Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pogledaj temu o vozovima sve je objasnjeno do detalja i sazvskano ovo je tema o prokopu
 
Fotke u jačoj rezoliciji:
page1.jpg

page3.jpg

page5.jpg

page7.jpg

page8.jpg

page9.jpg

page10.jpg

page12.jpg

page14.jpg

page15.jpg

page16.jpg

page21.jpg

page22.jpg

page23.jpg

page27.jpg

page28.jpg

page31.jpg

http://www.beogradcvor.rs/aktuelno/51.html
 
milos.tro":1gevk0l7 je napisao(la):
Ovo bi valjda trebalo da bude "kreativnost" majstora:
page5.jpg

Nacin na koji je postavljena ova opeka je totalna glupost i van svakih pravila!!! :bash:

Opeka se UVEK postavlja horizontalno jer je ona osmisljena da "radi" pod vertikalnim silama i ne trpi bilo koju drugu vrstu pritiska osim kompresionog.

Njen centar ravnoteze ce vremenom gurati opeke na dole i na tom mestu ce doci vrlo brzo do pucanja sloja koji ce prekriti cigle usled klizanja opeke na dole jer je masa svih tih cigla ogromna.
 
@MilisaV
Zato sto je ovde cigla koriscena kao konstrukcioni element gde je zbir svih sila uvrsten u izostaticni sistem gde nijedna cigla ne moze da sklizne jer su sve sile vracene na obod te "kupole" te se dobija efekat "prednapregnutosti" ali bez sleganja.

Ovo sto sam opisao gore za obavezno postavljanje cigle horizontalno se odnosilo na koriscenje opeke kao ispunu a ne kao deo drzece konstrucije.
 
Jes malo cudno redjano, al ne vidim sta opeka ovde nosi?

Prokop je ceo skeletni sistem.
 
kingmanowar":3hchsqp1 je napisao(la):
Jes malo cudno redjano, al ne vidim sta opeka ovde nosi?

Prokop je ceo skeletni sistem.

Pa ovde opeka ne nosi nista, zato i ne bi trebala da bude postavljena ovako.
 
Верујем да овакво постављање опеке има неки свој разлог. Зидање на овакав начин је сигурно била права ноћна мора. Није могуће да је то неко случајно урадио.
 
Koji razlog?
Ovde se ocigledno radi o jezgru za stepenice.
Opet nema logike da se uradi ovako.
 
Fino sliku posaljete energoprojektu ili bg cvoru da vidimo hoce li ko odgovoriti
 
Nova petlja od Prokopa do Hitne :kafa:
J. NOVAKOVIĆ | 13. mart 2015. 23:20 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-do-Hitne

Prokop sa jedne i Hitnu pomoć sa druge strane, te saobraćajnica Transverzala, koja će se prostirati od železničke stanice Beograd centar do Bulevara oslobođenja, samo su neke od novina predviđenih najnovijim planom detaljne regulacije zemljišta veličine 11 hektara na opštini Savski venac.

Izgradnjom pomenute petlje zadržaće se prilazi MUP i Hitnoj pomoći, a sa suprotne strane nići će kružna raskrsnica iz koje će se ulaziti u kompleks Beogradske industrije piva (BIP). Od ovog preduzeća nova ulica vodiće na donji stanični trg, a sa njega preko Labske, Gučevske i još jedne planirane saobraćajnice dolaziće se do gornjeg staničnog dela. Prema projektu, u kompleksu buduće železničke stanice osvanuće i nova trasa metroa, pravac od Slavije ka Banovom brdu.


U okviru pomenutog terena, planira se gradnja i dva dečja vrtića za 160 mališana. Kako se navodi u Planu, oni su predviđeni za najmlađe koji već žive na ovoj teritoriji, ali ostavlja se i 40 mesta za prinove budućih stanara. Novih stanovnika biće, prema procenama, 800, koliko otprilike i sada ima žitelja.

U PLANU GRADNjA 557 DOMOVA
NEKI od novih stanara domove će potražiti u nekoj od zgrada u čijem će sklopu biti 557 stanova. Tom prilikom biće izgrađeno 100.000 stambenih i komercijalnih kvadrata u koje će se smestiti razne firme. Oni će "prošarati" ulice, zelenilo i postojeće objekte podno Topčiderskog brda.

KOPČA SA ŽELEZNIČKOM STANICOM
ASFALTIRANI put pod nazivom "Transverzala" biće glavna kopča između buduće glavne železničke stanice i Bulevara oslobođenja. On će vijugati trasom od Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića, Gučevskom, preko auto-puta do pomenutog odredišta.
 
milos.tro":1bj9t6ix je napisao(la):
Ovo bi valjda trebalo da bude "kreativnost" majstora:
page5.jpg
Претпостављам да је са друге стране зидића степениште или нека рампа за нижи ниво па су "мајстори" првобитно кренули да прате тај пад. Не видим друго објашњење.
 
Zanima me dali neko ima sliku konacnog izgleda kako bi Prokop trebao izgledati ,posto se po forumima ima razlicitih primera???
 
Trenutno ne postoji konacni izgled.
Ne znaju jos za koju varijantu ce se opredeliti, a mozda ce biti i jedan sasvim nov projekat.
 
Plasim se da zaseru kad budu radili ovaj prednji deo ka autoputu u nekoj narednoj fazi i da nikne jos jedan staklenac monstrum.
 
tzoran1":349p3vcb je napisao(la):
simba222":349p3vcb je napisao(la):
Zanima me dali neko ima sliku konacnog izgleda kako bi Prokop trebao izgledati ,posto se po forumima ima razlicitih primera???

Maketa jos nije zavrsena :lool:

Plasim se ako Vucic otvori maketu tek onda ga nikad nece zavrsiti. :rant:
 
kingmanowar":1mfu221a je napisao(la):
Jes malo cudno redjano, al ne vidim sta opeka ovde nosi?

Prokop je ceo skeletni sistem.

Opeka se ovdje koristi isključivo kao zaštita hidroizolacije koja je postavljena na betonsku konstrukciju. Često se za to koriste i siporeks blokovi. Ovdje opeka ništa ne nosi, ona samo odvaja zemljanu ispunu od hidroizolacije pa vjerojatno i nije bitno koliko je kvalitetno postavljena.
 
Prerano sam se obradovao ovom postu, pomislio sam neka nova video reportaza, ali sta je tu je. Ako se ne varam korisnik milanche je na 130. strani vec postavio link od ovog videa, tako da, bedak. :D Nego, na stranu to, imam jedno pitanje za ostale clanove foruma. Jel u prvoj fazi radova predviđeno betoniranje gornje ploce na Prokopu, ili ce samo ovako po malo da raduckaju na gradilistu? :)
 
Vrh