Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

haha uzimate mi foru sa velikom podebljanom tackom :p

Inace ako su ovi na vlasti bas resili da prodaju ono sto se prodavati ne treba a to je telekom onda neka i preliju koji milion i u prokop ako su bas tako resili jel nije prokop sam po sebi krivac niti povod za tako jednu besmislenu prodaju profitabilnog preduzeca.
 
Vidite ovo!! Ministar privrede?!?!

Vujović je kazao da "ako od prodaje "Telekoma" dobijemo dve milijarde, otprilike polovina će biti potrošena na vraćanje dugova, a druga na završavanje prioritetnih projekata s visokim prinosima."

Sta prica ovaj covek? Da li je ovo moguce? Jel ovo(on) stvarno postoji? To sam se pitao kad sam ga cuo.
Znaci najunosniji premijum profit od naplate frekvencija prodajemo za nesto unosnije? Telekom ima prihode i potencijalne profite da svake godine gradi jednu prugu do Budimpeste, a ako je Prokop i ta pruga projekat sa visokim prinosima, onda ovog coveka hitno treba privesti u Lazu na pregled i osmatranje. Ovo je sramota sta se prica ljudima ovde...ludnica totalna.
 
Komplet vlada bi po kratkom postupku trebala na robiju ako prodaju Telekom... Prodace telekom za oko 1,8milijardi E a godisnji prihod preduzeca iznosi 350 miliona. Ovako ako nastavimo jedino jos bubrege da nam povade za stanicnu zgradu i 100. privatizaciju Zelezare...
 
Ако ће већ да продају телеком нек га продају неком нашем лику, али да услов буде да се не мења име у неки идиотлук као што је "Ер Сербија" јер је ово Србија и прича се српски. (такође забрана "Вестернизације")
 
Da ne idemo mnogo u off, ali Telekoma Srbije je pregazio voz, po pitanju inovativnosti, ne možete u XXI vek sa ADSL ili ti xDSL tehnologijom, odnosno "bakarnim paricama" morate do svake kuće i stana imati optički kabl ili širokopojasni bežični internet, a to vam je 4G ili 5G mobilna mreža, 100Mbit/s na mobilnom telefonu itd. jer sve prelazi na "cloud", da nedužim. Tu "kravu muzaru" su svi muzli, zadnjih 30 god. ulagali, ali tehnološku trku ne mogu da prate jer se uvek pojavi neko kroz upravljačku vlast koji sabotira neznanjem. U tom svetu tehnologija vam je 1dan = 1god. naspram običnog života. Evo jedan primer u Bugarskoj i Rumuniji imate po 7 kablovskih operatora u jednoj trošnoj stambenoj zgradi sa 14 stanova, a njihove brzine prenosa podataka su veće i od nekih zemelja EU i zapadne Evrope.
 
Дакле, све што си написао није тачно. Телеком технолошки уопште не каска за конкурентима у Европи, посебно не у региону где је, не заборавимо, један од главних играча и врло конкурентан с обзиром на имовину и пословање и у БиХ и ЦГ. А у Србији ни један од конкурената не може да се мери са Телекомом из простог разлога што користе телекомову, њима очигледно довољно модерну, инфраструктуру. У осталом, да видимо шта каже струка:

http://standard.rs/politika/31198-%D0%B ... 0%BC%D0%B0

Е ово је за једну велику масну тачку.
 
@Mair
U zamisli, optiku imaju?
I sta ti mislis ko ima najvecu opticku infrastrukturu u Srbiji?
I molim bez 'kvarnih' podmetanja, jer rumunija nije uopste dobar primer.
Izabrao si zemlju koja je medju 'liderima' a spada u 'ekonomski treci svet' da bi pojacao utisak.
a upravo sirokopojasni internet, i sledece generacije telekomunikacija i jesu sansa za Telekom.
Malo je siroj javnosti poznata vrednost lokacija i infrastrukture telekoma.
Ne sabotira se Telekom kroz upravljacku strukturu, vec kroz politiku, poput 'Dulicevog projekta' i slicnih...

Privatizacija Telekom je ludost i tacka.
Mi apsolutno nemamo projekat, niti ideju o projektu koji bi donosio veci i brzi profit, a prodacemo ga da bi pokrpili rupe i maznuli lovu.
Prodali smo mi i 'mobtel' Telenoru, osnovali NIP, izvikivali parole o mudrom trosenju i investiranju, a onda je taj 'fond' ostao prazan, a zvanicnici ni sami ne znaju gde su sve trosene pare. To su sami izjavili.
 
Ne znam na kojoj temi ili nekom drugom forumu da nastavimo raspravu? Ali ne bi više ovde pisao o Telekomu Srbija, ja sam samo izneo svoje mišljenje, vi se s tim neslažete i to je to.
 
Не, чињенице се с тобом не слажу а ми само то констатујемо.
 
A opcija prodati telekom a zadrzati infrastrukturu?
 
infrastruktrura ne pripada telekomu. nju su gradili građani svojim parama. vratiti infrastrukturu narodu!!!
 
Да, само што се изградња Прокопа и "живети као цар" у истој мисли потиру.
 
Delija":2nuazftg je napisao(la):
Дакле, све што си написао није тачно. Телеком технолошки уопште не каска за конкурентима у Европи, посебно не у региону где је, не заборавимо, један од главних играча и врло конкурентан с обзиром на имовину и пословање и у БиХ и ЦГ. А у Србији ни један од конкурената не може да се мери са Телекомом из простог разлога што користе телекомову, њима очигледно довољно модерну, инфраструктуру. У осталом, да видимо шта каже струка:

http://standard.rs/politika/31198-%D0%B ... 0%BC%D0%B0

Е ово је за једну велику масну тачку.

Evo ja kao covek zaposlen u Telekomu u Direkciji za privatne korisnike mogu da ti kazem da veoma kaskamo za regionom, konkretno za Hrvatskom, Rumunijom i Mađarskom. U BiH i CG imamo vlasničkog udela kod operatera pa se oni uvek prilagođavaju našoj ponudi i nisu podesni za poređenje. Moje mišljenje vezano za poslovno iskustvo u kompaniji je da će privatizacijom kompanija prodisati (tehnički, tehnološki i kadrovski), da će prestati da gubi korisnike i da će da uhvati korak sa Evropom i svetom. Odmah to povlači za sobom da će i Telenor i VIP, kao i svaki sledeći operater koji uđe u Srbiju svake godine morati da poboljšavaju ponudu kako bi izdržali trku sa nama, tj Telekomom. Nadam se da sam pomogao u rasvetljavanju činjenica.
 
Kada bi mi neko rekao da u Telekom može da se uvede profesionalan menadžment, koji će da posluje tržišno i potpuno nezavisno od politike, apsolutno bih bio za. Samo mislim da je to (na žalost) nerealno.

I dalje sam protiv privatizacije, ali mislim da će za Telekom kao firmu to da bude povoljno.

edit: sad vidim koja je tema. Neka moderacija prebaci na odgovarajuću ako misli da treba
 
@Arsa
Izvini, ne zelim da negiram tvoju izjavu, ali neke stvari si propustio da napomenes.
Prvo i osnovno je to da je te mreze koje Telekom poseduje u BiH i CG kupio na kredit koji uspesno vraca. Otuda je neko tehnolosko zaostajanje bilo i ocekivano.
Ali ja po prici par poznanika koji rade u Telekomu, ali i po iskustvu koje imamo u poslovnoj saradnji sa njima nisam stekao utisak da je to zaostajanje velikih razmera.
Takodje, ono je cena tog sirenja na region i po mom misljenju je prihvatljiva.
Sa druge strane HT je trenutno tehnoloski ispred TS, ali...
HT je samo po imenu Hrvatski.
Cene usluga u HR su do ulaska u EU, bile znacajno vece nego kod nas, a ulaskom i otvaranjem trzista za 'neogranicen' broj provajdera, stvar se izmenila.

Telekom poseduje odlicnu infrastrukturu u lokacijama i objektima, sto mu pruza sansu da u bliskoj buducnosti bude 'car' na trzistu telekomunikacija (PRVENSTVENO NA BEZICNIM).

TELEKOM SE NAMERNO DAVI , da bi bio prodat u trenutku kada je kredit pri kraju, i kada se ocekuje investiranje, ali i povecanje profita.

I na kraju, svako ko prodaje bilo sta za sumu koju ce mu to 'zaraditi' u 4 godine je ili totalni luzer ili ludak.
(Ili prodaje tudje, a stice licnu korist !? )
 
Telekom će svakako biti prodat, tako da je rasprava o tome treba li ili ne treba, pomalo izlišna.

Ja uporno ponavljam još jednu činjenicu, a to je da će svaki novi gazda povući sa sobom čitav sistem svojih globalnih dobavljača, i time domaćim dobavljačima roba i usluga za Telekom ostaviti mrvice. Zaboravlja se činjenica da su domaći veliki sistemi istovremeno i veliki motori koji pokreću čitave privredne grane i domaću industriju.

Ovo pričam više zbog EPS-a, jer se Telekom može smatrati udatim.

PS: Tek sam sad ukapirao da smo van teme. Praštajte.
 
Svaki naredni post koji nema veze sa temom ce biti obrisan!
 
11.3
1) V peron (izmedju osa 12 i 10):
Radovi na rekonstrukciji podloge (postavljanje armature) između osa 12 i 10:
p3111666.jpg

p3111668.jpg

p3111669.jpg

p3111670.jpg

Isti radovi na ostatku V perona su završeni.

2) IV peron (izmedju osa 7’ i 15’):
Radovi na rekonstrukciji podloge (postavljanje armature) između osa 7’ i 15’:
p3111401.jpg

p3111407.jpg

p3111412.jpg

p3111415.jpg

p3111422.jpg

p3111423.jpg

p3111425.jpg

p3111427.jpg

p3111428.jpg

p3111430.jpg

p3111431.jpg


4) Koridor koloseka 7 i 8 ka senjačkom tunelu:
Završena je armirano-betonska ploča:
p3111397.jpg

p3111447.jpg

Pristupilo se ukrajanju i postavljanju elastomera na betonsku podlogu:
p3111480.jpg

Elastomeri se zatim prekrivaju GEOTEKSTILom:
p3111477.jpg

p3111456.jpg

p3111471.jpg

a zatim se na postavljeni GEOTEKSTIL nanosi peskovito-šljunkoviti sloj debljine 7-10cm:
p3111464.jpg

p3111466.jpg

p3111469.jpg

p3111473.jpg

potom će se na peskovito-šljunkoviti sloj naneti sloj tucanika na koji će se montirati armirano-betonski pragovi i za njih će se pričvrstiti šine tipa "60E1".

5) Koloseci 3 i 4:
Gradilišni put je izmešten sa koloseka 3 i 4 na koridor koloseka 1 i 2.
Na koridoru koloseka 3 i 4 u zoni između osa 7’ i 15’ se pristupilo pripremnim zemljanim radovima i ravnanju nanetog sloja peskovito-šljunkovite podloge:
p3111484.jpg

p3111492.jpg

p3111513.jpg

p3111534.jpg

p3111535.jpg

p3111553.jpg

p3111558.jpg

p3111564.jpg


6) II peron
Radovi na konstrukciji II perona su zavrseni između osa 2 i 15’:
p3111488.jpg

p3111506.jpg

p3111519.jpg

p3111522.jpg

p3111567.jpg

p3111568.jpg

p3111571.jpg

U zoni ose 4 se trenutno izvode armirano-betonski radovi na zidu II perona (ka 2. koloseku):
p3111574.jpg

p3111578.jpg

p3111592.jpg

Između osa 14 i 9 se radi na kako na izradi zida perona ka 3. koloseku:
p3111602.jpg

p3111609.jpg

tako i na na izradi zida perona ka 2. koloseku:
p3111608.jpg

p3111625.jpg

7) Koridor koloseka 1 i 2 (trenutno se koristi kao gradilišni put) i radovi na I peronu:
p3111501.jpg

p3111503.jpg

p3111504.jpg


Hidroizolacioni radovi tehničke/instalacione galerije (ispod I perona):
p3111612.jpg

p3111624.jpg

p3111630.jpg

p3111643.jpg

p3111647.jpg

p3111655.jpg

http://www.beogradcvor.rs/aktuelno/51.html :vops:
 
Lepo se radi, a sad treba pitati Dragoljuba Simonovića (strucnjak koji je sklapao ugovor o kupovini 21 garniture.) kako ce putnici da ulaze i izlaze iz vozova koji su kupljeni od Svajcaraca i nisu uskladjeni sa visinom perona. Mozda ce u prokopu da naprave i par perona specijalno za ove nove garniture?


36059514655015db79dd7e64.jpg


Beograd -- “Železnice Srbije" još nisu pustile u saobraćaj "Štadlerove" elektromotorne vozove, iako je to bilo najavljeno još za jesen prošle godine.

Najveći problem je što naše preduzeće nije obezbedilo radionicu i tehničku opremu da bi švajcarski proizvođač u garantnom roku mogao da održava ova nova vozna sredstva.

Uz to, reč je o niskopodnim vozovima pa bi u četiri beogradske stanice, koje imaju visoke perone, putnici praktično morali da uskaču i iskaču iz vagona. B92

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=967591
 
Vrh