Jesam iz okoline Prokopa, ali svaki put kada krenu te priče kako smo zbog Prokopa uje*******ali čitav železnički sistem i kako je otprilike isti neupotrebljiv i sl. priče, naravno da ću da reagujem, ali ne zbog vezanosti za isti, nego zbog cele propratne priče koja nije vezana samo za Prokop.
Tu imamo i onu čuvenu "žal za GŽS na Savskom trgu" i kako je trebala ista da ostane, a kada je Karlo organizovao protest za očuvanje iste u funkciji, svi junaci nikom ponikoše. Jedni nisu čuli na vrememe, drugi su bili sprečeni, a treći nisu ni hteli da se cimaju, jer su znali da neće moći ništa da se promeni. O još nekom protestu u organizaciji nekog drugog, tek je iluzorno govoriti. A evo i sada kada je Prokop pretvoren u novu GŽS (centralnu, kako neki forumaši kažu), isti ti branioci sada bivše GŽS, koriste maltene svaku priliku da popljuju po Prokopu. Čak se išlo i do toga u raspravi, da kada se izađe iz Prokopa, da se vidi vukopustahija bez civilizacije, obrasla u džunglu korova, a da kada se izađe iz Karađorđevog parka, da se odmah ugledaju velelepne stambene zgrade pune života...
Takođe, volim uvek da podsetim na analizu iskorišćenosti stanica BG: voza, koja je kačena ovde, a koja kaže da su najiskorišćenije stanice Vukov spomenik, Karađorđev Park i Tošin bunar, pa odmah iza njih NBG i Pančevački most, a da su najlošije iskorišćeni Prokop i Zemun polje. Ako se pogleda mreža linija gradskog prevoza koja opslužuje svaku stanicu ponaosob, nedvosmisleno se vidi da su najiskorišćenije one sa najboljom opsluženošću gradskim prevozom, a najneiskorišćenije one sa najlošijom opsluženošću gradskim prevozom. Meni to ipak nešto govori.
Jedan od apsurda mi je i to što je Altina tik uz ŽS Zemun polje, a ne koristi se, jer godinama imaju gradski prevoz do maltene samog ulaza u železničku stanicu. Pisali su više puta gradskim čelnicima da se uredi tih 100m - 200m puta, koji je više blato nego put, i da se tu napravi okretnica, te da se uredi podzemni prolaz ispod ŽS, da može da se priđe samim peronima. Umesto toga, gradi se nova ŽS, na drugom kraju Altine.
Tu imamo i onu dobro poznatu priču da je pozicija Karađorđevog parka izabrana tako što je na kraju odlučeno da bude tu kada nije moglo nikako da se odluči između drugih lokacija bliže Hramu, a ovo je bilo najjednostavnije i najjeftinije rešenje.
Što se tiče opsluženosti samog Prokopa, sasvim je dovoljno ovo što je napisao Boki123, tj. ne treba mnogo, a puno bi značilo. Jedna - dve autobuske linije sa normalnim taktom su nešto bi bilo sasvim dovoljno, plus sprovođenje trolejbuskih linija. Čak bi mogla i neka linija koja ide trenutno do Galerije. Pritom ne mislim na 511 i 601.