Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ok ,od sada nema šale..taj problem je postojao 50 g,kanalizacija postoji u tim naseljima,ovaj sistem je samo sprovodi do nove fabrike za prečišćavanje koja tek treba da se sagradi..kada i za koji novac videćemo,(opet od metroa?) do tada tunel od 7 km je bezkoristan, kao i za najveći deo grada do koga tek treba da se izgadi..sve pomalo podseća na BGČvor tek posle 30 g.proradio,mada borba još traje.. :kafa:
 
Прво да поставимо ствари на своје место. Интерцептор /канализацију/ не градимо нити треба да градимо због "евро стандарда", "ЕУ услова" и којечега. Канализацију морамо радити због нас самих. Нико не би уопште требало да нас условљава. То је приоритет приоритета.

Не постоје "паре од метроа" него само паре и то фиктивне.

Интерцептор је можда и један једини искрено користан пројекат у БГ-у још од изградње железничког чвора.

Приоритети су јасни. Пре свега треба обезбедити тековину античке цивилизације, а тек онда тековину 19. века.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=677998
Ја коментарисао овако:
Није поента "ослободити грађевинско земљиште у центру града". То није одрживи развој града. Одрживи развој је развити шире подручје града захваљујући брзом и поузданом капацитивном превозу. За градове структуре, економије, саобраћајног и урбанистичког наслеђа Београда, то је комбинација метро-а, лаког шинског система и приградских железница. За озбиљан транспортни систем је потребно имати више железничких станица, и искористити сваки пружни правац. Садржаји путничког саобраћаја су само 1/4 садашње површине"Савског амфитеатра", а остало су контејнерски терминал, две велике аутобуске станице и велика паркиралишта за аутобусе, асвалтна база... Све осим основних садржаја за приградске и регионалне железнице бих ја ту претворио у парк и културно-туристичке садржаје. А захваљујући брзој и поузданој железничкој вези, нека се развијају стамбено пословне зоне на 10-30 километара одатле у круг.
Наравно, ово није целина мог мишљења, већ контра коју јавно ударам где год могу потпуном уклањању железничких путничких садржаја из СА.
 
Ne slazem se... Treba zaustaviti rast povrsine Beograda... Grad se nekontrolisano siri i poskupljuje infrastrukturu dok imamo hiljade hektara ne uredjenih centralnih zona... Stvarno ne vidim tvoju logiku u tome da se grad jos vise siri...
 
Карло удараш контру развоју овог града.Једина два места где је град заиста сишао на реке је мали део Дорћолакоји је притом одсечен пругом ) и Земуна а имамо дужу обалу од Црне Горе. За ту твоју идеју ти треба неколико милијарди евра а на крају би опет уложио у друмски саобраћај масовном градњом на тешкој периферији града. Склањање пар чеоних колосека се никако не коси са разавојем градске железнице или метроа.

Спуцати 1500 хектара централног,најбољег и најлепшег земљишта у Београду на колосеке и местимично паркове нема везе са здравим разумом.Једино сматрам да оданде путнички колосеци треба последњи да лете.
 
takođe se ne slažem sa karlom. i ovo sada koliko je beograd širok je previše.

ne trebamo graditi koncep grada koji će tražiti ogromnu saobraćajnu infrastrukturu, bilo drumsku milo železničku, a upravo se to dešava.

a centar grada i novobeogradski blokovi zvrje prazni. a da se oni popune ne trebaju nikakve pruge, autoputevi, vodovod, kanalizacij....

treba samo visokokapacitetni nezavisni šinksi sistem, aka metro, ali on treba u svakom slučaju. bio grad širok ili zbijen.
 
Poslušali me ljudi :D

SRBIJA | PETAK 18.01.2013. | 16:00
Đilas, Mrka, Ilić dogovorili Prokop
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Radovi na izgradnji glavne železničke stanice Prokop u Beogradu biće nastavljeni u martu, a gradnja pristupnih saobraćajnica biće ponuđena investitorima.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
31066423650f7fc276ae1b185099359_orig.jpg


Kako je saopštilo Ministarstvo saobraćaja, među investitorima je i kineska kompanija "Putevi i mostovi" koja gradi most između Zemuna i Borče.

Sve je dogovoreno na sastanku ministra saobraćaja Milutina Mrkonjića, ministra građevine Velimira Ilića i gradonačelnika Dragana Đilasa, na kojem je bilo reči o intenziviranju kapitalnih investicija u glavnom gradu.

Kad je reč o aktiviranju nedavno dobijenog kuvajtskog kredita u visini od 25 miliona dolara za nastavak radova na jednom od najvažnijih beogradskih infrastrukturalnih projekata - završetku železničke stanice Prokop dogovoreno je da u martu počnu radovi u većem obimu, s obzirom na to da su obezbeđena sredstva dovoljna da se ovaj višedecenijski posao konačno završi i stavi u funkciju.

Deo posla vezanog za Prokop, koji zahteva izgradnju pristupnih saobraćajnica, za šta je neophodno obezbediti dodatnu sumu od 25 miliona dolara, ponudiće se potencijalnim investitorima, koji bi pronašli interes da plasiraju pomenuta sredstva.

"Jedan od takvih mogao bi da bude i kineska građevinska kompanija Putevi i mostovi koja je angažovana na izgradnji mosta između Borče i Zemuna, a koja je svojim dosadašnjim radom pokazala visok nivo kvaliteta i želju da i dalje bude angažovana na srpskom građevinskom prostoru", navodi se u saopštenju.

O investicijama u Beogradu

Razmatrana su pitanja u vezi sa izgradnjom mosta između Zemuna i Borče i usaglašavanju stavova oko generalnog urbanističkog plana u Beogradu kako bi se ubrzale procedure za dobijanje neophodnih dozvola za izgradnju intermodalnog terminala u Batajnici.

Takođe, na dnevnom redu sastanka u Ministarstvu saobraćaja bilo je reči i o usaglašavanju stavova dva resorna ministarstva i gradskih struktura oko generalnog urbanističkog plana Beograda (GUP).

Izgradnja mosta, koji će spojiti dve obale Dunava, između Borče i Zemuna, u velikoj meri će preusmeriti transportni saobraćaj van gradskih zona, a istovremeno i poboljšati saobraćajni 'krvotok', konstatovali su učesnici sastanka.

Izgradnja tog mosta se veoma dobro odvija i po planiranoj dinamici.

Dogovoreno je da Ministarstvo saobraćaja formira radnu grupu koja će kordinisati sve aktivnosti vezane za završetak ove kapitalne investicije, navedeno je u saopštenju.

Izvor: B92.biz
 
Супер што ће да наставе градњу Прокопа од кувајтског кредита, али то смо знали и јуче.

Како ће то "понудити инвеститору" да сагради надвожњак до Делиградске? Шта то дођавола значи? "Инвеститор" је онај ко инвестира, тј. плаћа. Да ли ће кинеској компанији понудити пословни простор на плочи као компензацију? То овде не пише. Што волим овако немуште текстове и саопштења.
 
Ja to vidim kao interes kineske firme da učestvuje sa operativom u što više grana na evropskom tlu,tako stiču reference u evropi a mi dividende,dakle komercijalni centar na ploči +pristupne saobraćajnice,dobar posao.. :kafa:
Inače da podsetim kinezi su prvi put u evropi kod nas na gradnji velikog mosta preko dunava,pa auto puta,najavljeno pruga a na kraju i prokopa,možda i metroa..to im daju priliku da konkurišu na tenderima po evropi sa već izvedenim radovima..a mi postajemo svojevrsni izlog.Odmah posle Srbije Poljska je ugovorilia izgradnju auto puta sa kineskom korporacijom..sada vam je jasnije.
Retko koja zemlja je dobila takvu ponudu,veoma povoljni krediti na "majke mi vratićemo vam..."a kinezi finansiraju sve što poželimo da gradimo..a imaju tehnologiji i know how,+ udruženo sa našim iskustvom..dakle nismo kao neke afričke zemlje bez inžinjera i nadzora..a stvar kineskog prestiža da se u evropi pokaže šta sve zna i ume..tako da ne stoje primedbe italijana na kvalitet..to su verovatno mislili na naše izvođače.. :kafa:
 
Без обзира што код Прокопа има још доста да се инвестира и гради, али ме интересује следеће.
Да ли се можда одустало од градње и торња који је ту предвиђен ? Било би јако лепо имати га (да буде ту).

 
Taj toranj je pominjan ranije,ali nije deo projekta,možda kada isele bip.ali ne verujem da im je neophodan,sem ako telekomunikacione kompanije ne nađu interes da ga grade..prema gup-u je predviđena gradnja visokog objekta na tom mestu bip-a,ali se misli na poslovni tipa kulu i sl.Studija visokih objekata predviđa kulu od 30+ sp.
 
Pazi stvarno :p bilo kako bilo prokop počinje da se radi..uskoro.. :kafa:
 
Toranj je planiran umjesto avalskog posto je avalski obnovljen od tog vjerovatno nema nista inace ko zan kako ce to na kraju izgledati
 
Otišao sam na sajt Ministarstva saobraćaja da vidim da li je vest malo jasnija, ali i tamo piše potpuno isto što piše u agencijskim vestima :( Kontam da su mislili na to da potencijalni investitor na ploči finansira i izgradnju pristupnih saobraćajnica.

I jedna slika, kao potvrda da se sastanak dogodio:

20130118-D90-64768-1024x680.jpg


250px-Three_Stooges_Intro_Card_1936.jpg


:D
 
Homer Jay":24e077bc je napisao(la):
Otišao sam na sajt Ministarstva saobraćaja da vidim da li je vest malo jasnija, ali i tamo piše potpuno isto što piše u agencijskim vestima :( Kontam da su mislili na to da potencijalni investitor na ploči finansira i izgradnju pristupnih saobraćajnica.

I jedna slika, kao potvrda da se sastanak dogodio:

20130118-D90-64768-1024x680.jpg


250px-Three_Stooges_Intro_Card_1936.jpg


:D

Najjača je Slobina slika iza :D
 
A Mrka je trazio i GUP Beograda na doradu ,sta li mu to znaci.. :kafa:
Znaci Kinezi bi na ploci mogli graditi graditi ovo... :shock:
changshastation01zs2.jpg
 
Hehe 2012 u svom najboljem izdanju kakvom ga oduvek znamo :D
 
Prokop kao Spejs satl.. :D ili bolje reci Enterprajz.. :kafa: Predspostavljam da se Lrt,Brt lobisti uzasavaju ovakvog projekta ,bas kao mi Belama.. :mrgreen:
 
Ovo za sliku onog krepalog zlocinca i ja primetih...Sizofrenija najgore vrste.

Zanimljivo kako u svim tekstovima prokop predstavljaju kao da je na periferiji i van centra grada a bice znatno povezaniji sa centrom cim se urade ti pristupni puteve.Takodje to misljenje imaju i gradjani laici koliko primecujem ko komentarima.

Tek kada se prokop poveze shvatice koliko je glavna zeleznicka imala problema,ponajvise sa time sto nije bilo direktne linije kroz Terazijski greben do centra grada.
 
Santiago-Calatrava-Denver-Airport-Expansion-7-537x335.jpg

Još vizija Prokopa sa kinezima na ploči.. ova situacija sa strane baš liči.. :kafa:
index.jpg

Opcija 2
14.jpg

Opcija 3 ,
 
Ma ja bih bio zadovoljan i sa nekim najprostijim mogucim resenjem, samo da se makne sa mrtve tacke.
 
Jao samo da ne naprave betonskopločni tržni centar ala ušće na šinama.. Što će verovatno biti.. Umesto da putnicima bude prozor Beogradu, biće prozor.. Ali onaj od izloga.

Kad smo se već toliko hvalili našim građevinama sa betonskim ljuskama u SFRJ (npr. bg sajam), kad bi BAR napravili tako nešto jednostavno, a efektno iznad ove ploče

800px-08terminal5.jpg

800px-Jfkairport.jpg


ovo bi baš leglo.. Možda kad bi treću ljusku orijentisali prema gradu pa da puca pogled =)

Možda su čak ljuske i jeftinije od ovog njihovog predloženog čuda. A opet mogu da potrpaju prodavnice unutra. Ali kažem BAR, ovo kažem zato što smo takve stvari već radili i uči se na fakultetima, imamo stručnjake.. Jeste da nije više u "trendu", ali to mi nekako najrealnije ide. Naravno, mnogo bi bolje bilo nešto od ovih ostalih stvari koje ste predložili
 
Vrh