Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

RioBL":7g6ektio je napisao(la):
...sto je po meni bezveze. Kad se nesto gradi onda se na vrh stavlja krov.

Nema se para za to, trenutno sa 25 miliona evra od kuvajskog fonda mogu samo da osposobe 8 koloseka od ukupno 10/

Za ostalo ce morati da se uzme jedan drugi kredit.
 
Pa nek se uzme (kredit). Odmah!
Zar je pametnije trositi novac na neprestano krpljenje (hidroizolacija) vec koliko decenija i onda kad naizad (za 50 godina) nadju sredstva za zavrsetak mega stanicne zgrade otkriju da je konstrukcija ispod ploce trula a ugradjena oprema zrela za remont zbog stete nanijete vlagom?
Nisam strucnjak za gradnju ali znam da beton i zeljezo propadaju i ako se na vrijeme ne izgradi planirano steta i troskovi izgradnje daleko skacu.
 
Uzece oni kredit. Samo kad se steknu "uslovi". Kad bude trebao veci kredit pod nepovoljnijim uslovima :violina:
 
Naravno da nece (uzeti).
Okreni - obrni, u zadnjih par meseci se vrti prica "gradicemo sopstvenim sredstvima".
A sredstava, svedoci smo nema.
Pa kako onda? Zasto?

Pa od prodaje najprofitabilnijih drzavnih firmi.
Telekom, EPS, aerodrom...

Ko sa MMF - om tikvu sadi, o glavi mu se razbija!
 
прода се 70% плоче приватном инвеститору за онолко пара колико треба да се заврши остатак станице и решен проблем
 
JohnnyLee":390pqzjx je napisao(la):
прода се 70% плоче приватном инвеститору за онолко пара колико треба да се заврши остатак станице и решен проблем

Problem je što niko neće ni 100% ploče po veoma niskoj ceni, a kamoli tih 70% po nekoj ceni koja bi pokrila izgradnju bilo kog ozbiljnog objekta.
 
Problem je što je npr. TriGranit hteo da kupi tj. napravi celu zgradu, ali 2 puta ili više, veće površine nego ova ploča, CIP se našao u čudu (za njih slatki problemi), ali tada u vlasti grada to nisu hteli da im toliko daju, to je otprilike bilo 2005 godine, to je problem. Izgleda da smo tada bili nezreli, tek smo izašli iz onog mraka i ušli svet trgovine i privrede. Ostalo bi na gradu da završi nadvožnjak preko autoputa i možda da raseli okolno stanovništvo uz autoput. BIP je isto zreo za selidbu sa te lokacije nevezano s TriGranitom, ali od dogovora sa gradom nije bilo ništa već je TriGranit otišao u Zagreb i napravio arenu u tom gradu, a za uzvrat su dobili prostor za 175 000 m2 tržnog centra "Arena centar" otvoren 2010 god. sa 3500 parking mesta itd.
 
29.5
page1.jpg

page54.jpg

page3.jpg

page5.jpg

page7.jpg

page13.jpg

page19.jpg

page22.jpg

page29.jpg

page34.jpg

page38.jpg

page39.jpg

page48.jpg

page49.jpg

page50.jpg

izvor :beograd čvor
 
Gdje li stoje i cemu koriste onoliki uvezani akumulatori inace gdj su ove tehnicke prostorije sve u plavom sa plocicama
 
page22.jpg


Ovo meni bas odlicno izgleda samo jos da prodje fuga i mislim da ce biti kako treba :gobb: :pob:
 
direktor":3p0ym0xc je napisao(la):
Gdje li stoje i cemu koriste onoliki uvezani akumulatori inace gdj su ove tehnicke prostorije sve u plavom sa plocicama

Direktore bas sam se i ja pitao koja je to prostorija sa plocicama, rekao bi da se to nalazi u kontrolnom tornju pored stanice Prokop.
 
Од почетка радова ме жуља што нема оваквог осветљења које би по потреби било и вишебојно.

111.jpg
 
Uh kako bolji dozivljaj. Pogotovo sto ni peroni ne bi smeli biti osveltjeni samo linijskom rasvetom koja je za bezbedan ulaz u prevozno sredstvo.
 
I onda pocrveni kad voz ulazi u stanicz a poplavi kad izlazi npr sa led rasvjetom moze cudo da se uradi
 
Da htjedoh i ja to napisati :)
Ali izgleda da vise nema ni vremena ni novca ni razumjevanja ni zelje za mastovitim rjesenjima. Ipak, ko zna, jednog dana mozda i urade rekonstrukciju osvjetljenja.
 
milos.tro":1mhqy6ew je napisao(la):
Postavnica,lokacija na gradilištu:
page1.jpg
Prvi put vidim plan za dvosmernu ulicu kod Ruda. Takođe ne vidim kružni tok ispred glavne zgrade železničke stanice ka autoputu?
 
Update radova:
U toku su radovi 1. (od ukupno 4) saobraćajne faze u trajanju od 190 kalendarskih dana:
- građevinski radovi na II peronu,
- građevinsko zanatski radovi (molerski, farbarski, keramičarski i kamenorezački) na peronima i u pothodnicima,
- hidroizolacija ploče na koti 105,
- donji stroj koloseka: 3 i 4,
- završni radovi na izgradnji 7 i 8 koloseka i priprema za uključenje 8. koloseka u saobraćaj (14.06.2015),

- montaža kablova i linijske rasvete na peronima,
- TK instalacije,
-nabavka elemenata SS sistema (izvršen fabrički prijem opreme, isporuka je u toku).
- Završetak građevinsko zanatskih radova u prostoriji za smeštaj elektronske postavnice;
- Istovar skretnice br: 9, 27 i 30;
- Montaža skretnice broj 9.

FIZIČKA REALIZACIJA (%)
36,5% (1. - 6. privremena mesečna situacija) sa procenom za period 01.06.2015.-10.06.2015. godine.
izvor:beograd cvor
 
direktor":1aml12g2 je napisao(la):
Gdje li stoje i cemu koriste onoliki uvezani akumulatori inace gdj su ove tehnicke prostorije sve u plavom sa plocicama

Aku baterije sluze za napajanje nuznih potrosaca jednosmernim naponom u slucaju kvara na mrezi.Pretpostavljam da su neki od potrosaca zastitni uredjaji na kontaktnoj mrezi.
Ovaj sistem se koristi u vecini elektro energetskih objekata recimo u visoko naponskim trafostanicama gde je komanda za ukljucenje/iskljucenje prekidaca i rastavljaca na dalekovodima-transformatorima i sam rad njihove numericke ili mikroprocesorske zastite napajan jednosmernim naponom.
 
Bez zaustavljanja putničkih vozova u stanici "Prokop"
Tanjug | 13. 06. 2015. - 15:11h | Komentara: 0

Zaustavljanje svih vozova za prevoz putnika u železničkoj stanici Beograd centar u Prokopu privremeno se ukida od sutra i putnici na tom stajalištu neće moći ni da ulaze ni da izlaze iz vozova.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/567484 ... ici-Prokop
 
Akumulatori služe da za par [ms] milisekundi preuzmu napajanje dok se startuje agregat. Mada postoji i režim sa dva agregata gde je jedan već u zaletu sa elektromotorom dok je drugi isključen kao rezerva, tako da je prelazak na agregat za par milisekundi [ms] neprimetno za električne uređaje. Koristi se kod ovakvih sistema kao ova stanica i na aerodromu i u bolnicama.
 
Mair":agwropc5 je napisao(la):
Akumulatori služe da za par [ms] milisekundi preuzmu napajanje dok se startuje agregat. Mada postoji i režim sa dva agregata gde je jedan već u zaletu sa elektromotorom dok je drugi isključen kao rezerva, tako da je prelazak na agregat za par milisekundi [ms] neprimetno za električne uređaje. Koristi se kod ovakvih sistema kao ova stanica i na aerodromu i u bolnicama.

Tehnicki gledano u tih mar mili sekundi napajanje preuzima invertor koji sa sabirnica jednosmernog napona koje napajaju baterije,jednosmerni napon prebacuje u naizmenicni i napaja opet deo potrosaca naizmenicnog napona-nuznih potrosaca.Nakon startovanja agregata on preuzima teret stim sto se se opet ne napajaju svi potorsaci naizmenicnog napona zbog ogranicenja agregata u kolicini nafte.U svakom slucaju baterije sluze kao najnuzniji-siguran oblik napajanja ako dodje do kvara na mrezi kratkog ili teskog-trajnog i u krajnjem slucaju nestanka nafte u agregatu.
 
Vrh