Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556427#p556427:3utxto7d je napisao(la):
astrodule » 02 Aug 2018 01:02 pm[/url]":3utxto7d]Ne bi meni smetalo i da je 10km udaljena od centra, ako bismo imali metro koji ide do te stanice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556446#p556446:3utxto7d je napisao(la):
solecar » 02 Aug 2018 01:50 pm[/url]":3utxto7d]Ne bi smetalo ni da se ima veza sa gradskim prevozom , ali da to bude funkcionalno u svakom pogledu.
Samo što nemamo ni metro, ni gradski saobraćaj do stanice koji ide na manje od pola sata, ni dovoljno putokaza da bi se ona uopšte mogla naći. Niti iznad zemlje uopšte viri bilo kakva zgrada da bi neko sa strane mogao da prepozna stanicu kao stanicu, čak i kada nekako dođe blizu tog mesta. Stranci su me pitali gde je stanica na brisnom prostoru pristupne ulice, gde nema NIČEG drugog, na samo 100 metara od ulaza.

Ulaz u glavnu Beogradsku železničku stanicu inače sada izgleda ovako:

 
Pojedinačno rešavanje fider i dr. linija oko Prokopa otklanja problem na mikro planu
tako rešavanje odgovora ovoj temi ali ako je izvučeno iz sistemskog rešenja

Treba pristupati problematici i na makro planu rešavanja oko svih stanica železnice u Bgdu (Bgvoza)
neke stanice imaju jednu liniju neke treba pojačati a neke nemaju ni jednu

Podosta njih je na dr. stanicama vec uvedeno i po odavno rade ali nisu godinama radjene korekcije po dobijenim stanjima sa terena
Korekcije se odnose ne samo na broj linija i vrstu vozila, vec i na korekcije trasa
a za sve to je potreban sistemski makro pristup u kome Prkokop zauzima najvece poglavlje.
:sesir:
 
Brizinski sam opet svratio do Prokopa.

Čekaonica je bila fino popunjena u momentu mog dolaska. Dve klime koje sam pomenuo su ukjlučene i sasvim fino hlade ceo prostor od ugostiteljskog objekta koji nije još u funkciji do čekaonice pored šaltera. WIFI je u funkciji i radi odlično a postavljen je adekvatan bankomat Poštanske štedionice u odnosu na onaj ugradni koji smo imali prilike da vidimo. Takođe je postavljen i aparat koji služi kao menjačnica. Toalet je i dalje čist ima sapuna a novost su papirni ubrusi na oba predviđena mesta za njih. Voz za Novi Sad je sa popunjenošću oko 1/3 krenuo iz Prokopa.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556419#p556419:78kan43k je napisao(la):
Kokos » Чет Авг 02, 2018 1:32 pm[/url]":78kan43k]
38200024_1082008075310030_6156501509015076864_n.jpg

Па ни бивша главна железничка није била близу Тргу једино ако намераваш да идеш jetpack-ом од ње онда да. Из рупе у рупу. :mrgreen:
 
Udaljenost od glavnog gradskog saobracajnog čvorišta -trga
dalo bi drugačiju tabelu jer u Bgdu je to Slavija ,
otvaranjem auto nadvožnjaka iz Deligradske bi činilo oko 1,5 km
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556606#p556606:3qwipb53 je napisao(la):
boca-ica » Чет Авг 02, 2018 11:51 pm[/url]":3qwipb53]Udaljenost od glavnog gradskog saobracajnog čvorišta -trga
dalo bi drugačiju tabelu jer u Bgdu je to Slavija ,
otvaranjem auto nadvožnjaka iz Deligradske bi činilo oko 1,5 km
:sesir:

Само што Славија није главни трг а није ни централни.
Зна се које је централни трг а то је Трг републике. :D
 
Mogu se zahvaliti osobi koja je napravila ovaj prikaz udaljenosti centralnog gradskog trga od glavne železnicke stanice Prokop, čime je pokazano da je Beograd veliki grad pošto smo u društvu velikih gradova a ne palanka čiji je poluprečnik nešto preko 1km. Ima par izuzetaka velikih gradova koji su u drugoj i trećoj koloni u okviru liste.

Ono što definitivno Beograd izdvaja u negativnom smislu nije Prokop sam po sebi koliko nedostatak metro sistema koji bi sve to lepo povezao a što imaju gotovo svi gradovi koji su u prvoj koloni u okviru liste . Prava linija metroa a ne ova poslednje predložena bi omogućila putnicima čije je odredište trg da na njemu budu za oko 7-10 minuta.
 
Beograd je usamljen kao jedini grad u poznatom univerzumu koji u isto vreme ima i nema centralnu železničku stanicu, u isto vreme ima i nema železničku infrastrukturu generalno.
Ovo sve više podseća na neku pokaznu železnicu poput metroa u Pjongjangu.
 
U toku je rekonstrukcija pomenute železničke infrastrukture a očekuje se početak izgradnje stanične zgrade na Prokopu.
 
Očekuje se takođe i izgradnja metroa, u najskorije vreme, a dok je sve to u toku stanje je kako sam napisao.
I u Beču se gradila glavna stanica i rekonstruisala infrastruktura (što nije ništa epohalno), i ako smem da primetim, to nije bilo ništa nalik ovome.
Tako da zaista nema valjanog opravdanja za haos koji vlada ovih dana, ili za pojavu zvanu Topčider.


Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556419#p556419:35a7bb9z je napisao(la):
Kokos » 02 Авг 2018, 13:32[/url]":35a7bb9z]
38200024_1082008075310030_6156501509015076864_n.jpg

овде има доста градова који немају једну главну железничку станицу, већ их имају више, тако да која је референтна? тако има и градова који немају централни градски трг, тј. главни трг, већ их имају више. који је ту онда референтан? а опет, који је главни београдски трг узет?
 
Ne verujem da je koristio vazdušnu udaljenost. Google kaže da peške ima 3,4 - 3,8km zavisno od putanje.

@JohnnyLee, piše ispod grafikona da je uzeta prometnija stanica.

Iako gradimo Prokop već 40 godina, mi smo isto toliko poranili sa njegovim korišćenjem, jer nas upravo toliko deli do stanične zgrade i metroa. Sve ove sitnice koje sad dodaju su mogli i da postave pre prebacivanja vozova jer su to sve najosnovnije stvari. Isto tako su mogli da prebace i trolejbuse da prolaze pored. Ono što jeste suštinska prednost je stanje pruge ka Novom Beogradu u odnosu na glavnu.
 
opet je manja udaljenost ako se uzme najmanje moguce odstojanje. dobije se 3,2 km i to do sadasnjeg juznog ulaza. Da je ulaz na severnoj strani 100 m je blize. Znaci dobicemo oko 3,1 km sa Terazija. 600 m je bezpotrebno dodavano. Uostalom ovo i nije nikakav kriterijum za putnike.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556653#p556653:135sxgwy je napisao(la):
Kokos » 03 Авг 2018, 09:12[/url]":135sxgwy]@JohnnyLee, piše ispod grafikona da je uzeta prometnija stanica.

а опет, који је критеријум за главни трг? у сваком случају, тотално непотребно поређење, јер није најбитнија удаљеност већ повезаност. а то је највећи проблем Прокопа
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556634#p556634:2a8cdoj0 je napisao(la):
Igor » 03 Avg 2018, 02:11[/url]":2a8cdoj0]
Ono što definitivno Beograd izdvaja u negativnom smislu nije Prokop sam po sebi koliko nedostatak metro sistema koji bi sve to lepo povezao a što imaju gotovo svi gradovi koji su u prvoj koloni u okviru liste . Prava linija metroa a ne ova poslednje predložena bi omogućila putnicima čije je odredište trg da na njemu budu za oko 7-10 minuta.
Upravo tako. I to najvecem delu stanovnika grada, kako je bilo i zamisljeno od kada se i planirao Prokop. Ali ako ostane ovaj novi "metro plan" na snazi, sto je sva prilika da hoce, onda ce biti najnepristupacnije stanica najvecem delu stanovika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556664#p556664:2kt8mhsj je napisao(la):
JohnnyLee » 03 Aug 2018, 09:33[/url]":2kt8mhsj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556653#p556653:2kt8mhsj je napisao(la):
Kokos » 03 Авг 2018, 09:12[/url]":2kt8mhsj]@JohnnyLee, piše ispod grafikona da je uzeta prometnija stanica.

а опет, који је критеријум за главни трг? у сваком случају, тотално непотребно поређење, јер није најбитнија удаљеност већ повезаност. а то је највећи проблем Прокопа

U većini gradova u kojima sam bio se zna koji je glavni trg, kao što u Beogradu nema diskusije da je to Trg republike. Moram da priznam da nisam bio u baš ogromnim gradovima poput Londona, Pariza, Moskve..

Slažem se da je povezanost bitnija, ali nije da udaljenost nije bitna. Železnicu u Evropi masovno koriste mladi na proputovanjima koji gledaju da uštede svaki cent, pa i 2-3 evra koliko ume da košta metro.
 
Upravo, potreban je masovan gradski sistem prevoza a to je metro ili tramvaj. Prokop to nema, a trenutna vlast ni namerava da ga sprovede do Glavne železničke stanice Prokop. :bash:
 
Sem rastojanja, koje je bitno pešacima i biciklistima, bitna je i povezanost putem gradskog saobraćaja. Što znači pokrivenost čitavog grada vezama ka stanici i vreme putovanja do nje uključujući i presedanje i sva čekanja na veze. Sve to sa koferima i recimo decom. A kao ilustracija jednog faktora u ovoj povezanosti, evo rasporeda polazaka autobusa koji staje pored stanice. Obratite pažnju da je interval polazaka čitavih 40 MINUTA ! Probajte da sa ovakvim intervalima isplanirate tajming za dva ili tri gradska prevoza sa presedanjem. Pogotovo ako je u gradu gužva. Sa brzim prugama koje najavljuju, uskoro ćemo pre stizati do okolnih gradova nego do železničke stanice u ovom našem gradu.


Ovo je apsurdno za centralnu gradsku železničku stanicu koja je na takvom mestu da u praksi čovek opterećen priljagom do nje peške maltene i ne može doći. Naprimer, ako se neki stranac prevari pa, gledajući samo rastojanja na mapi, pokuša da do stanice stigne peške iz pravca velikih saobraćajnica duž Save. Zamislite da nosite desetak ili više kila, pa onda pogledajte kako će vam izgledati Kablarska ulica.

Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Usput, GSP tablu na autobuskoj stanici bi trebalo zameniti jer je neko malo nasilnije iskazao svoje mišljenje o njenom sadržaju. Ovako tabla iz prošle poruke izgleda sa druge strane, one sa koje putnici čekaju. Ne vidi se čak ni broj linije.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556800#p556800:2ofrkwol je napisao(la):
Zuma » Pet Avg 03, 2018 4:03 pm[/url]":2ofrkwol]Zamislite da nosite desetak ili više kila, pa onda pogledajte kako će vam izgledati Kablarska ulica.
A sad zamislite da nosite destak ili više kila, pa pogledajte kako će vam izgledati Kralja Vukašina , Jovana Ristića , Sitnička , Kvarnerska...
 
Velika razlika je u tome što se na železničku stanicu ide sa prtljagom i što železničkih stanica nema baš puno, pa svi moraju da idu baš ka njima. Nema izbora. Dok su ovo samo obične ulice kakvih u gradu ima na hiljade, pa ne samo da su od interesa samo nekima, nego ne postoji razlog da se duž njih redovno tegli neki prtljag.

A što se tiče onog rasporeda polazaka autobusa, samo se stavite u kožu bilo koga ko prvi put doputuje u Beograd i izađe sa stanice. Koje su mu opcije? Grad ne zna, a okolina deluje kao pustoš, što znači da pešačenje sa stanice ne dolazi u obzir. Dakle ili da plati taksi (a možda je trenutno, neraspakovan, ili bez domaće valute ili bez para za taksi), ili da čeka i po 40 minuta na užarnom letnjem suncu. I to je znači njegov prvi utisak: Dobrodošli u Beograd!
 
Vrh