Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815577#p815577:2ebthwdm je napisao(la):
johnny_s » Pet Jan 22, 2021 5:47 am[/url]":2ebthwdm]Samo jedan komentar a propos kukanja na pešačenje od prvog do šestog perona. Ako ste ikada posetili neki veći grad koji ima metro (npr Rim, Barselona, Pariz), nemoguće je da ste propustili pešačenje pri presedanjima znatno duže od tih 90 metara Prokopa. Na nekim stanicama sam morao da pređem tu razdaljinu samo da bih prešao na peron prekoputa mog. Pri tom, dešava se da stanice nemaju pokretne stepenice, tako da presedanje ispadne mala vežba. Nakon svega toga, izvinite, ali kukanje na pešačenje od 90 metara, gde bi njegovo eliminisanje zahtevalo logističke vratolomije, meni se čini sasvim preterano i nepotrebno.

Da ne pričamo tek o Moskvi...pusti ti spatia, on piše samo da bi nešto pisao...

spatiotecte":2ebthwdm je napisao(la):
To što ti imaš 20 godina pa ti 200 metara nije ništa je jedna stvar, a onaj ko ima 80 godina i artrozu pa mora da vuče 20 kg kofera tih 200 metara ne misli kao ti.
A posebno bi tvojim izjavama obradovao osobe u invalidskim kolicima ali kao zdrav čovek u punom cvetu mladosti ti naravno ne razmišljaš o tome.


Pričamo o peronima za gradsku železnicu. O kakvim koferima od 20 kg pričaš? Za invalide postoje rampe (biće nadam se i liftovi), a te rampe su vrlo dugačke. Taj što ima 80 godina i artrozu, mora da vuče kofer 200+ metara u svakoj čeonoj stanici na svetu da bi stigao do prvog vagona u kompoziciji od 8+ vagona. Prosto ne može drugačije.

Ovim se završava svaka direktna komunikacija sa tobom, jer prosto je, besmislena.. :roll: :sesir: .
 
Prokop dobija treću liniju metroa koja će biti predstavljena u aprilu. Na mapi se videlo da se ukršta sa drugom u Manježu, prvom na trgu Republike i da onda kao Belam ide pored Brankovog mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815628#p815628:2kk347eq je napisao(la):
WLABmz » 22 Jan 2021 11:22 am[/url]":2kk347eq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815577#p815577:2kk347eq je napisao(la):
johnny_s » Pet Jan 22, 2021 5:47 am[/url]":2kk347eq]Samo jedan komentar a propos kukanja na pešačenje od prvog do šestog perona. Ako ste ikada posetili neki veći grad koji ima metro (npr Rim, Barselona, Pariz), nemoguće je da ste propustili pešačenje pri presedanjima znatno duže od tih 90 metara Prokopa. Na nekim stanicama sam morao da pređem tu razdaljinu samo da bih prešao na peron prekoputa mog. Pri tom, dešava se da stanice nemaju pokretne stepenice, tako da presedanje ispadne mala vežba. Nakon svega toga, izvinite, ali kukanje na pešačenje od 90 metara, gde bi njegovo eliminisanje zahtevalo logističke vratolomije, meni se čini sasvim preterano i nepotrebno.

Da ne pričamo tek o Moskvi...pusti ti spatia, on piše samo da bi nešto pisao...

spatiotecte":2kk347eq je napisao(la):
To što ti imaš 20 godina pa ti 200 metara nije ništa je jedna stvar, a onaj ko ima 80 godina i artrozu pa mora da vuče 20 kg kofera tih 200 metara ne misli kao ti.
A posebno bi tvojim izjavama obradovao osobe u invalidskim kolicima ali kao zdrav čovek u punom cvetu mladosti ti naravno ne razmišljaš o tome.


Pričamo o peronima za gradsku železnicu. O kakvim koferima od 20 kg pričaš? Za invalide postoje rampe (biće nadam se i liftovi), a te rampe su vrlo dugačke. Taj što ima 80 godina i artrozu, mora da vuče kofer 200+ metara u svakoj čeonoj stanici na svetu da bi stigao do prvog vagona u kompoziciji od 8+ vagona. Prosto ne može drugačije.

Ovim se završava svaka direktna komunikacija sa tobom, jer prosto je, besmislena.. :roll: :sesir: .

Aha znači po tebi ko koristi gradsku železnicu nema kofere?
A neko ko je došao vozom na prokop iz nekog drugog grada sa koferima i koji preseda na Bg Voz da bi otišao u drugi kraj grada taj ima kofere no dobro brzo odgovaraš a ne razmišljaš puno.

Lepo, vidim da si popio svu pamet sa 20 i tako si samouveren. Nastavi tako i biće nešto od tebe.
Pozdrav, vidimo se kad puste u promet Fuksing. ;)
 
Nezakonito odabran partner za izgradnju stanične zgrade na Prokopu
Republička direkcija za imovinu je, sudeći po raspoloživim podacima, nezakonito odabrala privatnog partnera za zajedničku izgradnju zgrade železničke stanice „Beograd – Centar“ (Prokop), parkinga i pratećih komercijalnih sadržaja[
Ne samo da je ovo kršenje Zakona o javno-privatnom partnerstvu prošo bez reakcije drugih državnih organa, već su u njemu učestvovali i predstavnici Vlade, Ministarstva finansija, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Grada Beograda, Državnog pravobranilaštva, preduzeća Infrastrukture železnice Srbije i preduzeća „Beograd čvor“, koji su dali članove komisije za izbor ponuđača.
Naime, Direkcija je 16. jula 2019. raspisala javni poziv „potencijalnim partnerima“ da upute pismene ponude za izgradnju stanične zgrade, parkinga i pratećih komerncijalnih sadržaja. Kako je objavljeno, Republika Srbija bi uložila zemljište i omogućila izgradnju, a privatni partner bi pribavio dokumentaciju i finansirao izgradnju. Da ovo nije bio samo neobavezujući poziv za iskazivanje interesovanja, svedoči i činjenica da se u oglasu navodi da će nakon analize, biti odabrana najpovoljnija ponuda. To je očigledno i učinjeno: kako se može videti iz dokumentacije Urbanističkog projekta[2] u skladu sa zaključkom Vlade 05 broj 464‐3362/2020., 14.maja 2020. je zaključen „Okvirni ugovor o zajedničkoj izgradnji objekta železničke stanice, parkinga i pratećih komercijalnih sadržaja na ploči i prenosu prava na nepokretnostima između Republike Srbije i RailwayCity d.o.o. Beograd, kao investitora.
Ovaj ugovor nesumnjivo predstavlja javno-privatno partnerstvo, pa je u skladu sa Zakonom o JPP i koncesijama iz 2011. morao biti sproveden drugačiji postupak. Po zakonu, projekat je trebalo da prvo odobri Komisija za javno-privatna partnerstva, a zatim je morao da se sprovede postupak nabavke, gde bi kriterijumi za odabir partnera bili precizno određeni, u kojem bi postojala zaštita prava ponuđača, što ovde nije bio slučaj. Pored toga, takav postupak bi garantovao i javnost ključnih informacija o sprovedenom postupku, obavezama privatnog partnera i ulaganjima države, koja sada nije obezbeđena. Ne samo da nisu objavljene odluke o izboru ponuđača i ugovor, već građani Srbije ne bi ni saznali za njegovo zaključivanje da se za ovu temu nisu zainteresovali novinari, pre svega „Politike“.
Zbog svega navedenog i nedoumica koje su se povodom prirode ovog posla pojavile u javnosti, Koalicija za nadzor javnih finansija i Transparentnost Srbija zahtevaju od Vlade Republike Srbije da hitno učini javno dostupnom svu dokumentacju kao i ugovor sa preduzećem Railway City d.o.o. Beograd.
(Zajedničko saopštenje Transparentnosti Srbija i Koalicije za nadzor javnih finansija)

https://www.facebook.com/Transparentnost.Srbija/
 
Znači oni su sve ovo ne samo dogovorili nego čak i ugovorili još 14. maja 2020.? Čemu onda sav onaj cirkus posle toga, provere, itd. kad se sve već znalo. Nije mi krivo što se konačno nešto radi sa "Centralnom", ali predati tek tako ceo prostor "glavne" stanice glavnog grada države ortaku je kriminal. Srediće nam staničnu zgradicu minimalno koliko moraju a zauzvrat dobili celu onu ploču da rade šta hoće. Koji interes od toga ima država, grad, železnica ili šira javnost...

Ne znam šta je gore, korupcija ili to što se uprkos njoj ipak radujemo što će bilo šta biti urađeno jer smo toliko očajni. Oguglali smo više na sve, pa sada "daj šta daš", samo da se nešto uradi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815909#p815909:276ro6kj je napisao(la):
NoLimit » Sat Jan 23, 2021 12:03 am[/url]":276ro6kj]Znači oni su sve ovo ne samo dogovorili nego čak i ugovorili još 14. maja 2020.? Čemu onda sav onaj cirkus posle toga, provere, itd. kad se sve već znalo. Nije mi krivo što se konačno nešto radi sa "Centralnom", ali predati tek tako ceo prostor "glavne" stanice glavnog grada države ortaku je kriminal. Srediće nam staničnu zgradicu minimalno koliko moraju a zauzvrat dobili celu onu ploču da rade šta hoće. Koji interes od toga ima država, grad, železnica ili šira javnost...

Ne znam šta je gore, korupcija ili to što se uprkos njoj ipak radujemo što će bilo šta biti urađeno jer smo toliko očajni. Oguglali smo više na sve, pa sada "daj šta daš", samo da se nešto uradi.

Ja baš ne bih rekao da im je "ortak". Pre bih rekao da su se toliko otpustili da više ne osećaju nikakvu obavezu prema zakonu, nego rade isključivo kako im je najlakše
 
I dalje mislim da će biti neki mini tržni centar, greota bi bila da nema, bar za ždranje Mek, KFC i ne bi me čudilo koji kafić a la Monument. A opet Farmanov je West 65 kao i tržni centar uz kulu. Bem li ga.
 
Ne valja što se gradi tolike decenije, što se ne da nekome da izgradi nešto na ploči i završi straničnu zgradu?
Sad kad je nađen neko ko hoće da gradi, ni to ne valja, problem što su se međusobno dogovorili. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815895#p815895:7gkz5c4j je napisao(la):
Прле » Pet Jan 22, 2021 11:37 pm[/url]":7gkz5c4j]Немојте људи! Пустите да га заврши

Ma nema šanse da će zakon da stopira ovo, možda u nekoj pravnoj zemlji. Isto je nelegalno bilo vršeno i lepljenje pločica po peronima, pa ih nije to sprečilo (e to je tipično srpski :) )
Evo isečak te vesti, cela vest na linku ispod.

U saopštenju se navodi da je presuda Upravnog suda doneta po tuzbi građanskog nadzornika u postupku javne nabavke "Prokop" (Topličkog centra za demokratiju i ljudska prava), i njome se poništava rešenje Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki i nalaze joj se da donese novo rešenje u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i pravnim stavom suda.


Iako je početkom maja prošle godine Kuvajtski fond za ekonomski razvoj, finansijer projekta "Prokop", odbacio odluku da se posao dodeli konzorcijumu firmi oko "Energoprojekta", jer nabavka nije sprovedena u skladu s međunarodnim procedurma, "Železnice Srbije" su ipak ugovor dodelile pomenutom konzorcijumu...
https://www.ekapija.com/news/1199724/te ... -nezakonit
 
Јааој ала смо ми инволуирана бирократизована држава...

Стопа незапослености треба да буде 90% кад се сви бескорисни послови укину и аутоматизују.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815979#p815979:4k4ucjq0 je napisao(la):
solecar » Sat Jan 23, 2021 2:34 am[/url]":4k4ucjq0]Ne valja što se gradi tolike decenije, što se ne da nekome da izgradi nešto na ploči i završi straničnu zgradu?
Sad kad je nađen neko ko hoće da gradi, ni to ne valja, problem što su se međusobno dogovorili. :roll:

Da, baš tako. Ne valja i kada se ne gradi, ne valja i kada se nešto radi ilegalno na štetu javnosti. Jedno nije u suprotnosti sa drugim. U stvari oba stava su usklađena i teže onome što je dobro i po građane i po železnicu.
Ovde se pokušava manipulisati retorikom da se predstave stvari kao da je moglo ili da se ne gradi ništa ili da se gradi ilegalno. A to nije tako, moglo je i legalno da se gradi.

Baš me zanima ovih sedmoro što je lajkovalo ovu tvoju poruku u kom trenutku su odlučili da je kriminal u redu, samo zato što će oni sada imati koristi od njega. Niste onda ništa bolji od ovih što taj kriminal sprovode. Licemerstvo vrhunsko.
 
Nešto nisam primetio da se spominje kako je na štetu javnosti onakvo rešenje Novog Beograda, te izgradnja objekata koji se neće koristiti, jer će od njegovog završetka i izgradnje novog BAS - a imati koristi.
 
Loše rešenje po strani, nisam upoznat da je bilo ikakvog ovako očiglednog kršenja zakona oko izgradnje novog BAS-a.

I da spustim malo loptu... razumem da svi želimo da se ovo završi više, godinama i decenijama čekamo i pišemo ovde o tome. I razumem da svi znamo "kako stvari funkcionišu" u ovoj zemlji, pa onda nekad i prihvatamo ovakve stvari kao normalne. Ono što ovde bode oči je bahatost. Imaju sve poluge moći na svim nivoima vlasti, mogu namestiti konkurse, propise, zakone, tendere, komisije, šta god požele kako god požele. I ipak pored svega toga se ne potrude da barem ispoštuju formu, barem neki privid zakonitosti.
Mogli su sve ovo da odrade legalno i da opet PSP Farman dobije, ali nisu, već su odlučili da baš onako očigledno urade to nezakonski, kao da govore "vidite šta možemo, zakon za nas ne važi".
 
Bahati se na mnogim stvarima, ali treba napraviti razliku između lošeg i manje lošeg. Ovde se dešava ono manje loše.
Što se tiče BAS - a, moj komentar se nije ni odnosio na njega nego na ŽS NBG, gde je jedan projekat predstavljen, a urađeno nešto drugo. Ali ljudi se ne bune, jer na istom mestu, ispod nadvožnjaka dobijaju BAS, što im je OK, jer od svega toga imaju ličnu korist.
 
Мали каже да се листа приоритетних пројеката проширује на изградњу приступних саобраћајница железничкој станици Прокоп
B92: Mali: Kapitalnim projektima do što većeg rasta srpske ekonomije http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1800660
 
Sa velikim zakašnjenjem.

20201106_130716.jpg


20201106_130327.jpg


20201106_130321.jpg


20201121_154316.jpg


20201126_152620.jpg


20210125_113925.jpg


20210125_114023.jpg


Zadnja slika-u pozadini se vidi Prokop i ispod porušene zgrade će se uraditi izlaz iz Deligradske na autoput kod autobuske stanice.
 
Nije, u tom smeru je planirano da se dođe kroz Dragana Mancea. Planirana je i mogućnost da se pored Ruda skene, tamo gde je onaj patrljak uličice, ali izgleda da nema ništa od toga.
 
To pored Rudog je planirano da bude jednosmerna saobraćajnica , koja bi se prostirala od kružnog toka ispred ulaza iz pravca autoputa pa na postojeću uličicu. I bila bi jednosmerna u pravcu kružni tok - Bulevar vojvode Putnika. Odatle bi bilo moguće samo desno skretanje ka Mostarskoj petlji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816830#p816830:22hbzdya je napisao(la):
johnny_s » 25 Jan 2021, 17:19[/url]":22hbzdya]Nije, u tom smeru je planirano da se dođe kroz Dragana Mancea. Planirana je i mogućnost da se pored Ruda skene, tamo gde je onaj patrljak uličice, ali izgleda da nema ništa od toga.
e bzv. Mozda bi moglo onakvo ukljucenje da se uradi, nije to skupo, a da se omoguci premestanje okretnice sa karadjordjevoh parka tu, busevi : 39,401,402,42,47,59
 
Мислиш на Бирчанинову? Вероватно нисам скапирао, како да неко са југа дође до Славије ако му аутобуси оду у Прокоп и обратно?
 
na ovo sam mislio. Zuto - autobuske linije koje dolaze sa juga (sadasnja okretnica u karadjordjevom parku) i koje bi prokp koristile kao novu okretnicu

prkop okretnica mapa.JPG
 
Vrh