Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.852
- Pohvaljen
- 26.089
Dužina voza je nebitna. Uzeo sam da je rastojanje između pothodnika 150 metara. Ako čovek shvati da je pogrešio i da bi ustvari trebalo da bude na susednom peronu, srednja vrednost ukupnog prosečnog rastojanja za sve moguće parove tačaka start-cilj je 75+75=150 metara pešačenja. Znači to je nužno.
Ono što me nervira je što nije moguće izdaleka uočiti gde je ulaz u pothodnik (nije jasno obeležen tako da se izdaleka vidi), pa se u tom slučaju mora krenuti u nasumično izabranu stranu, pošto ne znamo u kome smeru nam je taj ulaz bliži. Ovo u najgorem slučaju znači put od 150+150=300 metara pešačenja (ako smo skoro pored njega, a ne videvši ga ipak krenemo u pogrešnu stranu). To uopšte nije malo. Dakle ne samo da ne možemo izabrati najkraći put nego se unosi i nervoza jer ljudi lutaju naslepo tražeći izlaz sa perona na kome se nalaze.
Želim da kažem da se lokacija ulaza u dva pothodnika na svakom peronu mora posebno i veoma vidljivo obeležiti tako da ih svako vidi gde god se nalazio. Ovo je osnovna i najvažnija infomacija koja omogućuje kretanje između perona, a ipak ne postoji.
Ono što me nervira je što nije moguće izdaleka uočiti gde je ulaz u pothodnik (nije jasno obeležen tako da se izdaleka vidi), pa se u tom slučaju mora krenuti u nasumično izabranu stranu, pošto ne znamo u kome smeru nam je taj ulaz bliži. Ovo u najgorem slučaju znači put od 150+150=300 metara pešačenja (ako smo skoro pored njega, a ne videvši ga ipak krenemo u pogrešnu stranu). To uopšte nije malo. Dakle ne samo da ne možemo izabrati najkraći put nego se unosi i nervoza jer ljudi lutaju naslepo tražeći izlaz sa perona na kome se nalaze.
Želim da kažem da se lokacija ulaza u dva pothodnika na svakom peronu mora posebno i veoma vidljivo obeležiti tako da ih svako vidi gde god se nalazio. Ovo je osnovna i najvažnija infomacija koja omogućuje kretanje između perona, a ipak ne postoji.