.jpg
 
Lepa gradevina! Svaka cast Igor - ove zadnje tri sa pogledom na metro kasete. Vide se i peroni metroa.
 
Fun fact, te metro kasete ispod Prokopa trenutno su jedini već izgrađeni deo infrastrukture beogradskog metroa, i naravno, tuda neće prolaziti nijedna od prve 3 linije metroa.
 
Koliki id*** moraš biti da ti povezivanje glavne železničke stanice ne bude prioritet (da i ne uključujem autobusku i žs nbg koje generišu i više putnika) pri planiranju metroa? Pritom prva linija (u svetu bez idiota) prirodno se spušta pravo na Prokop i KCS i dalje logičnom trasom ide ka trgu, neka Bg na vodi krpe posle nekom x linijom za 50 godina a ne najbitnije saobraćajne i zdravstvene objekte u gradu.
 

Prilozi

  • prokop metro.png
    prokop metro.png
    628,5 KB · Pregleda: 1.906
E, pa ovo je već postalo bahato. Niko nije pominjao gradnju gore van ploče na Prokopu. 37000m2 planiraju sa 1000 stanovnika i skoro 500 zaposlenih. Verujem da će stanari zgrada pored biti oduševljeni. Čak ostaju i bez mesne zajednice u baraci.
 
nijedna od zgrada iz šezdesetih nema garažu, tako da bilo kakva gradnja znači da nema dovoljno parking prostora, a kad pogledaš okolinu nije kao da možemo da se parkiramo u susednoj ulici jer parking mesta nema ni u Dragana Mancea ni u Bul. kneza Aleksandraa (i to ne da nema dovoljno nego prosto uopšte nisu predviđena)
 
Уместо да прошире Драгана Манцеа и спусте тролејбус доле они се замајавају овим патрљицима од плацева. Урбанизам Лекиног брда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848562#p848562:2q2tadt8 je napisao(la):
Dzangrizalo » 10 May 2021 03:12 pm[/url]":2q2tadt8]nijedna od zgrada iz šezdesetih nema garažu, tako da bilo kakva gradnja znači da nema dovoljno parking prostora, a kad pogledaš okolinu nije kao da možemo da se parkiramo u susednoj ulici jer parking mesta nema ni u Dragana Mancea ni u Bul. kneza Aleksandraa (i to ne da nema dovoljno nego prosto uopšte nisu predviđena)
Jasno je da je blok ostavljen nezavršen kada su soliteri građeni 1960tih i da sada posle 60 godina su se setili da ga dovrše i to na način koji vam neće koristiti.
 
Mogli bi stanari zgrada iznad Prokopa da dobiju parking mesta u budućoj garaži na ploči. Naravno uz neku realnu mesečnu/godišnju cenu.
 
radi se između ostalog i o tome da svi objekti imaju manje ili veće statičke probleme zato što je prokopavana zemlja za Prokop tek nakon izgradnje naselja (nekad davno je ulica Stjepana Filipovića išla od Ruda do Dragana Mancea, čak se i Rudo do početka dvehiljaditih vodilo na adresi S. FIlipovića br. 2 iako je cela sredina ulice uveliko nestala). Soliter na broju 28 je pre dvadesetak godina imao takvih statičkih problema da je morao da se dosipa beton i ojačavaju temelji.
 
Garaža na Prokopu bi trebala da ima 890 parking mesta, ali to nije dovoljno jer je ona predviđena za poslovni prostor na Prokopu kao i stambene zgrade po ovom PDR-u. Samo po planu novogradnje će biti 1000 stanara i 500 zaposlenih, bez ploče na Prokopu i putnika i zaposlenih na železničkoj stanici
Niko nije uzeo u obzir potrebe stanara postojećih zgrada.

Edit vidim da je Energoprojekt navodno bez građevinske dozvole rušio barake početkom aprila:
 

Prilozi

  • energoprojekt.jpg
    energoprojekt.jpg
    108,5 KB · Pregleda: 1.079
Na sajtu CEOP ne postoji trag o izdavanju građevinske dozvole za rušenje, a prilikom rušenja su pogodili i vodovodnu cev pa je ulica privremeno bila i poplavljena
 
Реално ти солитери ако су из 60их плус статички проблеми, то је већ зрело за неки багер... Друго решење је направити још једну гаражу искључиво за станаре (ово генерално треба радити у крајевима са тим "штанцованим" зградама, каобајаги има паркинга уствари се паркирају на тротоар и улицу - појава коју треба уклонити не само на реалном него и умном плану)
 
Kakav crni bager SRBO, to je više desetine miliona evra imovine. Gledajući plan mi je neverovano da sa novim brojem stanara i zaposlenih Stjepana Ljubiše ostane kružna ulica bez ulaza na Bulevar ili rampu od Prokopa ka Bulevaru.
 
Vrh