Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Odlična ideja kako bi mogao da se reši prilaz za invalide sa parkinga,samo da se malo izbetonira prilaz kosinom,postavi tabla,obeleži par mesta ispred za osobe sa invaliditetom i to bi bilo to:

"Одшрафи се средњи сегмент ограде на крају другог перона и ето улаза за инвалиде у станици Београд центар. Само се требало сетити. Још само да инвалиди скоче пола метра увис са провизорног паркинга на део перона иза ограде. Сви перони су повезани рампама за инвалиде кроз потходник и нема препрека до степеница које воде до шалтера за продају карата.
"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553412#p553412:1l7ulptu je napisao(la):
vucko » 22 Jul 2018 08:14 am[/url]":1l7ulptu]Evo mene u Grčkoj, čak i na mestima daleko od naselja ne postoje automobilski pružni prelazi već je sve denivelisano, usred pustare nema rampe već se prave podvožnjaci i nadvožnjaci, a za pešake pasarele, dok kod nas na novoj Glavnoj stanici Prokop se pretrčavaju peroni :bash:

P.S.Nisu ni grci cvećke, kod većine nadvožnjaka i podvožnjaka su EU table gde se vidi da su rađeni iz fondova EU. :D

Mislim da je u Grckoj samo denivelisana pruga Atina-Solun zbog 200 na sat i naravno sve to EU finansirala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553435#p553435:bn9wgro6 je napisao(la):
milos.tro » 22 Jul 2018, 10:15[/url]":bn9wgro6]Odlična ideja kako bi mogao da se reši prilaz za invalide sa parkinga,samo da se malo izbetonira prilaz kosinom,postavi tabla,obeleži par mesta ispred za osobe sa invaliditetom i to bi bilo to:
A da se od viska para kuvajtskog kredita kupe liftovi gde god su i planirani a ne samo dva, da se kupe eskalatori, da se prodaja karata regulise na drugi nacin a ne da mora covek da se popne stepenicama do improvizovane prodajne sale... Obicno kada se 4 godine unapred (od 2014 ako se ne varam) zna tacan datum prestanka rada postojece glavne stanice, prave planovi i neophodni koraci da se za to vreme druga stanica osposobi, od grubih radova do "sitnica" tipa liftovi, eskalatori, pozicija biletarnice pa sve do automata i bankomata.
 
Два лифта би за сада била довољна јер је помоћу њих могуће доћи до једног перона, а одатле нема више баријере, већ потходником уз помоћ рампе до осталих.
Ако би инсталирали лифтове на осталим перонима, то би значило да би исте те лифтове морали демонтирати, или би били ван функције када на ред дође градња станичне зграде, плус вероватно ће лифтови унутар саме зграде ићи до неког вишег нивоа, не само до плоче.
За продају карата се слажем апсолутно, требало би да поставе барем неког нормалног ко би модернизовао све ово и увео прве аутомате за куповину карата и проширио интернет продају на све реалције. Вуку се као пужеви, а реално није не знам колики посао у питању. Можда само ово говори колико финансијки јадно стојимо.
 
gishko":ftmdrmnc je napisao(la):
Evo pogledao sam recimo primer iz Švajcarske, stanica u Cirihu je obeležena kao i u Austriji i Nemačkoj, dakle samo koloseci. Mnogo jednostavnije i pametnije rešenje.


https://www.google.rs/maps/@47.3780303, ... 312!8i6656
Izvinjavam se zbog krive informacije. U pravu si, Švajcarci imaju podelu na koloseke i sektore.

Na znaku pored koloseka obično piše koji je sektor, verovatno me je to zbunilo. Prošlo je i pet godina kad sam tamo bio vozom zadnji put.



Sent from my SM-A530F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553338#p553338:2sq3f4zy je napisao(la):
orjen » 21 Јул 2018, 21:28[/url]":2sq3f4zy]
Prokop_9_Belgrade_centre_railway_station.jpg

јер су Срби дебили које мрзи да се прошетају до степеништа и рампе, која се налази мало иза фотографа :roll:
 
Nama je potreban dobro utreniran pas ovčar koji će usmeravati ljude na stepenice i podzemne prolaze "koji još uvek ne rade".
 
Prvo da se savlada pothodnik pa tek onda sektori kao napredni nivo :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553689#p553689:3qdet6yp je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Jul 23, 2018 12:55 pm[/url]":3qdet6yp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553338#p553338:3qdet6yp je napisao(la):
orjen » 21 Јул 2018, 21:28[/url]":3qdet6yp]
Prokop_9_Belgrade_centre_railway_station.jpg

јер су Срби дебили које мрзи да се прошетају до степеништа и рампе, која се налази мало иза фотографа :roll:

Po starom srpskom obicaju,izgleda da se ceka prva zrtva,pa da se malo ozbiljnije pozabave zavrsetkom Prokopa ili bar bezbednoscu putnika.
 
Bio sam na stanici da napravim malu reportažu, pa odmah mogu da vam kažem da grešite što se tiče pretrčavanja koloseka. Za to postoji dobar razlog.

Stanica je dugačka nekih 440 metara i ima samo dva poprečna pothodnika. Kad čovek shvati da je pogrešio peron (što se bar jednom mora desiti pošto koloseci u pothodniku NISU označeni), da bi se našao na susednom koloseku susednog perona treba u worst case scenariju da pređe čitavih 300 metara plus stepenice gore i dole, a u prosečnom slučaju 150 metara. Sa svim prtljagom koji može težiti i 50 kila i sastojati se od mnogo elemenata.

Sem nedovoljnog broja pothodnika, ogroman problem je i što je praktično nemoguće lako uočiti gde je ulaz u pothodnik. Bilo kakav ulaz, a pogotovo najbliži. Mogao bi biti i tačno iza vas, ali ako krenete u suprotnom smeru ne gine vam worst case scenario sa ukupno 300 metara hodanja i pentranja sa kabastim prtljagom za ciljnu tačku preko puta, na susednom koloseku.

Glavni problem su (za normalnu situaciju) lažne strelice sa napisima "IZLAZ --->" (ustvari bi trebale da služe za evakuaciju za slučaj opasnosti). Ima ih svuda, međutim, kad pođete za njima, ispostavi se da vode ka daleko češćim izlazima za evakuaciju, koji su svi zaključani. Kad čovek pogleda niz peron, vidi samo niz struktura za buduću vezu sa gornjim nivoima, a ti lažni (tj zaključani) izlazi ka pothodniku su upravo u njima. Posle par pokušaja da budu kulturni i slede zelene strelice, ljudi prosto odbace svaku nadu da će na osnovu oznaka naći gde je malo vidljiva rupa u peronu u koju se ulazi da bi se došlo do pothodnika. Pa ili prosto pređu kolosek, što je zbog toga masovna pojava, ili moraju prvo da SLUČAJNO izaberu smer kretanja, i zatim uporno idu u tom smeru, maksimalno nekih 150 metara do prvog izlaza. Otuda početni izveštaji u BB-u da su pothodnici zaključani. Ono što liči na ulaz u njih JESTE zaključano (nedaj bože prave uzbune) i ima ih puno više od pravih ulaza u pothodnike. Morale bi se staviti neke posebne kontrastne oznake jarke boje, koje se daleko vide, da bi svako, sa bilo kog mesta, znao gde je najbliži ulaz u pothodnik. Ljudi na železničkoj stanici nemaju vremena za naučna istraživanja ovako velikog prostora, pa će prosto preći tamo gde je najbliže. I ne možete im to zameriti.

Fantastično je kako baš niko od rukovodioca nije prosto otišao na peron i zamislio da je putnik koje stanicu vidi prvi put, pa samo pribeležio šta bi sve bilo logično da neko takav pita. Zašto je to tako teško? Obrazovanje koje oni izgleda nemaju nije ni potrebno, samo običan zdrav razum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553788#p553788:12io2vqq je napisao(la):
Zuma » Pon Jul 23, 2018 5:41 pm[/url]":12io2vqq]Bio sam na stanici da napravim malu reportažu, pa odmah mogu da vam kažem da grešite što se tiče pretrčavanja koloseka. Za to postoji dobar razlog.

Stanica je dugačka nekih 440 metara i ima samo dva poprečna pothodnika. Kad čovek shvati da je pogrešio peron (što se bar jednom mora desiti pošto koloseci u pothodniku NISU označeni), da bi se našao na susednom koloseku susednog perona treba u worst case scenariju da pređe čitavih 300 metara plus stepenice gore i dole, a u prosečnom slučaju 150 metara. Sa svim prtljagom koji može težiti i 50 kila i sastojati se od mnogo elemenata.
Ne postoji ni jedan jedini valjani razlog koji bi opravdao pretrčavanje koloseka naspram korišćenja podzemnih prolaza. K'o što reče Džigi Bau , da li treba neko da se preseli među oblake da bi se nešto uradilo po ovom pitanju. Na stranu to što je potrebno bolje obeležavanje istih.
 
...Ne postoji ni jedan jedini valjani razlog koji bi opravdao pretrčavanje koloseka naspram korišćenja podzemnih prolaza...
Naravno da ne postoji ali umesto nužnog matretiranja putnika sa i bez prtljaga da trckara ko zecov
rešenje je nužno i jednostavno
p o k r e t n e - s t e p e n i c e ....

Stipse , nece da se ,,otvore ,, za kupovinu i ugradnju pokretnih stepenica , a bez njih je to obično mučilište :(

Okačio bi ja Vesicu i svoj kompaniji po dva pozamašna kofera oko vrata i terao ga da šetkaju sa njima naokolo gore dole
pa bi brzo promenili pesmu :twisted:
 
Bice i eskalatori jednog dana kad ploca dobje jos jednu plocu ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553800#p553800:228c2b74 je napisao(la):
solecar » 23 Jul 2018 05:49 pm[/url]":228c2b74]
Ne postoji ni jedan jedini valjani razlog koji bi opravdao pretrčavanje koloseka naspram korišćenja podzemnih prolaza. K'o što reče Džigi Bau , da li treba neko da se preseli među oblake da bi se nešto uradilo po ovom pitanju. Na stranu to što je potrebno bolje obeležavanje istih.
Ljudi žive tako što uvek nesvesno optimizuju trošenje svog vremena, novca, napora, rizika i dobitaka. Zakoni su nebitni ako su takvi da teraju na nešto nerealno, pogotovo ako se to može bitno popraviti običnim, dovoljno vidljivim putokazima.

Zamisli da vučeš dva kofera i dve torbe, da voz dolazi za 10 minuta, a da ne znaš čak ni na koju stranu treba da se okreneš da bi započeo pešačenje od 100 do 200 metara, iako ti je cilj tek 10 metara dalje.
 
Bice i eskalatori jednog dana kad ploca dobje jos jednu plocu ...

pa šta ?
jednog lepog dana , šta to znači ?
TO NE MENJA SADAŠNJU SITUACIJU KOJA OČIGLEDNO NECE SE USKORO PROMENITI NA BOLJE
te, konstatacija stoji i na mestu je :twisted:
Stipse , nece da se ,,otvore ,, za kupovinu i ugradnju pokretnih stepenica , a bez njih je to obično mučilište :(
 
A tvoje vikanje i velika slova nece nista promjeniti
Zs nece ni eskalatore koje imaju da ospsobe a kamoli nove da ugrade
 
U pravu si ..... ja, moje... nece ništa promeniti... mi, naše.... nece ništa promeniti
s druge strane
oni .... oni.... ostaju ... sa druge strane.
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553807#p553807:2504dzjm je napisao(la):
Zuma » Pon Jul 23, 2018 7:18 pm[/url]":2504dzjm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553800#p553800:2504dzjm je napisao(la):
solecar » 23 Jul 2018 05:49 pm[/url]":2504dzjm]
Ne postoji ni jedan jedini valjani razlog koji bi opravdao pretrčavanje koloseka naspram korišćenja podzemnih prolaza. K'o što reče Džigi Bau , da li treba neko da se preseli među oblake da bi se nešto uradilo po ovom pitanju. Na stranu to što je potrebno bolje obeležavanje istih.
Ljudi žive tako što uvek nesvesno optimizuju trošenje svog vremena, novca, napora, rizika i dobitaka. Zakoni su nebitni ako su takvi da teraju na nešto nerealno, pogotovo ako se to može bitno popraviti običnim, dovoljno vidljivim putokazima.

Zamisli da vučeš dva kofera i dve torbe, da voz dolazi za 10 minuta, a da ne znaš čak ni na koju stranu treba da se okreneš da bi započeo pešačenje od 100 do 200 metara, iako ti je cilj tek 10 metara dalje.
Navešću ti jedan primer koji sam za sebe dovoljno govori. Pre možda max dve godine , u zoni Trga Nikole Pašića , videla baba autobus koji joj treba , i krenula da pretrčava ulicu van pešačkog prelaza , iako joj isti nije bio udaljen ni 100m , i vrlo jasno obeležen. U tom trenutku je autobus sa linije 27 skretao od skupštine ka Terazijama , i nije usporavao , jer je imao zeleno svetlo. Čim je spazio babu koja je izletela na kolovoz , zakočio je , ali je bilo prekasno. Baba više nije bila živa.
Takođe , viđam po gradu gomilu roditelja koji sa decom pretrčavaju van pešačkog ili na crveno preko pešačkog... Pa bre , kučići su inteligentniji od njih. Kol'ko puta sam video da kuče stoji disciplinovano na pešačkom i čeka zeleno svetlo. Pri tom još pogleda i levo i desno dok prelazi ulicu , da slučajno ne nailazi neko vozilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=343871#p343871:300mkkk8 je napisao(la):
tzoran1 » Fri Aug 07, 2015 6:36 pm[/url]":300mkkk8]
milos.tro":300mkkk8 je napisao(la):
radovi na 3 i 4 koloseku:
page7.jpg

izvor:beograd čvor


Не верујем да су предвидели али познајући наш менталитет мислим да је неопходно да се постави између суседних колосека, 2-3 метра висока мрежа или ограда као у Бул. Војводе Мишића, како би се спречило претрчавање путника са перона на перон или излазак из вагона на суседни колосек. Јесте ружно али чува руке,ноге и главу. :kafa:

Pricali o pretrcavanju pruge jos pre tri godine kada su radili koloseke na Prokopu...
 
Казне, казне и само казне решавају све ове проблеме. Упорно и доследно кажњавање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553787#p553787:1moo24q1 je napisao(la):
Dzigi Bau » 23 Јул 2018, 17:41[/url]":1moo24q1]Po starom srpskom obicaju,izgleda da se ceka prva zrtva,pa da se malo ozbiljnije pozabave zavrsetkom Prokopa ili bar bezbednoscu putnika.

као што сам рекао, рампа (дакле, нису степенице) је пар метара иза фотографа. и то нема везе са завршетком станице, јер је тај део већ завршен
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553788#p553788:mok5cmwk je napisao(la):
Zuma » 23 Jul 2018 04:41 pm[/url]":mok5cmwk]Bio sam na stanici da napravim malu reportažu, pa odmah mogu da vam kažem da grešite što se tiče pretrčavanja koloseka. Za to postoji dobar razlog.

Stanica je dugačka nekih 440 metara i ima samo dva poprečna pothodnika. Kad čovek shvati da je pogrešio peron (što se bar jednom mora desiti pošto koloseci u pothodniku NISU označeni), da bi se našao na susednom koloseku susednog perona treba u worst case scenariju da pređe čitavih 300 metara plus stepenice gore i dole, a u prosečnom slučaju 150 metara. Sa svim prtljagom koji može težiti i 50 kila i sastojati se od mnogo elemenata.

Sem nedovoljnog broja pothodnika, ogroman problem je i što je praktično nemoguće lako uočiti gde je ulaz u pothodnik. Bilo kakav ulaz, a pogotovo najbliži. Mogao bi biti i tačno iza vas, ali ako krenete u suprotnom smeru ne gine vam worst case scenario sa ukupno 300 metara hodanja i pentranja sa kabastim prtljagom za ciljnu tačku preko puta, na susednom koloseku.

Glavni problem su (za normalnu situaciju) lažne strelice sa napisima "IZLAZ --->" (ustvari bi trebale da služe za evakuaciju za slučaj opasnosti). Ima ih svuda, međutim, kad pođete za njima, ispostavi se da vode ka daleko češćim izlazima za evakuaciju, koji su svi zaključani. Kad čovek pogleda niz peron, vidi samo niz struktura za buduću vezu sa gornjim nivoima, a ti lažni (tj zaključani) izlazi ka pothodniku su upravo u njima. Posle par pokušaja da budu kulturni i slede zelene strelice, ljudi prosto odbace svaku nadu da će na osnovu oznaka naći gde je malo vidljiva rupa u peronu u koju se ulazi da bi se došlo do pothodnika. Pa ili prosto pređu kolosek, što je zbog toga masovna pojava, ili moraju prvo da SLUČAJNO izaberu smer kretanja, i zatim uporno idu u tom smeru, maksimalno nekih 150 metara do prvog izlaza. Otuda početni izveštaji u BB-u da su pothodnici zaključani. Ono što liči na ulaz u njih JESTE zaključano (nedaj bože prave uzbune) i ima ih puno više od pravih ulaza u pothodnike. Morale bi se staviti neke posebne kontrastne oznake jarke boje, koje se daleko vide, da bi svako, sa bilo kog mesta, znao gde je najbliži ulaz u pothodnik. Ljudi na železničkoj stanici nemaju vremena za naučna istraživanja ovako velikog prostora, pa će prosto preći tamo gde je najbliže. I ne možete im to zameriti.

Fantastično je kako baš niko od rukovodioca nije prosto otišao na peron i zamislio da je putnik koje stanicu vidi prvi put, pa samo pribeležio šta bi sve bilo logično da neko takav pita. Zašto je to tako teško? Obrazovanje koje oni izgleda nemaju nije ni potrebno, samo običan zdrav razum.

2 podhodnika su sasvim dovoljna za takvu stanicu.
Vozovi staju u zoni podhodnika tako da ga niko ne ceka na kraju perona a mi ni nemamo vozove 440 metara dugacke, u proseku 3 do 4 vagona.
Tako da je broj ^podhodnika skroz u redu a i ti podhodnici kostaju papreno skupo.
 
Vrh